Ak si to spojíš s informáciou, ktorá prebehla aj v médiách, že prácou na takýchto autobusoch zarábajú naši bývalí vodiči v hrubom aj 150 tisíc mesačne ( v Sk) tak by si sa divil, koľkých to zaujme. Podnik spolu z mestom ponúkol našim vodičom ku 85.- Sk ešte 5.- Sk na hodinu od 1.9. 2008.
Em-testy hlasily nasledujucu zastavku Zeleznina stanica, tak sa tam chodilo, nie je to v kazdom, ale ked to vyhlasi, tak ten vodic tam pochopitelne ide. Bud je chyba v CP alebo emtestoch. Nechodil tam jeden vodič, ja som tam osobne videl za cele doobedie sa prestriedat asi 3 alebo 4 vozy co som videl s L10 na stanici.
Nemôže to byť len nejaký operatívny zásah kvôli tomuto (článok dnes ráno):
„Je to prvý deň. Trolejbusy trochu meškajú, nevypravili sme tri autobusové linky – 27, 30 a 31, ktoré budú mať výpadok celé dopoludnie."
?
Výpadok spoja by som prirovnal k chlebu inak. Vypadnutý spoj pri intervale 20 minút je pre mňa to, ako keby namiesto chleba za rovnakú cenu predávali plesnivú spálenú hrču neviem-čoho a volala by sa chlieb.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladislav 48
Re #35839 Josip3211: zvlášť pre teba,kukni ako ma vyzerať jeden autobus,v jednom podniku...http://matway.webovastranka.sk/image/1697_autobus_man
Re #35850 matway:
http://matway.webovastranka.sk/image/1697/11637_komplet_inform%C3%A1cie_pre_cestuj%C3%BAcich
Zabudol si dodať, že na týchto autobusoch chodia naši bývalí kolegovia v Nórsku