ono taka nova trat na barrandov je taka ticha, ze na zastavky musli nainstalovat zvoncek, co zvoni, ked prichadza elektricka, lebo raz elektricka zrazila dochodkynu, ktora ju nepocula prichadzat
neviem ako to je v prahe, ale tu ked ide elektricka ci uz na kuzmanke,komenskeho alebo SNP strasne to rachoti a otravuje to aj cez den ak mas otvorene okno, spominam si este ked som chodil na strednu spse na komenskeho v lete pootvarane okna a ked prechadzala elektricka tak si vyucujuceho vobec nepocul
ten, kto býva pri trati, si už na to dávno zvykol. Ak bývaš nikde pri električkovej trati, tak mi snáď nechceš povedať, že sa budíš každé ráno o 4:00, keď začínajú premávať.
Inak, po rekonštrukcii tratí by mohli pod oknami premávať rovno aj regiovlaky - prejdi sa po Južnej triede niekedy.
No tak by sa prepravná doba vopchala do hodiny. Ajtak by trebalo okolo 5 -6 vozov a vodičov len na túto linku.
Re #42615 pedro77: V Prahe to nevadí? Aj keď tu v KE, by sa zmobilizovali hlavne duochodcovia a spisovali by sa petície. Najprv by sa všade obmedzila rýchlosť na 20km/h, neskor by sa to zrušilo ?
Re #42617 Peter55: Ja napríklad chodím často, hlavne Pi a So. Cestovanie nočakom má svoje čaro... ?
chcelo by to este interval 60 min, lahko zapamatatelny, prehladny, uplne by stacil v case nocnej spicky, tj 23-01...a ako tu niekto uz spominal nahodit nocaky na trasach sucasnych dennych liniek a pomenovat ich tak, aj ked mozno s drobnymi korekciami prip zachadzkami...
Skôr by to mohlo byť:
- 23:00, 23:30, 00:00, 00:45, 01:30, 02:15, 03:15, 04:00, 04:30, 05:00
- 23:00, 23:30, 00:00, 01:00, 02:15, 03:15, 04:15, 05:00
Tu treba zabudnúť na to, že teraz sú autobusy prázdne, prípadne plné tak akurát. Ak by sa interval zvýšil, a pokryla primeraná časť územia, nočná doprava by mohla byť využívaná častejšie, pretože by bola dostupnejšia. Pol hodina okolo polnoci nie je prehnaná, denné linky by sa neoplatili, ale nočná doprava by bola akurát. Pri cestovnom o 25% navýšenom by som si niečo také predstaviť vedel.
Re #42613 Apeer: Ak by sa dodržal systém zastávok na znamenie mimo centra, bolo by to rýchlejšie. Na Triede SNP by netrebalo ani spúšťať sľúbenú preferenciu (ktorej sme sa "prekvapivo" do konca minulého roka nedočkali), pretože v noci sú semafory vypnuté a električka má prednosť. 70 minút by to teda nebolo. Takže by to síce vyzeralo ako linkové vedenie z dielne súdruha Schartza, no prepravá doba by v noci bola ďaleko kratšia.
Ja by som to urobil trocha inak:
NE1: Ťahanovce - ŽSt - NO [NE2] - Južná trieda - VSS- Važecká (Krásna)
NE2: Šaca - Moldavská - NO [NE1]- ŽSt - NO - Kuzmányho - NMMM - SNP - VSS - Barca
NA - Levoèská - Južné Nábrežie - Palackého - NO [NE1/2] - Moyzesova - Podhradová
NT - L N71
interval by som nedal pevný, ale napríklad:
víkend - 23:30, 00:00, 00:30, 01:00, 01:45: 02:30, 03:30, 04:00, 04:30, 05:00
prac. dni - 23:30, 00:00, 00:45, 01:30, 02.30, 03:30, 04:00, 04:30, 05.00
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pedro77