Hmmm, mám *teóriu*, že po nástupe do vozidla a priložení karty sa podľa časovej platnosti lístka nahrá na kartu zastávka, do ktorej lístok platí (v danom spoji). To by vysvetľovalo potrebu prikladať kartu k džadu aj po každom prestupe.
žltý džad si nejak pamätá nielen čas, ale aj zastávku. Minule som cestoval so 60min. lístkom, bus meškal 5 minút a aj po hodine od označenia lístka to po priložení karty furt vypisovalo platnosť do tej zastávky, kde bus mal byť v čase T+60 ?
Ale na Bardejovsku ist musim tak ci tak...
Priznam sa, ze som v tom pripade neprijemne zaskoceny udajom o tom, ze si ta karticka za 60 milionov korun nedokaze zapametat aspon datum a cas posledneho dobitia, aj ked tento cas uz uplynul...
Chcel som sa spýtať, ako mám dávať znamenie v KT8D5.RN2? Vodič tvrdil že tlačidlo je pri dverách a sprdol všetkých čo netlačili. Ja som tam žiadne tlačidlo nevidel, len na otvorenie dverí. Funguje to aj ako STOP-ka, alebo mám využiť záchrannú brzdu??
Revízorka berie podľa cestovného poriadku, ak má vozidlo v ktorom si to označil meškanie, tak sa berie podľa CP, teda pri výstupe ti zaráta len 28 minút, aj keď si v skutočnosti bol vo vozidle 40 min.
Pozeram si tak CP L55 a zastávka Darg. Hrdinov Miú je tam vyznačena, že je na znamenie ale pritom je to pre ostatne linky normalna zastávka a ani ju nevyhlasuje v tej 55 ako na znamenie tak cestujuci si ma z malička "Vycucať", že ta zastavka je na znamenie? Podobne aj v nočakoch tam hlasi zastavky na znamenie iba tie ktore su na znamenie aj cez deň, dobry chaos to je. Keď už jedna linka tam stoji tu nestoji a tu stoji iba na znamenie tak nech v tej dotyčnej službe su tie ktore zastavky nahrate ako na znamenie. Keď ma napr. zastavka Miú Darg. Hrdinov kod v palubaku 13085 tak je tažke nahrať tu zastavku s tym "na znamenie" dať jej kod dajme tomu 13085X? Predstavujem si to tak, že každa zastavka ktora je na znamenie to je jedno pre aku linku by bola nahrata aj normlne aj na znamenie a do palubakov by sa nahravali zastavky podľa linky ale EMTrest asi nema taku pamäť, že? Keď nie tak nech sa tie zastavky na znamenie zrušia lebo to nemá význam takto blbnuť ľudi. ? ?
DPMK MA ASI DOSTATOK VOZIDIELA VODIčOV, lebo si inak neviem vysvetliť ako môže naraz stať 3 A z linky 13 pri VAŽCI a dokonca jedno ráno som ich videl 4 !!
mam pocit ze ty vobec ale vobec nemas ani ponatia ktoru cestu myslim aj ja aj Bmko.....lebo Hadzanarska hala je uplne mimo toho spojenia co vravim.....
Cize ked si kupim listok na 30 minut, jazda ma trvat 28, ale autobus ma zdrzanie a ja som v nom uz 40 minut, pride revizorka a nemam jej ako dokazat, ze som mal listok zakupeny? Dostanem pokutu a musim sa ist 3 tyzdne doprosovat na Bardejovsku jej zrusenia a dalsie 3 tyzdne cakat na $?
to uz je naozaj sila, doteraz to bolo v rovine pasivnej necinnosti a neochoty alebo neschopnosti akychkolvek opatreni (az na tie trolejbusy), "nechat dozit", ale teraz je to cisto utok, zrejme za pofidernou snahou davat este menej penazi ako doteraz.
Veď je jednoduché sa zbaviť zodpovednosti (aj tak existuje vo formálnej rovine), najprv úchylné požiadavky na šírom šárom dopravu, kde sa premrhalo zbytočne kopec vodičov a teraz nemá kto jazdiť.
Re #37167 Nodes: Nuž je to pravda. BTW tento "scenár" ako napísal Principio spôsobí, že sa neškrtne len niečo, ale pôjdu do hája aj 3 linky (500 000 km je drastické obmedzovanie). Zabudnite, že sa obnoví premávka podľa "c" ako bolo navrhované a aj je na imhd (tie stĺpce dnes zruším, okrem električiek). A to som veľmi zvedavý čo tu bude ešte jazdiť. Asi bude treba za združenie začať konať a čím skôr tým lepšie. S PHSR si tak môžu vytrieť vieš čo. S takouto politikou to môžu zrušiť hneď a každému kúpiť po jednej plesnivej Š120. ? ☠
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Irisb