Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: balky #440:
Mesto si objednava kazdy rok urcity pocet vozokilometrov a je dost tazke vtesnat do vyluku neako rozumne. Co sa tyka CP a zavislosti na sebe je to biedne ale prisposobovalo sa to k skutocnym odchodom momentalne nepremavajucej 4 a ciastocne 3-ke.:(

SARKO > add T3 SU: Neviem ale bolo mi to vysvetlovane ako ze v kosiciach mame T3 SU. Ze T3 CS uz nemame a ze ich ma iba Blava. V katalogu co mas odomna je tiez uvedene T3 SU a nie T3 CS. Zoznam robil AdamT podla zoznamu DPMK.
Reakcia na: Diggi #441:

Spytaj sa Blavakov, ako oznacuju tu istu seriu z roku 1982 (povodne ev.c. 717 az 736), Liberecakov(ev.c. 49 az 58), Mostakov (204 az 266, s medzerami spolu 25ks), Ostravakov (ev.c. 901 az 905), Plzenakov (ev.c. 208 az 232) a Prazakov (ev.c. 7001 az 7020).

Vsetci Ti odpovedia, ze T3 SUCS!

Takze ak chces, oznacuj ich ako chces, ale budes ich oznacovat nielen nespravne, ale aj kazdeho miast. T3 SU je ev.c. 100 (ex 261) a T3 CS su ev.c. 243 az 335. SU a CS su od SUCS jednoznacne odlisne. Navrhol som uz predsa, aby sa jednotlive modifikacie oznacovali napr. T3SUCS1, ak uz chces byt presny alebo len jednoducho vseobecne T3. Ale ruku na srdce, koho zaujima uporiadanie 2+1, ak ani nevie o ake evid. cisla ide?

Na odstavene T3 som sa nepytal, ale coskoro budem vediet.

359-ku nespriahnes s nicim, je to jediny asynchron, leda ako vlecnak s odpojenymi brzdicmi 😉.

V Presove som bol v pondelok, hned v 1. den premavky 348-ky. Bola to parada, treba sa ist povozit!

Na N.O. stoja max. 3 busy L4A, dnes som takto videl medzenarodny cesko-polsko-madarsky meet s 5206, 5210 a 3516 🙂. Na L4A jazdia busy jednotlivo, na L3A dva busy v skupine, a to vzdy bud Karosa+Solaris alebo Ikarus+Solaris. CP su vsak postavene tak, ze chodia v podstate v trojiciach (1xL4A a 2xL3A).
Sarko, buď budem písať SU ako doteraz, alebo CS, ale SUCS 1.modifikácia je bohovský dlhé, to ma neprinúti nikto napísať a naviac ak napíšem SU alebo CS tak každý vie, že ide o vraky v usporiadaní 2+1.
Ešte to odstavenie 344+340, 338 a 366 si sa nepýtal?

No tak potom môžme spriahnuť 359-ku ako B-čko 🙂
Ty koki to by bola súprava.

Bol si v Prešove? Počul som, že si fotil 531-ku na 4-ke. 🙂

Momentálne na N.O stoja na 4-ke 3506, 5206, 5003, 5222. Mám tomu rozumieť tak, že 2 busy idú spolu v ten istý čas? Aj keď som videl koľko národa je na zastávke, teda by aj mohli. To treba nafotiť 🙂
Neda mi nereagovat na L3A,L4A. To, co DPMK vymyslel, je riadna blbost. Spoje chodia za sebou v priebehu minuty, potom 20 minut nic. To sa nedala styrka prisposobit ku trojke?Ved na 4A kruzia teraz len busy a tie, pokial viem, neodskakuju na ziadne R-ky. Tak sa vsetko natlaci do 3-ky a v 4ke sa vezu az dvaja cestujuci. Alebo ze by to bol zamer,aby potom kompetentni prehlasili, ze linka c.4 je zbytocna a zrusia ju?
Inac na 3ke som doteraz videl len jazvecika s malou Karosou.V spicke by to slo, ale po 20tej hod. by to urcite zvladol aj Solaris. Ale to by pani z DPMK, alebo aspon ten, kto je zodpovedny za cest. poriadky, museli aj trochu premyslat. Ved nakoniec, peniaze beru z mestskej kasy, tak co by jazdili pre ludi,no nie?Staci, ze prevazaju vzduch.
Reakcia na: Bon-Cu #438:
Nie, nezachádza. Od 1.8. už nie. Aj tak sa jednalo len o jeden spoj.
Vladimír: Ale predsa este jedna vec. L 22 na letisko uz nezachadza?
No dnes večer som aj ja videl na NO plno autobusov Karosy, Solarisy a po dvoch odchádzali. A na stanici som videl ďalší solaris L3.
Na uvodnej stranke ke.imhd.sk sa v updatoch objavilo: "2.9.2003 Nové fotky: Električky typu T3 SU a T3 SUCS."

Takze este raz, T3 SU bola a je v KE jedine jedina ev.c. 261, t.c. skolske vozidlo ev.c. 100.

336 az 355 (na foto 338) su T3 SUCS, 1. modifikacia,
356 az 375 (na foto 364 a 374) su T3 SUCS, 2. modifikacia,
376 az 407 (na foto 378+379) su T3 SUCS, 3. modifikacia,
408 az 414 su T3 SUCS, 5. modifikacia,
415 az 424 su T3 SUCS, 6. modifikacia.
Reakcia na: PvvS #432:

Takze ex kosicka 504 bola zachranena pred znicenim vo Volgograde a zachranilo ju Brno 🙂.
Reakcia na: Sarko #431:

Nielen linky 3, ale aj 4-ky som dnes videl po 2 autobusy. Sa mi to zda dost zbytocne.

Inac v Korzari dnes bol clanok o tom, ze reko meska kvoli nejakym problemom s dodavkou kolaji. Co sa tam dialo?
Vladimír: moc dik 😉 To zhustenie intervalu ma svoje opodstatnenie, ved z Kosic sa konecne zacina "poriadne" lietat...
[b][color=red]Tak dnes večer během schůze tramvajklubu dorazila na traileru tramvaj KT8D5RN2 1738 ( ex Košice 504) . lépe řečeno na trailerech [/color][/b]
Reakcia na: Ayreon #430:

Ano, je to tak, Nodes mi uz rano volal, ze kazdy spoj elektrickovej L3 je nahradeny dvoma autobusmi na L3A. Vacsinou jeden klbovy a solo alebo klbovy a Solaris. Mozno je to kvoli prvemu skolskemu dnu, uvidime zajtra.
Nechapem preco na 3A a 4A chodia ZAROVEN 2 (ano, citaj dva) autobusy. Teda v spicke sa to este pochopit da. Ale (pod)vecer?
Takze podla vsetkeho si DPMK kupil iba jedno-jedine rameno na zrkadlo zn. BAHOZA, a to na T3 Mod ev.c. 359. Dnes som len namatkovo vysledoval, ze ostatne T3SUCS ev.c. 349, 361, 376, 386, 387, 396, 397, 398 su podnikove napodobediny. To znamena, ze vsetky uvedene vozidla sa vzajomne nedaju spriahat kvoli nemoznosti sklopit zrkadlo ku celnemu sklu.
Reakcia na: Bon-Cu #427:
Keby si sa to pýtal ešte pred dvoma mesiacmi, tak Ťa vysmejem (MHD na letisko spočívala v niekoľkých účelových spojoch za deň), no teraz je interval "zahustený" na 60 min. v špičke a 120 min. mimo špičky, tak to aký-taký význam má.

Mohol by si tam napísať niečo také:

Železničná stanica a Autobusová stanica Košice sídlia vedľa seba na Staničnom námestí. Z tohto námestia, zo zastávky Staré mesto - železničná stanica premáva na letisko autobusová linka č. 23. Jej prevádzkový interval je v pracovných dňoch čase špičky 60 a v ostatnom čase a vo voľných dňoch 120 minút. Linka po trase obsluhuje aj Nám. osloboditeľov - hlavný prestupový uzol MHD v Košiciach. Doba jazdy na celej trase sa pohybuje medzi 14-18 min. Celá trasa spadá do I. tarifného pásma, takže za základný jednorazový cestovný lístok zaplatíte 12 Sk. Na linke č. 23 je po celý deň zavedený nástup cestujúcich len prednými dverami.
Myslim ze na kosickom fore je toto moja premiera 😉

No, ide mi o to. Je tu iekto schopy napisat mi par viet ako sa dostat na kosicke letisko MHDckou? A nie konkretne mne, ale niekomu kto v KE nicky nebol a etda je uplne mimo 😉 Nieco take ako toto:
http://airports.host.sk/index.php?id=c_ba#mhd

dik
Reakcia na: Diggi #424:

DP kupil len par kusov zrkadiel od Bahozy, ostatne su vsetko vlastne napodobeniny. Hovoril mi to sam riaditel kolajovej dopravy. Bahozaci o tom tiez vedia. Staci vsak mat iny uhol ramena alebo iny system jeho fixovania a uz to nemozu pravne napadnut. Preto je aj uvolnovanie ramena pakou nie dole, co je logickejsie, lebo paka sa dostane do zvislej roviny a da sa nou lubovolne otacat, ale hore, takze paka je stale pod urcitym uhlom a z jednej strany tu zavadzia zastena kabiny a z druhej zasa krytovanie celneho transparentu.

Problem by sa dal vyriesit zmenou zaistovania paky alebo ako hovoris, spriahanim s "B"-ckami, ktore zrkadla s ramenami nemaju, ale raz budu mat tieto ramena vsetky vozy, takze lepsie je sa zamerat na ten prvy pripad.

Kedze v DP sami nevedia, na ktorych vozoch maju originaly a na ktorych nie, fyzicky pozistujem skutocnost na vsetkych vozoch a hodim to sem.
esRe #424 Diggi: Vobec by som sa necudoval, keby slo o prevedenie a la DPMK. A co tie odstavene T3? Bude s acakat, kym nezhrdzaveju na dvore uplne?
Práve sme so Sarkom polemizovali, že ako to vlastne je. DP tvrdí, že má Bahozy, Sarko že ide o napodobeniny. Samozrejme Bahozy sa sťahovať dajú. Teda buď to u nás zle montujú, alebo ide o prevedenie a la DPMK a bude s tým treba niečo urobiť. Mne osobne by sa ešte páčilo ak by ich spriahali s vozňami, ktoré ich nemajú napr. si vymyslím 397+375

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.