Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Furčan #3715:
No ak to malo byť dokonca v Ostrave, tak už vôbec nepochybujem o tom, že si sa nechal zmiasť fotomontážou. Na území CS sa po prvý raz v histórii objavil kĺbový trolejbus v roku 1982 a bola to Škoda Sanos.

(Nerátam tie pračudesné talianske trolejbusy, ktoré jazdili v Moste).
Reakcia na: Sarko #3713:
To som si myslel aj ja,ale keď som vydel fotky a to neboly žiadne fotomontaže.Mam stiahnutu fotku 10Tr z Ostravy a v predu ma napisane "Poslední trolejbus 10tr sa luči s Ostravou" možno že sa vyrabaly v niektorej ruskej škodovke ako napr14tr.-ky. To znamena že keď sa nevyrabaly v škodovke nad Ohři tak sa mohly inde kde dali lycenciu. Napr. aj taka 13tr. alebo 16,tr môže dakde jazdíť po rusku.
?
Reakcia na: BM #3711:

A to vraj je generál už asi 2 roky na dôchodku, takže momentálne by mal pracovať len na nejaký skrátený uväzok.
Reakcia na: Furčan #3712:
Nevyrábali. Existoval len na papieri.
Taka drobnosť vyrabali sa tolejbusy 10Tr.?
STRASNE SA MI RATA UVOD TOHTO CLANKU

"Generálny riaditeľ DPMK Ing. Igor Reiprich, CSc., je zrelý na zápis do Guinnessovej knihy rekordov (16.04.2004)
Zrelý na zápis do Guinnessovej knihy rekordov by bol iste generálny riaditeľ Dopravného podniku mesta Košice /DPMK/ Ing. Igor Reiprich, CSc. Včerajškom sa začal neuveriteľný tridsiaty rok, odkedy sedí na tejto šéfovskej stoličke."
Reakcia na: eMareq #3707:
Ktovie, mozno by Ta prijali do VPMK namiesto posunovacieho vozidla. ?
Reakcia na: S499.1023 #3705:
Aha, ak som dobre rozumel, Ty máš na mysli kríženie ukotveného troleja, teda presnejšie tej časti troleja, na ktorej ostal na mieste prekríženia s priebežným trolejom kríž, ktorý tam ostal preto, že vedie popod uvedený priebežný trolej... Uff, hádam som sa do predošlej slovnej definície nezamotal. ?
Práve som pozrel tú reportáž!! No, ono to ani nebola repotráž, ale cca 45 sekundové video ?
Reakcia na: Nodes #3706:
Iste, len po tom mi srdce pisti. 😉 Kde sa mam prihlasit? 😉 🙂
Reakcia na: eMareq #3704:
Chces sa zapriahnut? ?
Sarko:Nejde ani tak o to,ci lava alebo prava vyhybka,to vyriesia dva kusy trubky.Ale pri podvesnom systeme ma to vedenie odbocujucej stopy krizovat priebeznu stopu bud nad alebo pod nou,zatial co v KE sa podarilo jeden drot tahat nad a jeden pod.To som nevidel dokonca ani v BA:-).Ono stacilo pri demontazi tej vyhybky to odbocujuce vedenie zvesit zo stlpa,kde je vykotvene a zavesit ho nad priebeznu stopu,ale co by sa pani vrchari namahali...A ze mam postreh-nie je divu,ked uz roky rokuce mam uchylku na vedenie a to najma trolejbusove:-).
Reakcia na: tbus #3685:
svojho casu bol takyto aj CP R5, zacinal len od SOU Dopravneho (3x rano, raz poobede) dovoz ziaden. Na prelome rokov 2001/2002.

Videli ste spravy TV Markizy, konkretne toho mladeho rusa, ktory tahal T3jku na svojich vlasoch? Nebolo by dobre zriadit nieco podobne aj u nas pri prilezitosti DOD v DPMK? 🙂 😉 😉 🙂

Rano som videl spot opat na markize, na Lamparen. Vraj je v KE nejaka turisticka atrakcia - rozpraval P. Herman v jednom z kosickych ikarusov. Kto chce, dnes o 22.05 na Markize, Lamparen
Reakcia na: Sarko #3689:
Ta vyhybka bola pri otvoreni trate funkčna.Tak po polroku ju odpoily.Napryklad vyhybka pri TESCU (smer zo zastavky tescobusu do mesta) je tiež kablovo odpojena tak že sa neda pehodiť.
?
Reakcia na: KVKV #3690:
Skôr by som sa priklonil k tej možnosti zahustiť interval na L6 a 9 + zaviesť zastavovanie L7 na oboch stanovištiach Stará radnica.

L8 nie je zlá ako linka na papieri, ale obávam sa, že svojou podstatou trasy už vopred vylučuje možnosť jej dopravnej koordinácie s čímkoľvek (i keď ja viem, že preklady v Košiciach nie sú veľmi pestované).

-------

All: Keď tu niekto prednedávnom spomínal Patrika Hermana v košickom buse na Furči, tak DNES to už máme možnosť vidieť večer v Lampárni.
S499.1023: No ja som na tej "zašitej" konečnej nebol hádam vyše dvoch rokov, tak je celkom možné, že tá demontovaná vyhýbka je tam aj viac ako 1 rok. Máš dobrý postreh, odbočenie do vyhýbky mohlo byť do opačného smeru a s oveľa jednoduchšou montážou, ale asi sa kúpila vyhýbka do uvedeného smeru a tak sa aj namontovala...
Sarko:Tu polodemontovanu vyhybku sme obdivovali s Jenkim a Vladimirom uz vlani na 1.maja,takze to uz bude minimalne rok stara zalezitost.A dovod je prosty-pri montazi vedenia nejaky VRCHARSKY IDIOT prekrizil trolej inak v mieste vymeny a inak v mieste krizenia a sudruhom dratenikom sa to pri demontazi nechcelo odvesit zo stlpa a prehodit.
Reakcia na: KVKV #3695:

Akákoľvek nová linka bude nielen zbytočná, ale navyše bude mať za následok aj zhoršenie intervalov. Tie sa budú musieť niekde ubrať. Teda pokiaľ si mesto neobjedná viac výkonov a adekvátne ich aj zaplatí, a to je málo pravdepodobné.

Čo sa týka "graffiti", ja to volám "šedý závoj". Ten sa síce zlepšením náterov síce úplne neodstránil, ale je to oveľa lepšie ako v minulosti.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.