Pokiaľ sa Eurobus nehodlá presadiť aj v inom meste tak jedine pre Košice, ale pod hlavičkou Eurobusu a nie DPMK. To SNV je 8 kúskov veľmi nepravdepodobné keďže je to pomerne viac ako by bolo ešte potrebné.
Druhé mesto kde prevádzkuje MHD Eurobus je Rožňava, tam boli v roku 2007 2 mestské busy, od roku 2008 len jeden, zvyšné spoje sa riešia prechodom prímestských autobusov a minibusov na rožňavské sídliská.
Táto Krásna robí akurát tak bordel. dajaký gadžo z krásnej sa proste vezie busom, nikde si nestojí a je ešte skôr pomaly v meste, ako Jazerčan električkou. Tak takto si električka oblubu fakt nezíska. Ta nech si krásna má 52 ku a 52L, ale na južnej nech brika stojí až na Rybe, a 52 ky na každej zastávke. to, že sa takto vynechávajú sídliskové zastávky, ked už tam raz linka ide, je uplné zhovadilstvo. Tá expresná linka má byť iba záležitosťou špičky a inak tam mala byť 13 ka po važec.
A električky môžu fachať aj rýchlejšie, tie chronometráže, čo tam sú, sú úplne na prd. že od kostola po námestie 16 minút.... keď sa to dá zmaknuť aj do 14 tich .
A to, že nevedia spraviť križovatku s preferenciu ED pri kostole, to už ani nepotrebuje komentár.
ďalších 8 kusov do SNV by bolo zbytočných...potrebný je tu momentálne len jeden Citelis na linku č. 1 jazdiacu k nemocnici a do polovice roka 2009 maj prísť do SNV ešte 4 kĺbove citelisy, čím SNV vzhľadom na počet a zároveň na ich vek vozidiel bude mať najmladšiu MHD na Slovensku.
Zdôvodnenie prečo len jeden, aby si staré baby nerozbili face keď budú schádzať po schodíkoch LE-čka pri posledných dverách.
Inač nemenil by som Citelisy za Crosswaye, snáď raz bude mať každý z vás sa možnosť previesť na LE-čku....veľmi silný a živý motor to má, takže je to dôstojný nástpuca Irisov
inde zvýhodňujú v zásade vtedy, ak sa predávajú lístky u vodičov...čo bude pre nich naozaj "radosť" a v januári zvlášť (duálny obeh). Ale v KE (a ďalších mestách) je to DP fuk, keďže automaty fungujú samé a trafiky/predajcovia papierových CL ich tiež netrápia. Čiže stačí dať peknú cenu za lístok u vodiča a tá tam je (1€).
No ale v cenách je bordel, to súhlas.
Všade sa snažia DP zvýhodňovať príchodom € BČK, len DPMK to vidí ako možnosť znížiť rozdiely medzi cenou papierového CL a CL zakúpeného z EP. Inak si neviem vysvetliť, prečo nie je stanovený rozdiel v cenách CL ( aspoň tak, ako tomu je doteraz - 1 SKK ). Mišmaš, aký bude po Novom roku 2009 v cenách CL môže vymyslieť len pako, ktorého touto cestou pozdravujem.
Takže základný 30-min. CL je zvýhodnený pre obe pásma ( neuveriteľnými 2 €¢ ), ale zľavnený 30-min. CL a základný 60-min. CL sú zvýhodnené len pre pásmo T1, zatiaľ čo zľavnený 60-min. CL je zvýhodnený - pre zmenu - len pre pásmo T2. Prekvapujúco, CL pre nočné spoje sú zvýhodnené všetky ( dva ).
Licencie na busové linky v meste vydáva odbor dopravy na magoriáte (trolejbusy a električky zase na KSK). Ale určite do toho má čo povedať aj Knapík, veď KDH nemá $$$, tak treba povoliť vstup "konkurencie" ako základ "integrovaného dopravného systému".
kto vydáva konečné rozhoduje o (ne)udelení licencie pre nEurobus? teda kto ho formálne vydáva (referát dopravy SKK?) a kto o ňom reálne rozhoduje (žeby aj primát?)
Nebojte sa, tieto budú najskôr pre Spišskú a zatiaľ vieme o ôsmich kusoch... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Diggi
Zdôvodnenie prečo len jeden, aby si staré baby nerozbili face keď budú schádzať po schodíkoch LE-čka pri posledných dverách.
Inač nemenil by som Citelisy za Crosswaye, snáď raz bude mať každý z vás sa možnosť previesť na LE-čku....veľmi silný a živý motor to má, takže je to dôstojný nástpuca Irisov