Reakcia na: SHORTY #31665:
Určite je z hľadiska pplynulosti dopravy lepšie ak sú na štvorprúdovej zbernej komunikácii na vstupe do mesta s hodinovým počtom vozidiel 2000 a viac za sebou dva či tri fungujúce dobre nastavené svetelne riadené križovatky v dynamickom režime a s preferenciou MHD, ako na tomto úseku nezmyselne osadená značka DZ B27a 40, obmedzujúca 24 hodín v kuse rýchlosť na maximálnu 40-ku, a za ňou stoja policajti a vyberajú po 2 tisíc Sk.
Na margo Moskovskej - žiadna norma nehovorí o tom, že na takejto komunikácii má byť zriadená otočka autobusov vrátane ich odstavovania. To je len tak na okraj, táto konečná bola zriadená dočasne, odstavovanie a otáčanie busov mal mať DPMK už 10 rokov vyriešené. Nehľadiac na systém vyčkávacích časov a prestávok na konečných v Košiciach, nenájdete podobnúani jednu konečnú v inom meste na Slovensku i v ČR, aby niekde stálo 5-6 autobusov - a to ešte priamo na komunikácii, verejne prístupnej, a pritom tam chodili dve alebo tri linky. to je košická rarita.
CSS v križovatke Palackého -Krivá: požiadavka na zriadenie je vyše 10 rokov, mesto nezafinancovalo, teraz to konečne postaví SSC v rámci dokončenia 3.etapy križovatky Prešovská - Sečovská ešte v tomto roku...
éodstaendynamvo
, ale to ešte zrejme nevedeli o tom multifunkčne zbytočnom štadióne ?
Isidor