Reakcia na: eMareq #4071:
Tak to si mal presne takú istú skúsenosť ako ja
Takisto --> Barca - servis, Železníky, NO...Celkom ma prekvapilo aj to, že 103-ka nezašla na riadnu zastávku Barca - servis, ale miesto toho zastavila na konci Gavlovičovej ul. tesne pred odbočkou doľava na Osloboditeľov.
Re #4072 Dopravák: Ja predsa nijako extra vodičov zaťažovať nechcem. Ako im priťažím, keď miesto súčasných druhov JCL pribudne aj zľavnený? Dokonca sa počet lístkov ani zvyšovať nemusí. V Prešove sme osem rokov fungovali tak, že vodič mal v predaji len zľavnené JCL, pričom deťom, študentom a dôchodcom predával 1 ks a obyčajným dospelým 2 ks. Až v závere roka 2003 sa objavila taká novinka, že základný CL v doplnkovom predaji.
Aby som vyzdvihol aj pozitíva, na vlastné oči som už v Košiciach videl ako vodič električky vychádza z kabíny von na zastávku a pomáha starenke o barlách do električky a na jej výstupnej zastávke zase z električky von. Aby som zachoval maximálnu objektivitu, poviem aj to, že v Prešove som ešte také nevidel.
Re #4073 eMareq: Keď sa odchody budú písať vo Worde, DPMK sa v tomto smere posunie zo stavu "sto rokov za opicami" do stavu "päťdesiat rokov za opicami". V bývalej federácii už nielenže nikto nepíše CP na stroji, ale ani vo Worde dávno nie.
Re #4074 Dopravák: Zdá sa Ti adekvátna prirážka 133,5%? Mne nie.
Ten kto chodí každý deň do školy má obvykle predplatný lístok. A prečo si nevieš predstaviť, že si lístok kúpia traja školáci, keď si v praxi kedykoľvek môžu kúpiť lístok traja dospelí? To mi vysvetli.

Sarko
P. Linhardová už neraz predniesla neprofesionálne štylizované články. Nechcem ju odsudzovať, mám na mysli konkrétne v súvislosti s MHD, v iných oblastiach je možno dobrá. Ale v tomto prípade sa podľa mňa nevyjadril najlepšie ani dopravný riaditeľ. Doplnkový predaj je predsa predaj na poslednú chvíľu a niečo ako posledná, núdzová a najdrahšia možnosť. Preto sa mi zdá logické, že je k dispozícii len jeden druh CL.