"...Aj napriek mnohým písomným i osobným rokovaniam sa stavby navrhované do ROP nedostali. Z toho dôvodu Pracovná skupina IDSK na rokovaní dňa 06.02.2008 na MDPaT SR určila budúce stavby IDSK, a to nasledovne :
1. Elektrifikácia trate Haniska - V. Ida - Moldava mesto
2. Terminál Sever
3. Trať integrovanej koľajovej dopravy z Terminálu Sever na Staničné námestie, s napojením na trať ŽSR
4. Trať integrovanej koľajovej dopravy z Terminálu Sever na sídlisko Ťahanovce
5. Napojenie PZ Bočiar a PP Kechnec
6. Trať integrovanej koľajovej dopravy zo Staničného námestia na PP Pereš a letisko Košice
V súčasnosti je v OPD / prijímateľom pomoci je ŽSR / zapísaných a schválených 1,19 mld. Sk. Z tohto dôvodu na poslednom pracovnom rokovaní Pracovnej skupiny IDSK 28.3.2008 v Košiciach bolo dohodnuté, že MDPaT SR v rámci verejného obstarávania zabezpečí spracovanie Technicko – ekonomickej štúdie, prostredníctvom ktorej dôjde k prehodnoteniu pôvodného počtu dopravných stavieb, ich poradia, ako aj presné definovanie technického riešenia jednotlivých stavieb (odsúhlasený opis predmetu zákazky Technicko-ekonomickej štúdie IDSK).
Je odborný predpoklad, že prvými dopravnými stavbami IDSK budú :
· Elektrifikácia železničnej trate Haniska pri Košiciach – V. Ida – Moldava n/B mesto, včítane Terminálu Moldava n/B mesto (MDPaT SR už zaslalo na ŽSR žiadosť o začatie projektovej prípravy pre uvedenú stavbu)
· Terminál Sever
· Napojenie PZ Bočiar a PP Kechnec."
celý dokument o tom, aké všetky pracovné skupiny, plány, semináre, návrhy na inštitucionalizáciu projektových návrhov štúdií atď sa konajú, tu: http://tinyurl.com/56cj4e ?
Poprosim 1018-ku ak bude taky dobry aby mi poskytol jeho kontakt prostrednictvom ktoreho by som si s nim mohol prediskutovat jednu vec.Ozvite sa mi na mail ktory je tu.Dakujem!
Re #34048 Irisb: Bude predsa lepšie. "Manažment" nájde voľné zdroje tak, že sa po dohodne s mestom zníži rozsah výkonov každoročne a bude aj na platy vodičov (však načo tu toľko spojov, treba preriediť)... Raz dospejeme do takého štádia, že rozsah výkonov bude nič len veľká nula a celková dotácia sa rozdá vodičom na platy čo si posedia šichtu v garáži, vozvni a pod.
Re #34047 Arksun: Však sme predsa stredo€urópsky tiger, čo sa čuduješ? Priam zasľúbená to zem... ?
tak to sa modli aby nedvihli platy v najblizsej dobre o dalsie percento....lebo to konec, sa tu bit o pracu este budete ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor
1. Elektrifikácia trate Haniska - V. Ida - Moldava mesto
2. Terminál Sever
3. Trať integrovanej koľajovej dopravy z Terminálu Sever na Staničné námestie, s napojením na trať ŽSR
4. Trať integrovanej koľajovej dopravy z Terminálu Sever na sídlisko Ťahanovce
5. Napojenie PZ Bočiar a PP Kechnec
6. Trať integrovanej koľajovej dopravy zo Staničného námestia na PP Pereš a letisko Košice
V súčasnosti je v OPD / prijímateľom pomoci je ŽSR / zapísaných a schválených 1,19 mld. Sk. Z tohto dôvodu na poslednom pracovnom rokovaní Pracovnej skupiny IDSK 28.3.2008 v Košiciach bolo dohodnuté, že MDPaT SR v rámci verejného obstarávania zabezpečí spracovanie Technicko – ekonomickej štúdie, prostredníctvom ktorej dôjde k prehodnoteniu pôvodného počtu dopravných stavieb, ich poradia, ako aj presné definovanie technického riešenia jednotlivých stavieb (odsúhlasený opis predmetu zákazky Technicko-ekonomickej štúdie IDSK).
Je odborný predpoklad, že prvými dopravnými stavbami IDSK budú :
· Elektrifikácia železničnej trate Haniska pri Košiciach – V. Ida – Moldava n/B mesto, včítane Terminálu Moldava n/B mesto (MDPaT SR už zaslalo na ŽSR žiadosť o začatie projektovej prípravy pre uvedenú stavbu)
· Terminál Sever
· Napojenie PZ Bočiar a PP Kechnec."
celý dokument o tom, aké všetky pracovné skupiny, plány, semináre, návrhy na inštitucionalizáciu projektových návrhov štúdií atď sa konajú, tu: http://tinyurl.com/56cj4e ?