aby to nedopadlo tak, že úspešné projekty budú akoby zázrakom len z tých MČ, kde sú starostovia za nemenovanú ficostranu, a zvyšok (+magistrát) utrie ústa
nie je to vyjadrenie generála, ale vyjadrenie riaditeľa spoločnosti EMtest-SK Bratislava... a skutočnosťou je, že čítačky pre ZSSK dodávala spolu so softom iná spoločnosť, čiže chyba je na inej strane.... prečo sa tam EMtest objavil - keď je chyba s kartou, tak sa osloví dodávateľ kariet aj keď to nie je chyba ním zavinená, asi preto... ?
Lebo tento stav im predsa prirodzene vyhovuje. Ide len o peniaze a aby po sebe nevykrikovali, že veľkí musia doplácať na malých a tí malí, aby nevykrikovali, že im tí veľkí nič nechcú dať. ?
Co ten EM TEst este vobec robi na trhu nechapem....A Zeleznice naj naucia kontrolorov, ze ked je jalovy IS, tak sa maju kludnit, tak slusnym cestujucim hanbu robia. Cestujuci sa rovna Zakaznik, Hanba aj Em testu aj ZSR, ci co su to.Z takych firiem mi je na blitie
Mňa napadajú linky len dve autobusové. Predtrolejbusová L30 a dnešná L34 (zlúčiť ju s L27 a na stanicu ísť s prestupom - práve pomocou tej predtrolejbusovej L30). Tie dve by mohli mať veľmi dobrý interval (7,5 minúty v sedle (i cez víkend s malými busmi), 10 večer, 5 ráno).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK