Papierovačky nemusia trvať dlho, pretože T3 sa dá na Vario prerobiť ako rekonštrukcia, alebo nový voz. Pri prvej možnosti je to s vybavovaním papierov a homologizáciou jednoduchšie. Presne tak zrekonštruovali T3-ojky v Prahe. Dokonca ich ani neuvádzali ako Vario LF, ale model Tatra T3R.EV(N).
bude ich aj viac, ale otazne je kolko sa budu testovat a stat predtym nez ich daju do provozu, pokial pamatam tak 517 dost dlho nejazdila a to nemala modernizovanu vyzbroj, ci to tak dlho trvali papierovacky?
asi tak... ja som sa dokonca od nemenovaného foráka v piatok poobede dozvedel, že sa ruší trať jazero a loky a postupne sa začne s vyberaním K a demontážou TV...
ale prosim ta, to su take hovadiny, akurat na rozoberanie po tychto strankach, o zruseni elektriciek, trolejbusov a obmedzovani sa tu toho popisalo neurekom a zatial sa nic nestalo, dakto vypusti nejaky hoax tak uz ideme zrusit elektricky... ?
...ja som len zvedavý, čo bude so zadnými vozmi ,keď sa porozpájajú trojkársúpravy - 363+357, 396+397, 404+405, 419+420, 421+422... ? ? ...napadlo mi, že v hale sú voľné ešte tri koľaje... ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
RDZ 50