Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Nodes #31682:

V dopravnom podniku by mal byť človek ktorý sa stará o kvalitu a pod., bol tam Šelmeci, potom tam je aj hlavný majster tratí, sú to pracovníci, ktorí z titulu svojich funkcií majú upozorňovať na situáciu, ak sa im niečo nepozdáva, dajú vypracovať odborný posudok u oprávnenej osoby s pečiatkou - a tá rozhodne či je trať prevádzky schopná, resp. či sa majú vykonať opatrenia - napr. obmedziť rýchlosť, alebo prehlásia, že trať nie je prevádzky schopná. A je tam menežment, ktorý by mal ďalej konať. Chcem vidieť toho riaditeľa techniky a dopravy, ktorý rozhodne prevádzkovať električkovú trať, keď odborný posudok hovorí o tom, že trať nie je prevádzky schopná.
Asi tak nejako ...
Reakcia na: PTI #31680:
aha tak tak je to. jednoduchá matika 🙂
ďakujem za ozrejmenie.

Dokiaľ má vlastne ten stredový pruh pokračovať? až po Popradskú?
Reakcia na: PTI #31681:
Kto je opravneny oficialne vyhlasit usek za trat v havarijnom stave?
Reakcia na: Nodes #31678:

Áno ale celý úsek bol vyhlásený ako trať v havarijnom stave a peniaze na opravu sme vtedy na magistráte do rozpočtu dostali. Podobne by sa mal riešiť aj celý úsek na jazere, hoci po etapách.
Reakcia na: dragula #31679:

Dnešná šírka jazdného pruhu na moste je 3,85 m. Keď sa z každého pruhu zoberie pol metra, ostanú pruhy šírky 3,25 m , čo plne vyhovuje norme a ešte vznikne dvojmetrový stredový pruh, bez toho aby sa musel zužovať chodník a prekladať trakčné stožiare.
PTI: trošku odbočím od témy a vrátim sa späť k regulačnému plánu Moskovská...
Pán Titl, na to pláne mi nie je jasný jeden technický detail. Na moste je zaznačený stredový deliací ostrovček šírky 2 metre.
Avšak na moste nie je dostatok miesta. Iba ak by sa ubralo z chodníkov a posunuli sa stĺpy osvetlenia, čo mi však príde zbytočne nákladne kôli ostrovčeku.
Alebo som niečo prehliadol?
Reakcia na: PTI #31677:
Asi si ju netrufli zrusit len tak jednoducho. Navyse, cely usek od zastavky Senny trh po vjazd na obratisko na stanici je o dost kratsi ako Jazero. Oprava stala menej, aj tak ju robili na niekolko etap.
Reakcia na: Nodes #31675:

Aj s traťou na Želstanicu sa pohlo po treťom vykoľajení, keď električka skoro spadla do podjazdu pri novej plavárni
Reakcia na: PTI #31671:
Bratislava : konecna Technopol, Jasovska, Patronka, Hrobonova, Rajska, Ruzova dolina, Lamac
Reakcia na: PTI #31674:
Keby u nas existoval skutocne nezavisly odborny organ, opravneny kontrolovat technicky sat trati a zaroven opravneny vydavat rozhodnutia o povoleni alebo o zakaze prevadzky na tratiach, tak by mozno na 2/3 trati bola zastavena prevadzka. Sucasny stav je precin vseobecneho ohrozenia. Zeby som sa porozpraval s prokuratorom?
Reakcia na: Nodes #31673:

Južná trieda stála 150 miliónov,
úsek na Želstanicu cca 30 miliónov, na Jazero je potrebné naplánovať minimálne 100 miliónov. V pláne DPMK ani v rozpočte 2008-2010 som na rekonštrukciu tratí nevidel nič. Vo firme sú zodpovední a kompetentní za stav trate, na ktorej sa vykonáva MHD, máme tu aj VUC ako drážny orgán. Alebo sa všetcia čo do toho majú čo povedať nad stavom trate zamyslia a začnú konať, alebo počkáme (taký dobrý zvyk u košicoch) až sa niečo stane (vykoľajenie so smrťákom apod) a potom sa uvidí, jak to všetko bude rýchle konať a robiť závery a dávať peniaze na rekonštrukciu trate.
Pokiaľ viem pri VSS už tých vykoľajení bolo dosť, chvalabohu iba materiálne škody...
Reakcia na: PTI #31672:
Obavam sa, aby o nejaky cas vobec sla nejaka elektricka z Jazera. Stav trate je katastrofalny. Donekonecna sa rekontrukcia odsuvat neda.
Reakcia na: SHORTY #31665:

Tá splietka tam navrhnutá je.
Čo sa týka zdvojenej koľaje z Južnej triedy, je to riešené raz a nafurt, dnes chodia tri linky, o dva roky ich môže chodiť šesť, hovorí sa opäť o Východnom meste, ak sa má veriť tomu, čo sa tu stále trúbi, že električková doprava je nosnou, tak tú druhú koľaj treba a nikomu prekážať nebude. Je potrebné myslieť aj na nepravideľnosti dopravy, výpadky prúdu, dopravné nehody - a tie dve koľaje sú potrebné ako soľ. Najmä ak ich križuje tak zaťažená komunikácia - a bude obojsmerná.
Najmä že vy ste taký odborník a hodnotíte prácu polovice DPMK...
Reakcia na: SHORTY #31665:

Určite je z hľadiska pplynulosti dopravy lepšie ak sú na štvorprúdovej zbernej komunikácii na vstupe do mesta s hodinovým počtom vozidiel 2000 a viac za sebou dva či tri fungujúce dobre nastavené svetelne riadené križovatky v dynamickom režime a s preferenciou MHD, ako na tomto úseku nezmyselne osadená značka DZ B27a 40, obmedzujúca 24 hodín v kuse rýchlosť na maximálnu 40-ku, a za ňou stoja policajti a vyberajú po 2 tisíc Sk.
Na margo Moskovskej - žiadna norma nehovorí o tom, že na takejto komunikácii má byť zriadená otočka autobusov vrátane ich odstavovania. To je len tak na okraj, táto konečná bola zriadená dočasne, odstavovanie a otáčanie busov mal mať DPMK už 10 rokov vyriešené. Nehľadiac na systém vyčkávacích časov a prestávok na konečných v Košiciach, nenájdete podobnúani jednu konečnú v inom meste na Slovensku i v ČR, aby niekde stálo 5-6 autobusov - a to ešte priamo na komunikácii, verejne prístupnej, a pritom tam chodili dve alebo tri linky. to je košická rarita.
CSS v križovatke Palackého -Krivá: požiadavka na zriadenie je vyše 10 rokov, mesto nezafinancovalo, teraz to konečne postaví SSC v rámci dokončenia 3.etapy križovatky Prešovská - Sečovská ešte v tomto roku...

éodstaendynamvo
Reakcia na: SHORTY #31669:
Takže 73 nebude končiť na Kláštore ale niekde nad myslavským cintorínom?? ☠ ? ? ?
Reakcia na: Isidor #31668:
budeme mať konečnú pre linku 73
Reakcia na: Dimi #31657:
Ako pomôže trolejbusom postavenie otočky na Klimkovičovej?
Reakcia na: regeta #31654:
Napis mi prosim ta email : dik
Reakcia na: SHORTY #31665:
? ? ? ? ? ?
Ešte na margo CSS: keby bolo po niekoho vôli (diskutuje tu s nami), tak je semafór pri každej značke daj prednosť! To je ohľadom tej Moskovskej, ktorá údajne spĺňa kritériá na výstavbu CSS. A potom ako ďaleko za ňou zaostáva Paklackého - Krivá - Bus stanica? 20 rokov?

PTI: ad Aupark - kedy vygumujete tú predradnú koľaj z Južnej triedy, ktorá je absolútne zbytočnou? Okrem mimoriadnych udalostí sa v smere z Južnej triedy NIKDY nevyskytujú dve linky pred križovatkou za sebou!!! A v dnešnej dobe viesť ďalšiu koľaj, na ktorú sú potrebné aspoň 3m šírky a miesta je tak málo, je úplný nezmysel. Namiesto toho by sa mala urobiť splietka (potreba len 15cm šírky) a to najmä na Štúrovu pred Dargov (tu by zase bola výhodnejšia predradná koľaj). Nuž čo, keď väčšina projektantov a vyjadrovateľov zo strany DP nemá ani páru, aká je dopravná situácia na konkrétnom mieste, ku krotému treba zaujať stanovisko.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.