Reakcia na: eMareq #3618:
a) Linky RA, pokiaľ sa nemýlim tu boli vždy a areál VSŽ obsluhovali už od samého začiatku. Jedinou odlišnosťou bolo, že boli pôvodne neverejné - vyhradené pre železiarov. Až neskôr boli zmenené na štandardné linky s voľným prístupom cestujúcich a ich cestovné poriadky sa dostali na zastávky a trasy do schém.
c)
1) stalo by sa to, že:
- zrusi sa električkové spojenie Alejovej s centrom
- zruší sa električkové spojenia Boženky s centrom
- už dnes poddimenzovaný vzťah Trieda SNP - Nám. MM sa oseká na polovicu
2) z obslužného hľadiska takmer bez zmeny (i keď priame spojenie Štadióna Lokomotívy a Komenského s Novou nemocnicou a magistrátomby asi chýbalo), akurát šialený nárast vozokilometrov. Návrh podľa mňa nič nerieši.
balky
K doprave pocas sviatkov: V ramci setrenia by som z fleku navrhol niekolko zmien. Zaujala mi vytazenost L5-nic moc. Za polden sa v brike viezlo dokopy mozno 30 ludi, ale revizori si na tu linku posvietili az 3krat!Pritom bola nedela, dopoludnie. Uplne by stacil hodinovy interval, aj skratenie prevadzky tejto linky. Stale budem tvrdit, ze terajsia L5 v takom stave, akom je teraz, je plytvanie financiami.
Tak isto by som zrusil aj posledny spoj z Jazera na L3. Je to len zbytocne prenasanie vzduchu.