A čo takto keby si vodiči odparkovali autobusy priamo pred blokom a na jednom voze by točili vodiči stále z jednej ulice a ušetrili by sme zamestnanecké spoje, náklady na garáž presuny Ťahanovce-VŠA a pod.?
A ešte jedna poznámka pred polnocou: Nájde sa tu ešte niekto, kto chodí na toto fórum, ktorý verí tomu, že mesto nájde potrebné peniaze na presťahovanie autobusov z VŠA neviem kde, lebo na Bardejovskú sa zďaleka nezmestia ? Obávam sa, že nakoniec bude DPMK parkovať cez noc autobusy na konečných, následne už nebude parkovať nič, lebo toto ozaj speje ku krachu DPMK.
Už som to tu niekde v posledných dňoch písal: Takáto situácia v MHD v Košiciach snáď ešte ani nebola, ak si odmyslím snehovú kalamitu rádove pred 20 rokmi, zamrznuté električkové trate, meter sneho na košických uliciach, a kým nebolo nasadené vojsko s lopatami, tak sa temer nejazdilo. ale to boli problémy zapríčinené výkyvmi počasia, nie financiami. Vtedy bola MHD v plnej výške dotovaná zo štátneho rozpočtu.
Dnes je "plne dotovaná" z rozpočtu mesta, a ešte pár dní, a výprava bude ako za čias najväčšej snehovej kalamity. A to je leto, stred prázdnin. Tí ľudia v DPMK si ozaj zaslúžia zo strany zriaďovateľa viac pozornosti, MHD je vecou verejnoprospešnou, a mesto ju musí zabezpečiť. Vážení kompetentní a zodpovední, ak si neviete rady, choďte do Prešova, tam vám ukážu, ako sa dá robiť MHD s minimálnymi nákladmi a maximálnym efektom.
Aj za takúto morálnu podporu v mene všetkých vodičov DPMK, a.s. Košice ďakujem. Snáď sa kompetentní preberú. Čím to bude neskoršie, tým to bude drahšie.
Vlado
Nedávno som bol v Drážďanoch. Keď som tam videl tie krásne troj, päť a sedemčlánkové električky a spomenul som si na tie naše, bolo mi do plaču.
Do mesta patrí v prvom rade ekologická doprava, to sú električky a trolejbusy a to aj za cenu vyšších vstupných nákladov. V tomto máte moju podporu.
Vlado Stankovič
Hovoríte, že 21 je priveľké číslo ?
Ja som uviedol, že ráno ich bolo 25 a poobede ďalších 15. To je spolu 40 služieb len dnes t.j. 22.7.2008 !
Vy sa tu bavíte o zastávkach aké majú mať názvy a či budú na znamenie alebo nie ale to je bezvýznamné k tomu, že na tú zastávku nepríde možno dlho vôbec nič !
Nepíšem to preto, že by som mal z toho radosť ale aby sa ľudia prebrali, kým nebude neskoro.
Vlado
A ešte jedna poznámka : diaľnice sa stavajú, električkové trate sa rekonštruujú. Novej trate sa v Košiciach od Alejovej čo je už pekných 25 rokov, nepostavil ani meter. Talkže ťažko povedať za koľko sa v Košiciach stavajú električkové trate, ale jedno viem, že sa stavajú veľmi, veľmi ťažko...
Situacia v DPMK si ziada okamzite riesenia -> takto som nazval clanok na www.trolejbus.sk , ktory bol odoslany ako otvoreny list poslancom MZ Kosice a novinarom. Citajte..
myslim ze preklad Technical University je zbytocny, ved slovensky nazov Technicka Univerzita je velmi podobny... Slovak by v pohode porozumel hoci aj nemeckemu Technische Univarsitat bez prekladu, pri troske fantazie, ktoru navstevnik Kosic musi mat ak uz sa raz vyberie cestovat ? Takisto zastavka Jakabov pajác a myslim aj UPJS len tej niesom isty ci je anglicky hlasena
Tak som si tak prebehol električkové CePo, zaujalo ma tam delenie na "c" "w" sobotu a nedelu, pricom v nedelu sa bude zacinat na niektorych 20 minutovka neskor ako je teraz, a este posledne odchody zo stanice ako pripoj ku IC Gerlach.
Bude to zrušené, ale nie na každej linke (tie sú v tej brožúre spomenuté)
Re #34994 PTI: 2.8. bol stanovený. To že je to nereálny termín bolo jasné. Tak musia všetci makať. Ťažko vravieť o nejakej pravidelnosti, keď neviete čo kedy príde.
Re #34992 redburger: No možné to je a bez ohľadu na to či prestupná tarifa je alebo nie (to je totiž od tarify nezávislé).
Re #34987 5: Obávam sa, že aj ten víkendový CP by neplatil.
Re #34986 Vladislav 48: A ku koncu roka zavesíme na všetky električkové linky povinne druhý vozeň počas celého dňa... Mesto predsa rieši Aupark, majú s ním plné roky práce... A hlavne, dajte nám s tým pokoj!
Raz mi jeden poslanec za SDKÚ-DS vravel, že chcú vyvolať vnútorný krach. Už netreba. Hoši, děkujem!
Je ale podstatny rozdiel cestovat cez spicku a po 20.hod. Zatial som ale nikde nevidel, na ktorych linkach bude povinny nastup prednymi dverami celodenny a na ktorych iba po 20.hod.
je to choré, že sa deje niečo také a nič sa s tým nerobí. Ako tu už odznelo, mali by sa zrušiť niektoré spoje alebo aj celé linky, aby sa dokázali obslúžiť stopercentne. Samozrejme, niečo môže niekedy vypadnúť, ale nie 21 nevypravených služieb. To je priveľké číslo. Relatívne to je koľko percent?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor
PS: 35000 ?