Dopravné značenie nepredpokladá, že napadne toľko snehu, že nebude vidieť tú kruhovú zebru. Treba tam do toho kruhu nabiť kolíky, hneď bude vsjo jasno. ? Aj ja som si všimol, že niektorí vodiči jazdia ako keby tam ten pseudokruhák nebol, ale niektorí jazdia podľa ako keby tam bol. Som zvedavý koľko ešte takýchto "kruhákov" sa tu svojvoľne vytvorí.
Novodobá košická staviteľská metóda "Dajce nam 3 kýble farby a vecej nám netreba" sa po cyklotrasách začína úspešne etablovať aj pri kruhových objazdoch. Tu raz budeme takto stavať aj byty... Namaľujeme si a bude.
Mal som tú česť si to pred pár dňami vyskúšať ako chodec. Ak idete priamo po Ondavskej, musíte prekonať 2 priechody, ktoré sú oddelené tým kruhom. Ocitnúť sa v tom kruhu (uprostred dovtedy vedenej cesty) počas plnej premávky je ozaj adrenalín. Čo tam bude v zime, keď čiary nebude vidno... Konkrétnu zodpovednosť (ako vždy) nemá nikto, že...
Do pozornosti ako vizitku Správy komuníkácií dávam aj dieru uprostred cesty/v zastávke pri Laborci (smer Mier). Až tam raz vletí motorkár alebo cyklista... Nonsens.
Áno, ale to je viac menej stále iba priesečná križovatka, úpravou vodorovného značenia je mierne odklonený smer od Športovej haly k Amfiku. Ale sa tam neparkuje primo v kruhu, ani chodci nechodia tak že nevedia kde idú. Je to prehľadné a aj polomery sú aké-také. Kruhová to nie je, tá ozaj musí mať stredový ostrovček vyvýšený a všetky vjazdy sú s dávaním prednosti v jazde.
Lenže toto čudo na Ondavskej nie je opreté absútne o nič. Nech sa správa komunikácií s policajtami čo to odsúhlasili, modlia, aby sa tam niečo vážne v najbližších dňoch nestalo, nedajbože smrťák, lebo do smrti budú behať po súdoch.
fakt je, že zatiaľ je to čudo... ale ta cesta do stratena asi pojde do noveho parkoviska. Preto aj ten nepodarený akoby kruhový objazd. Minule tam aj bus Mhd si to švihol cez stred kruháku... ?
PS: k tej bratislavskej spolu z kosickou podotykam len, bol by to asi zazrak keby sa to vobec vedelo pohnut nevravim, ze este vacsi by bol keby to aj brzdit vedelo
No na to sa da jednoducho odpovedat : T3mod sa da spriahnut len z jej sestrou ktora jazdi , pardon stoji na 10 kolaji na Jurajovom dvore v Bratislave. s tym rozdielom, ze ma iny podvozok. No a preco sa neda s niecim inym spojit? V prvom rade nemas napatie na brzdy, nevies zabezpecit komunikaciu a spolupracu asynchronnej vyzbroje z odporovou vyzbrojou.A tie dvere to je najmensi problem. Dalej nemozes zapojit voz ako vlecny do prevadzky z ludmi nakolko tazny voz nie je na to konstrukcne a ani vykonovo stavany. Este aj supravy klasickych T3 nemozes len tak kombinovat, lebo ORka nie su zladene. Obzvlast u Kosickych je to rarita, lebo sme uz asi jediny v Ceskoslovensku, ktory pouzivame mechanicke OR namiesto elektrickych. Je to cele smutne
Ci vole to je sila, nechapem načo s toho urobili križovatku veď tam je jedna hlavná cesta a obyčajne odbočky na ulice. ? V KE sa všetko rieši kruhovym objazdom ?
Odídem od témy ale.. Myslím , že by sa mohla T3MODka využiť ako B voz. Dá sa kuplovať, no ale musel by byť stále nejaký MHĎák v kabíne T3MODky, aby otváral dvere a pod. pretože neexistuje prepojenie napr. T3+T3MOD. T3MOD totiž nemá zásuvku viacčlenného riadenia ani nič podobné. Čo na to poviete?
Asi zaúčinkovala naftovo-plynná lobby... A 4/5 z nášho predstavenstva aj tak majú jasno čo ekologická doprava je a čo nie. Takže to môžme smelo preskočiť.
Re #33808 5: Asi autor textu myslel, že aj na Furči je hora a na nej treba vystavať pomník "vďaky" (za posledné peniaze) čo ešte v rozpočte Furče sú tomuto exstarostovi ako memento.
Elektricky aj trolejbusy sa daju kupit, nie? Len uz musis mat trat.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk