Reakcia na: 810zssk #33546:
Pravidelnosť je to je to, čo žiadali vo svojej petícii aj zamestnanci letiska. Najprv uvediem ich dôvody a potom ich návrh.
Nová úprava (účinná od 15.5.2008) aj tak nezohľadňuje :
- nie zriedkavé meškanie liniek
- situácie, keď pasažier (cestujúci) vybavuje reklamáciu napr. pri poškodení alebo nedodaní kompletnej batožiny
- časté zmeny letového poriadku
- čakacie doby na výdaj batožín
- charterové lety počas letnej dovolenkovej sezóny
- situáciu keď pred odletom musia byť cestujúci dostatočne dlho vopred na letisku
Žiadame hlavne o nasledovné časy príchodov na letisko : 5,50; 6,50; 7,50; (10,50); 11,50; (12,50;) 14,50; 15,50; 16,50; 17,50; 19,50 , (popríde doplniť okolo 22,00 a 24,00).
K týmto príchodom žiadame odchody z letiska o :
6,10; 7,10; 8,10; (11,10); 12,10; (13,10); 15,10; 16,10; 17.10; 18,10; 20,10.
Takže, zamestnanci hovoria tiež o pravidelnom intervale aj keď len raz za hodinu. Nebudú protestovať ak to bude raz za 30 minút a ani ja s tým problém nemám ale ovplyvniť to neviem .
Vlado
TA
citujem z článku : " Dodal, že po bývalých zamestnancoch siahli, lebo ich už poznali. "
nie je to náhodou klientelizmus