Reakcia na: Crossfire #34772:
Asi som debilna sahovina. Ale sorry, v kazdom vozidle (alebo aspon type) su ine tlacidla, inde umiestnene + pomiesane so STOP-kami a tlacidlami pre invalidov. Obcas treba tlacidla hladat pod oznacovacmi. Niektore vozy maju dopyt, niektore nie. Niekde staci stlacit pred zastavenim, niekde treba po. Ospravedlnujem sa, ze nie som ultrafan MHD, ale ja ako zakaznik proste nechcem riesit veci ako zistovanie, kde si mam stlacit, co si mam stlacit, ci nestlacam zbytocne, lebo vodic hadze bobika (pripadne system nefunguje). Chcem mat jasny system. Funkcny system so zavedenymi a DODRZIAVANYMI pravidlami. Za ktory si platim (to kolko si platim sem netahajme) a rad ho budem vyuzivat, lebo je pre mna prinosom. No narovinu: v dnesnom stave ma pre mna ako zakaznika dopyt nejake vyhody?
Irisb
a podobne....bohuzial do tohto stavu sa nedostal podnik zo dna na den, je to dlhodoby upadok....takze...stale som toho nazoru, ze Peter naozaj nema preco mat na tvari vycarovany usmev ked sa jedna o dopravu...pretoze naozaj tie sluzby co poskytuje DPMK su na velmi mizivej urovni....a on vo svojich tusim 16-17 rokoch nema na vyber medzi autom a MHD....
este k tomu naboru vodicov....by som poradil robit vyber vhodnych adeptov podla vzoru pana Belusa, ktory kedysi pracoval v DP a mal toto na starost....neprijat hociakeho traktorisu ale naozaj iba tych najlepsich z najlepsich, a ked nie su, tak radsej neprijat nikoho....lebo traktorista iba dokatuje voz z coho vyplyva mensi pocet vozov do vypravy(lebo traktoristov voz je odstaveny) a takisto aj naklady na udrzbu a opravy tych vozov.....