Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #37495:
Ta neviem či toto je pozitivna zmena, že tam kde si cestoval pol hodinu teraz cestuješ hodinu (toto počuvam vždy na zastavke). A ešte keď tu mame take fantasticke prestupne LV treba nejak naučiť vodičov nech nezdrhaju ľudom pred nosom napr. dnes predposledna L19 na prvej zastavke na JZR chcelo prestupiť dosť ľudi ale 337čka to mala na haku a pokojne si odišiel (vodič) tych 40 sekund by ho nezabilo. ?
Reakcia na: Pali Norsko #37485:
Radšej im ukaž Furčiansku špičku.
Reakcia na: LeLe #37474:
Trochu zle som sformuloval ten prispevok...
Reakcia na: eMareq #37502:
Z toho, co viem, nie je jasne, ze by IKP uz objednavku dostali.
Reakcia na: 5 #37510:
A keby bolo po tvojom, tak dôjde k rozdeleniu intervalu (napr. pri 12-minútach) na 6-3-3 (18, 27, 34). Tam vznikne z THC 6 min. diera. Rozdeliť to na 3 x 4 min je pekné, ale to platí len po Mier potom zase linky 27 a 34 majú medzi sebou 8 min. dieru. Jednoducho, najlepšia by bola jedna / dve linky z THC jazdiace poriadne a nebol by problém riešiť čo s čím kde a ako. Pri tom počte liniek ale najmä spojov (pri pôvodných 10 min intervaloch) to vychádzalo na 40 spojov medzi 7 a 8.00 je umenie to spraviť tak, že by sa ti niečo s niečím nestretlo.
Reakcia na: eMareq #37508:
A ja si myslím, že treba koordinovať linky z koncových sídlisk. Dole v meste (Mier a ďalej), tam už toho chodí toľko, že furt dačo príde. Ráno medzi 7. - 8. sú od HMT po Mier aj tak zápchy, čiže výsledný efekt z koordinácie na Mieri je už mizivý. ?
Reakcia na: 810zssk #37507:
To máš tak, zaspaté vedenie mesta, neschopné sa dohodnúť na ničom, len stále omieľalo to isté: "pokúste sa ešte na niečom dohodnúť, nepodpíšem kým nebudú všetci spokojní". No na čom sa mal DPMK dohodnúť, keď väčšina si stála neochvejne za svojim? Tam sa stratilo zbytočne niekoľko mesiacov. Ale mohlo sa nechať kľudne všetko tak, s tým, že by sa jazdilo defacto náhodne a čakať na lepšiu situáciu v meste (ktorá by ani nemusela prísť a "súčasný" (do 1.8.) stav by sa zase a opäť dlhodobo konzervoval). Potom by prišla objednávka od mesta na menej a muselo by sa rušiť, otázne je však čo z toho starého. Proste aj tak by sa nadávalo. ?

Re #37506 5: "IKP CE? Igor Karol Partners - Cheops Embassy?"

?
Reakcia na: 5 #37506:
Ja si myslím, že koordinovať má zmysel 71 - 72 - 27 - 34 (majú najviac zastávok spoločných) a až potom 18 a 55. Tie vsunúť medzi ne.
Reakcia na: Kari #37497:
Problemom KE je ze sa prisnejsie nepresadzovala povodna verzia a tiez ze prislo v case ked ta MHD zacina kolabovat.
Reakcia na: Mike #37501:
Tento argument neberiem, lebo:
1. Stačilo posunúť odchody 55-ky o minútu, dve. Takto to kole oči.
2. Ráno cestuje gro ľudí z Furče a THC a tam by sa malo primárne koordinovať (odchody zo sídlisk, teda 71-72-55 a 18-27-34), nie od HMT.

Re #37502 eMareq: IKP CE? Igor Karol Partners - Cheops Embassy? ?
Reakcia na: Kari #37493:
pre ktorých 90 %? Predtým sa síce chodilo pravidelne - ale v sedle napr. raz za polhodinu. Teraz častejšie. Takže to je horšie ako predtým?
Či stále je o tom istom, že ľudia chcú mať priamy spoj do kostola, do obchodu, na cintorín, do nemocnice? Takto to nejde ❗
Tá glosa MHD v Korzári nemá chybu ? . Jednodocho zachytáva každodenný život človeka, ktorý cestuje MHDčkou.
Reakcia na: Mike #37501:
Presne tak. ? ?
Reakcia na: 5 #37499:
Veď je rád, že mohol trochu zamútiť stojaté vody. Čo by výkrik do tmy: "dajte ma tam naspäť a všetko bude tak ako predtým" a ešte lepšie - pribudne nová električková linka. A trolejbusy budú chodiť 2x do hodiny. ?

BTW, to nové linkovanie bolo zadané firme IKP CE s.r.o, t.j. tej istej firme, ktorá rieši KORID. ?
Reakcia na: 5 #37500:
A tam ďalej, od Tesca HM sa neprekladá L55 s L18? Stále je týchliniek toľko, že treba koordinovať dosť veľa úsekov s dosť veľa linkami, čo nie je ľahké...
Že to veru zďaleka nie je skvelé, hovoria aj nasledujúce ranné odchody z Lingova:
L55 - 7:05, 7:17, 7:29, 7:41
L72 - 7:05, 7:17, 7:29, 7:41
Bol to veľký problém pichnúť expres medzi 71 a 72.
Netreba znevažovať, Arpád S. je odborník na dopravu, len z inej doby a trochu si nevšimol, že svet sa točí ďalej. Určite mal veľkú radosť, keď sa dnes objavil na titulke spolu so slovom "PRIAME". Že to nevie s počítačom je predsa logické, za Cheopsa sa také neučilo.
Čudujem sa len, že ešte so svojimi názormi nevystúpil 30-ročný náčelník. ? Asi si maľuje Korid...
810: Každá zmena sa zvyčajne sprvu považuje za negatívnu, potom si ľudia zvyknú. Ale z pohľadu bežného cestujúceho, ktorému predtým jazdil autobus pomerne pravidelne a teraz cestuje len s problémami, je ťažko vysvetľovať výhodnosť NLV. Netvrdím, že nové LV je zlé, je to síce zlý kompromis, v rámci možností povedzme optimum, ale súhra faktorov, ktoré niekto veľmi podcenil dáva možnosti na prezentáciu zastaraných názorov, aké boli včera v Korzári...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.