ad1/ o kvalitnom obslúžení pri 30´ intervale nemožno hovoriť
ad2/ pokial by boli 6,7,9 s 10´ int., 6 a 9 preložené po5´ a zastávka L7 pred križovatkou ,tak nič netreba.
Tento spoj je využívaný rovnomerne behom dňa , služ.cesty, študenti, v obvode je vela firiem. Súčasný stav znamená dlhé prestoje , v najhoršom prípade, keď mi ujdú obe spoje tak až 50min čakania .
Hlavným prínosom "L8" by bolo posílenie vyťaženej trasy Terasa-N.O. L6 je málo. Ďalším zatraktívnenie spojenia na B.Něm. a k Strojáru. A nie je účelom, aby vozy jazdili v týchto úsekoch trvale preplnené. Na B.něm. by som skor obmedzil autobusy.
!!!-A nie je pravda, že na zmieňovaných zastávkach u st.radnice L7 nikdy nestála !!! Stála až do svojho zrušenia v r.1969 // trasa Stromova-NMM-B.Něm. //
-Na trolejbusovom obratisku Myslava-Grunt je odstránená trolejová výhybka. Aj keď káble boli poodpájané, zostali zatočené nad výhybkou a takisto aj kríž. Vyzerá to dosť škaredo.
-Na L20 premáva 5242, na ktorej sa pri otváraní prostredných dverí striedavo otvára raz ľavé a raz pravé krídlo dverí... Vodič na zastávke Luník IX-Rázcestie síce zastavil, ale aj napriek tomu, že tam stáli spoluobčania a niektorí dobiehali, vodič dvere vôbec neotvoril a po chvíli vyštartoval znova.
-Na novovybudovanej, ale nepoužívanej zastávke Západ-Stodolova na Popradskej ul. (v smere na Moldavskú cestu) stojí odstavená 5004-ka.
Dnes ten voz už vyzerá normálne, žiadna zlezená farba do základovky.
Táto špecialita nie je ani tak umyvárkou, tá je opravená a technológia vymenená. Rozožieranie laku a farby spôsoboval (spôsobuje?) čistiaci prostiedok obsahujúci agresívnu kyselinu - LUMIL.
Tie podivné čiary na čele vozidla, to boli 3 alebo 4 vertikálne nalepené samolepky imitujúce nerez a samozrejme, bola to ľudová tvorivosť vodiča, ktorý má vozidlo pridelené a ktorého mám neveľmi "v láske".
neviem teraz hneď z hlavy ako vyzerá dnes, ale tak vyzerala, tá farba bola "vylízaná" až na základovku ,to je špecialita košickej umyvárky, a tie podivné čiary na čele si pamatám, zrejme "ludová tvorivosť" asi vodiča.
Nádhera.
Tu nejde o to, koľko je vodičov, ale o to, aby DPMK neprišiel o licenciu autoškoly. Ročný limit je údajne minimálne 8 ľudí a ak teda nových vodičov E netreba, kurz sa robí len v rámci podniku.
BM:Vtedy som este nebol.Skumulovala sa mi choroba a robota,takze do BA som doletel na IGK v so vecer,odovzdal som hlas 99% mamlasovi aby nevyhral 100% mamlas a v nedelu na obed som prasil spat do Prahy.Buduci vikend som na zeleznicnej akcii v Ostrave a ten dalsi budem vo firme prepocitavat DPH?.Co si chcel?Ci len tak na pivo?
Takže kým na L5 by postačovala len kozmetická úprava odchodu zo ŽS z :59 na :06, odvčera sa po zmene CP LR1 udial presný opak - obchod spoja LR1 o :47 sa posunul na :17, len neuveriteľnú a nepochopiteľnú jedinú minútu po odchode spoja L6 na :16. Ďalší úspešne zatlčený klinec...
Volakde mam inzerat DP na kurz vodicov el + aut z roku 1981. Vyzera asi takto:
Podmienky:
Pre vodicov/vodicky elektriciek:
- Vek nad 20r
- Dobry zdravotny stav
Pre vodicov/vodicky autobusov:
- Vek nad 21r
- Dobry zdravotny stav
- Vodicak na skupinu C platny aspon rok, PRAX NIEJE PODMIENKOU!
Vyhody:
- Narok na kvalitnu zimnu a letnu rovnosatu
- Prenony listok pre vodica/vodicku a ich rodinnych prislusnikov
- Prednostne zaradenie do zoznamu pridelenie bytu
Len ci by do neho nezacali paradajky, al. vajcia hadzat ?
Re #3671 Diggi: posledny? verejny kurz (sam DP si na neho robil reklamu vo vozoch) sa robil v 1993. Odvtedy je to fakt uz len pre rodinnych prislusnikov DP.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dopravák
Prečo je to asi tak?