Nodes: Nemusis sa nicoho bat, pravopisne chyby sa casom odstrania. Zatial je to len provizorne.
A preco je linka slabo vyuzita v porovnani s tym ked chodila na furcu? Vsimnite si, ze L18 a L34 maju priblizne 60% svojej trasy identicke !!! Takze L34 pokryva z vacsej polovice aj L18. A to celodenne vratane vikendov. A L18 je plne vyuzita len rano v spicke. L18 vlastne zvacsa zdvojuje linku 34. A preto vidim zmenu k lepsiemu, aby L18 chodila na furcu a furca mala tiez spojenie s touto castou mesta a L55 by sla na Tahanovce. Ak uz ma byt linkove vedenie lepsie, treba opravovat taketo nezmyselne zdvojene, poloplno vyuzite linky.
L55 tam nie je preto, aby posilnila dopravu na tom úseku (čo asi aj ťažko, keď tam vôbec nestojí), ale jednak kvôli študentom z TUKE a SPŠE a jednak kvôli KVP. Ako bonus sú internáty.
K tej pôvodnej L18 by bolo dobre ešte dodať, že by bola skrátená o úsek NO - Furča, nakoľko tento úsek by mala na starosti L50 a ešte k tomu aj rýchlejšie.
neskoro reagujes, ja viem ako funguje BCK, bavili sme sa o takej myslienke ze by sa mal zaratavat iba cas v spojoch.. s tym pridavanim cca 12minut je jedno z rieseni, ono aj s papierovymi listkami by to slo, staci ak budu skladacie, t.j. budu mat viac policok na oznacovanie, tak ako je to napriklad v tatranskych elektrickach.. a co sa tyka dnesneho stavu IT , az take jednoduche to neni, sam vidis aky je problem zabezpecit nizku poruchovost u takychto zariadeni
Nebudem sa s tebou hádať, ale prvý deň NLV, tam určite premával tuším 5605, a tá linka mala premávať aj cez PD, aj DPP. Určite mi to potvrdia aj iní... Prajem pekný večer ?
Chybou tej linky bolo, že začínala a končila až na Plťovej (celkom zbytočne).
Chronometráže linky 12 som si NEVYMYSLEL ja, ale DOSTAL hotové. Neskúmal som či táto jazdná doba bude sedieť, lebo na to ani nebol čas. Cesťák som spravil taký, aký ho po mne exRDaT chcel - teda aby sa v Šebastovciach jazdilo na otočku: príchod tam + 3 minúty a naspäť BASTA. Ďalšie je, že vzhľadom na to, že L29 má od OC Cassovia až po Vodárenskú trasu spoločnú s L16 a zároveň bola podmienka, aby sa v Kavečanoch L29 jazdila na otočku a minimálnu prestávku. Tým pádom čosi muselo vyletieť a bola to práve L12, ktorá ide na Podhradovú tak ako ide. Posunúť odchody sa dajú s tým, že zbytočne sa bude prestávkovať v Barci / Šebastovciach, a o to menšiu prestávku bude mať L12 na Podhradovej. Hm, možno by ten posun odchodov z Barce / Šebastoviec kompenzoval to meškanie tam.
k tej novej 32..od augusta nebola pustena ani raz pre nedostatok soferov..ale aj tak mala trasu o nicom - Lunik VIII-..- biely dom-...lunik VIII, cize iba po sidlisku k nicomu..
no, tak toto je uz lepsia alternativa..aj ked by mozno v pohode stacilo pustit tu 55 od namestia maratoncov mieru..myslim si ze trasa stanicne namesite k NMM ci cez postu 2, aebo cez vodnu je zabezpecena dostatocne. Aj ked nechapem, ako by si to s tym prestupom na 12 na amfiku vyriesil..
Koordinovať treba také linky, kde to má zmysel. Linky 17 a 55 po opustení Furče smerujú každá inde a v ďalšej trase majú spoločnú JEDNU JEDINÚ zastávku - osudovú ? Novú nemocnicu. Nevidím dôvod...
Veľká, samozrejme. Ale inak nechápem tvoju námietku. Aj ja som študentom TU a nevidím problém sa prejsť pár metrov na Amfik a prestúpiť si, príp. na prestup využiť 12.
Re #41416 5: Ehm ? Čo už, sypem si popol na hlavu. Bola by tu ešte jedna alternatíva. Dúfam, že táto ti bude vyhovovať viacej.
nooooooo ono je to dobre vymyslené, ale teraz si však jednu vec dosť nedomyslel... doteraz chodila k tuke 32, potom 19, 32 zrušili, resp. si tam dakde pobehuje po terase každé dve hodiny... a 19 si cel obnoviť... akoooo necem tu byť za nejakú neviem čo ale na a z techniky chodia študenti vždy počas celého dňa, keďže sú takto robené rozvrhy... aa nemyslím, že by l 55 toto všetko zvládla... obzvlášť, keď má začať na stanici a má to byť krátky autobus.. to jedine keby bola dlhá
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pedro77