Pre Zachvat:
- uz som tu poslal to, co som navrhoval Filipkovi pre vodicov dpmk
pred rokom na konecnych. Taktiez som mu navrhol dohodu s vodicmi
o naraste miezd. THP nemaju stupat zarovno s vykonnymi pracovnikmi,
ktori maju hocikedy 100+ ludi v buse. Najdite v archive.
-
Minutaz odpocinku ako ju popisujete je katastrofa. Posluzi mi ako podklad
pre interpelaciu primatora. Mam ich viacero, ze vodici dpmk pracuju
v katastrofalnych podmienkach.
ALE: kedze maju zodpovednost za ludi, MUSIA dodrzat vsetko pre ich
bezpecny presun z bodu A do B. Ked idem z KVP, casto mam pocit,
ze skoncime VSETCI v priekope. A nie som sam. Ludia v buse prevracaju
oci, ako jazdia vodici dpmk.
Mozte sa spolahnut, ze budem ako poslanec robit vsetko preto, aby vodici
dpmk mali stabilne dobre pracovne podmienky a mzdy. Ale budem chciet,
aby jazdili bezpecne a neohrozovali na zdravi Kosicanov.
---
Odpoved p. Tkaca:
-
Dobry den,
plne s Vami suhlasim. Vodic bude predvolany na stretnutie s GR,
kde mu bude uvedeny postup vytktnuty. / V pripade zapretia Vami
popisanej skutocnosti by sme Vas, ak to bude mozne poziadali o
konfrontaciu s uvedenym vodicom/ Zaroven dostane upozornujuci list za
nebezpecnu jazdu.
Osobne nevidim ziaden dovod na to, aby sa vodic a kazdy zamestnanec DPMK
nemohli spravat ludsky a vodici najma bezpecne.
--
RNDr. Ing. Michal Tkac
clen predstavenstva a generalny riaditel
Dopravny podnik mesta Kosice, a.s.
Bardejovska 6
043 29 Kosice
www.dpmk.sk
tel.: 00421 55 6407 200
fax : 00421 55 6226 400
mail: dpmk@dpmk.sk
- uz som tu poslal to, co som navrhoval Filipkovi pre vodicov dpmk
pred rokom na konecnych. Taktiez som mu navrhol dohodu s vodicmi
o naraste miezd. THP nemaju stupat zarovno s vykonnymi pracovnikmi,
ktori maju hocikedy 100+ ludi v buse. Najdite v archive.
-
Minutaz odpocinku ako ju popisujete je katastrofa. Posluzi mi ako podklad
pre interpelaciu primatora. Mam ich viacero, ze vodici dpmk pracuju
v katastrofalnych podmienkach.
ALE: kedze maju zodpovednost za ludi, MUSIA dodrzat vsetko pre ich
bezpecny presun z bodu A do B. Ked idem z KVP, casto mam pocit,
ze skoncime VSETCI v priekope. A nie som sam. Ludia v buse prevracaju
oci, ako jazdia vodici dpmk.
Mozte sa spolahnut, ze budem ako poslanec robit vsetko preto, aby vodici
dpmk mali stabilne dobre pracovne podmienky a mzdy. Ale budem chciet,
aby jazdili bezpecne a neohrozovali na zdravi Kosicanov.
---
Odpoved p. Tkaca:
-
Dobry den,
plne s Vami suhlasim. Vodic bude predvolany na stretnutie s GR,
kde mu bude uvedeny postup vytktnuty. / V pripade zapretia Vami
popisanej skutocnosti by sme Vas, ak to bude mozne poziadali o
konfrontaciu s uvedenym vodicom/ Zaroven dostane upozornujuci list za
nebezpecnu jazdu.
Osobne nevidim ziaden dovod na to, aby sa vodic a kazdy zamestnanec DPMK
nemohli spravat ludsky a vodici najma bezpecne.
--
RNDr. Ing. Michal Tkac
clen predstavenstva a generalny riaditel
Dopravny podnik mesta Kosice, a.s.
Bardejovska 6
043 29 Kosice
www.dpmk.sk
tel.: 00421 55 6407 200
fax : 00421 55 6226 400
mail: dpmk@dpmk.sk
Záchvat
Ale zaráža ma na Vás niečo celkom iné. Prístup a riešenie, ktoré navrhujete.
Myslíte si, že ak sa vodičovi stiahne výkonnostná prémia, donúti ho to prevychovať svoje činy podľa Vašich predstáv? Figu o tom viete. Poznáte prácu vodiča MHD aj z iného pohľadu?
Tušíte Vy vôbec, čo musí posledné dni prežívať jeden vodič? Na L19 to sú konkrétne 4, 5 alebo 10 minútové prestávky na konečnej. Na papieri, lebo v skutočnosti sa na tejto linke mešká oveľa viac. Dnešný rekord bol 25 minút. Ja som sa konkrétne dnes od cca siedmej do desiatej hodiny ani len nepostavil zo sedačky vodiča. Čakáte, že aj vtedy Vám budem plniť predstavy slušnej a disciplinovanej dopravy? Mal by som a chcel by som, ale ja za to nemôžem, že poslanci sú podľa mňa slepí, alebo len vidia to čo chcú.
Videli ste na vlastné očí výsledok výchovy a motivácie DPMK. Pokladám sa za slušného a pokojného vodiča, ale nech mi je odpustené, nervy nemám zo železa. Som tak isto schopný za istých okolnosti konať takto podobne, skratovo. Aby som tak nerobil, mal by sa niekto snažiť vytvárať pre mňa ideálne podmienky, aby som sa mohol naplno venovať tomu, čomu naozaj mám. Táto práca ma neskutočne bavila, ale pomaly a isto prestáva práve kvôli ľudom ako Vy. Ale Vy mi stiahnete prémiu a je to vyriešené. Vaša úroveň týmto u mňa klesla nižšie, ako úroveň Vami opisovaného vodiča.
Teším sa na ďalšiu spoluprácu, nakoľko usudzujem, že Vás asi pravidelne vozievam do (ťažkej) práce. Preto len s údivom očakávam, kedy Vám nesadnem na náladu. Ja musím každému a v tom je ten rozdiel.
Nepodpisujem sa zámerne, aj keď to slušnosť káže, ale mne sa bohužiaľ na rozdiel od Vás môže ľahko ubližovať.
„Ďakujem“, že využívate služby DPMK.
Keby niečo, mail na mňa máte.