Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: redburger #30362:
No komu asi?! ? Tým najchudobnejším predsa... ?
nerozumiem takej veci, ze zivotna uroven Slovenska sa dviha, chtiac- nechtiac dobiehame ine vyspele staty, inflaciu drzime na uzde koli Euru, HDP stupa ... ale penazi vo verejnom sektore je akosi malo, z roka na rok menej a menej, kam tie peniaze idu ❓ ❓ ❓ ? ?
Zdravím do KE.?
"Hodím" Vám sem nejaké archívne šoty z dnešného markízáckeho Telerána, ktoré bolo tématicky zamerané na legendárny Ikarus 280. Pre nás sú zaujímavé asi iba tie pasáže, ktoré sa týkajú dopravnej problematiky v súvislosti s 280-kami, tak som si dal trošku námahy a povyberal to "máličko", tak preto je tam vždy uvedená minutáž odkiaľ pokiaľ je to zaujímavé, ostatné je bulvár, atď.
http://archiv.markiza.sk/?31337d=28.01.2008&31337p=9&31337v%5B%5D=32195
úvod, celý
http://archiv.markiza.sk/?31337d=28.01.2008&31337p=9&31337v%5B%5D=32199
od začiatku do 1:35 a potom od 11:35 do konca
http://archiv.markiza.sk/?31337d=28.01.2008&31337p=9&31337v%5B%5D=32204
od 8:15 do 10:20 a potom od 15:54 min do konca
http://archiv.markiza.sk/?31337d=28.01.2008&31337p=9&31337v%5B%5D=32208
od 8:30 min do 10:23 a od 15:22 do konca
http://archiv.markiza.sk/?31337d=28.01.2008&31337p=9&31337v%5B%5D=32212
od začiatku do 1:12 a od 12:35 do konca
http://archiv.markiza.sk/?31337d=28.01.2008&31337p=9&31337v%5B%5D=32216
od začiatku do 2:38 a potom od 9:25 do konca. Tu bol asi od minutáže 2:05 "veselý" a kuriózny zážitok ? ? od diváčky z BB, ale však si to konieckoncom pozrite sami.. ?

Dopredu sa ospravedlňujem ak som niečo podstatné prehliadol, v tom prípade to ale nikomu nebráni si to pozrieť celé a doplniť ma.. ?
Reakcia na: KVKV #30356:
Čo sa týka mojej participácie na linkovaní, tá spočíva iba v tom, že mám za úlohu robiť koordinácie liniek, preklady medzi sebou a max. tak čosi pripomienkovať, ale autorstvo mi nepatrí (aj keď autora podporujem, lebo on tam už podporu nemá žiadnu).

Inak Filipko sa zachoval asi tak diplomaticky: "dávam od toho ruky preč, vy sa snažte zblížiť a potom mi povedzte výsledok (samozrejme aby boli všetci spokojní)". Lenže tie návrhy sú nezlúčiteľné jeden s druhým. Do toho ten Schwartzov návrh, to je nezlúčiteľné s ničím. ?

Inak to schvaľovanie ÚHA atď. - čo to je za blud? Čo sa má čo úrad hl. architekta miešať do trasovania liniek? Netreba to dať ešte niekomu podpísať? Sa mi zdá priveľa byrokracie.

Je to hanba, že o meste rozhodujú staré kádre z čias minulého režimu, ktoré sa boja názorov mladých, nijako nespätých s vtedajším režimom...
Reakcia na: BMko #30357:
Neposkakuje okolo Filipka.. Skor to poviem inac, mam dojem, ze je nasadenym konom v DPMK a Filipko poskakuje podla neho.. Preto tu nie je politicka vola odvolat toho cloveka a pustit ho z DPMK do haja zeleneho, nech si skace tam
Reakcia na: KVKV #30355:
V bode 4 ta trochu poopravim... Starostovia nemali namietky.. Namietky zacali mat ludia, akonahle zistili, ze tu ma byt nove LV.. Takze pred UHA a inymi instituciami to nepreslo, lebo tu bol aj Kuzmov navrh a Kuzmu si zavolal Filipko.. A tak Filipko dal oba navrhy na pripomienkovanie. Predseda Rady starostov ale upozornil vsetkych starostov este na Rade, aby, ak bude to pripomienkovanie, robili tak len ku oficialnemu LV, predkladanemu Dopravnym podnikom.. Filipko vsak povedal, ze hoci budu len k oficialne podanemu LV pripomienky, tie sa daju zakomponovat aj do LV pana Kuzmu.. Takze ano, plati bod cislo 8 .. Resp. aj jeho nahrada a tou je Spracovat namestnika primatora Jozefa Filipka.. Drzte nam v tom palce, snazime sa o to, pozitivom je, ze nas dnes namestnik Filipko kontaktoval a potvrdil spolupracu.. 😉 .. Vsetko ukazu nasledujuce dni..
Reakcia na: KVKV #30356:
V prvom rade.Ludia ktory stoja za tvorbou navrhu linkoveho vedenia, to ma maju v naplni praci a zbytok teamu su dobrovolny , dovolim si povedat znalci problematiky linkoveho vedenia a problemov kosic. nikto to nerobi pre peniaze a ale pre dobro obcanov Kosic a to je zakladny rozdiel oproti inemu kandidatovi, ktory sa dokonca boj zverejnit svoje navrhy, ale okolo Filipka a 24 mesiacikov obskakuje jedna radost
Reakcia na: eMareq #30341:

S odvolaním na Vami avizovaný príspevok 12964 Vám doporučujem aby ste odstúpili od autorstva projektu. A to aj v prípade finančnej straty za zákazku. Verte mi, skazíte si meno , nikto nikdy už Vám podobný projekt nezverí. Než paskvil, radšej nič.
Ako vidím, tak nový návrh linkového vedenia sa začína zvrhávať priam lavínovite.
No ja teda neviem , ale po poslednej reakcii vedenia dp na linky 12 a 16 mám pocit , že stačí aby na nich štekol pudlík spoza vysokého plotu a oni mu vyhovejú alebo utečú. Kde je ich autorita riadiacich pracovníkov ? To je síce velmi pekné , že sú presvedčení o správnosti nového l.v., ale zrejme kvoli bezkonfliktnému zotrvaniu vo svojich funkciách sú ochotní vzdať sa akéhokolvek vlastného názoru.
Fakt je, že prvý chybný krok sa urobil nevhodným sposobom prezentácie projektu. To už tu velmi presne popísal „5“.
Takže si to zhrňme:
1/predstavenstvom bez problémov schválené
2/predsedom rady starostov schválené
3/schválenie členmi ÚHA (?) Ich hlasy a vyjadrenia mi akosi v tom celom unikli. Akosi ich nie je počuť. Z odborného hladiska by snáď mali chápať zmysel systémového riešenia mhd a ich vyjadrenie by malo mať váhu. (aspon do doby než nevznikne ÚDI)
4/vyjadrenie roznych inštitúcií zúčastnených na sedení (včetne samozvaných linkotvorcov) – začínajú problémy. Logicky odvodené , starostovia, ktorí predtým nemali námietok ožívajú, začínajú mať neadekvátne požiadavky.
5/vyvstáva otázka, kto je teda vlastne kompetentný sa k tomu vyjadrovať, schvalovať a akú váhu majú pripomienky jednotlivých zúčastnených ? Má aspon v tom niekto jasno?
6/Koordinátorom pre všetky tieto návrhy a schvalovacie procesy bol zrejme ing.Filipko. Jeho odborná nesposobilosť vo veci je evidentná.
7/Takže problémom je = FILIPKO
8/Riešenie problému = ZBAVIŤ SA FILIPKA !
9/Postup riešenia: presadzovať progresívny návrh l.v., neustupovať nevhodným požiadavkom starostov s využitím Filipkovho vyjadrenia, že pokial nebudú súhlasiť všetci, tak to neschváli. Tým sa pozdrží termín realizácie a zachová sa súčasný stav, ktorý sa už zdá byť lepší než čokolvek čo príde po ňom.
Uvedený čas sa dá využiť s pomocou investigatívnych novinárov a iných vhodných a ochotných osob k posúdeniu doterajšieho posobenia ing.Filipka vo funkcii (určite nie je čistý) , k medializácii jeho chýb a nedostatkov v práci a k jeho následnému odvolaniu.
Reakcia na: Dispecer #30352:
Mam firefox. Chyba sa prejavovala doma aj v praci - instalacie nie su zhodne, v praci mam ine pluginy.
Reakcia na: Papyr #30283:
1) Prospech nemajú. Od tohto grafikonu im ich platí MD, pretože po odčleenení Carga už vraj nemajú na krížové dotovanie.
Reakcia na: Axel #30350:
Používaš Operu? ❓ Ale konečne to s tým časom ide správne. ?
Reakcia na: Papyr #30240:
Rovnako ako dnes ? . Stanica Moldava nad Bodvou nemá príliš veľa spoločného s rovnomenným mestom ? .
Reakcia na: redburger #30346:
Nielen on.
Reakcia na: Papyr #30344:
Bol si niekedy v tej doline? (Hrabkov, Krizovany). Tahat tadial zeleznicu na 160km/h bez pouzitia tunelov je IMHO utopia...
Reakcia na: Dimi #30340:
Nie, len sa zoškrtajú spoje a už nebude chodiť vôbec nič. A potom sa zase bude vypisovať akí sú tam na DPMK neschopní...

Inak som dnes videl ten Schwartzov návrh linkovania, písaný rukou a ešte na nejakom štvorčekovanom papieri parametre liniek. ? Ta som šebe ľeknul kus. Zaumienil som si, že interval 30 minút bude po novom Schwartzova konštanta. On tam totiž "hustejší" (he-he) interval v sedle ani nemal, len 30, 60 alebo 90 minút. ? ? ? A vychvaľuje sa úsporou 900.000 km. Ta šak linka raz za 90 minút usporí.
Reakcia na: Dimi #30337:

Re #30327 Kari:
Ten nezávislý pohľad hlavnej stránke je len príspevok #12964 (zo dňa 17.4.2005) ktorý sa zo zvolením autora použil.
Reakcia na: Kari #30327:
Nemas pravdu.. GR DPMK je presvedceny o spravnosti noveho LV, tak isto aj predstavenstvo DPMK, kedze ho schvalilo v zneni, prezentovanom aj v denniku Korzar.. Co sa tyka mesta, hoci je stopercentnym akcionarom DPMK, neplet ich do toho. DPMK robi nove LV preto, ze mesto pozaduje znizenie poctu kilometrov v roku, podpis samotneho LV nema v kompetencii mestske zastupitelstvo, cize neschvaluju ho poslanci, ale viceprimator pre oblast dopravy, Ing. Jozef Filipko. Ten sa vyjadril, ze pokial bude ktorakolvek mestska cast protestovat, nepodpise to. Linkove vedenie sa najprv predklada Rade starostov. S predsedom Rady starostov sme sa stretli, jednohlasne schvalili nove LV. Problem nastal az potom, ked to po schvaleni Rady starostov preslo na schvalenie clenmi Utvaru hlavneho architekta (UHA) a roznych inych institucii, zucastnenych na sedeni. Kedze si pan Filipko na toto sedenie prizval aj samozvaneho odbornika v tvorbe LV, mimochodom pracovnika DPMK aj s jeho protinavrhom, boli teda vypocute obe strany a Filipko to nakoniec dal na pripomienkovanie mestskym castiam.. V tom case to vyslo v korzari a ludia zacali pisat starostom mestskych casti.. Ti teraz reprodukuju poziadavky obcanov pri stretnutiach s ludmi z DPMK a kruh sa uzatvara.. Su nespokojni stale viac a viac, s vacsim a vacsim poctom novych liniek.. Takze obcania tesme sa, Filipko to udajne nepodpise, kym nebudu vsetci spokojni... Ale.. co sa stane, ked koncom roka prekrocime mestom stanoveny povoleny pocet kilometrov ? Odstavime MHD do noveho roka, potom ho spustime a po precerpani rocne povolenych kilometrov opat odstavime ? .. (Posledne vety boli hlasnou uvahou)
Reakcia na: Dimi #30337:
v čom konkrétne? môžeš aj na ickv 172752284 ?
Reakcia na: Papyr #30336:
kreslenie nikdy nebola moja silna stranka, ale dovolim si laicky pozriet na mapu a povedat, ze Krompachy-PO a Margecay-PO sa inak ako tunelom nakreslit nedali.
Ale ak sa pozriem na mapu a pokusim sa nakreslit Margecany - Kysak, tak vidim ze to teoreticky moze cely cas ist popri vode a tunely su potrebne len na "vyrovnanie" trate kvoli tratovej rychlosti 160km/h.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.