BM:
Co sa tyka krizovatky Komenskeho - Strojarenska, je mozne, ze auta zasahuju do elektrickoveho pasu, ale urcite iba vtedy, ak odbocuju v smere od polikliniky Sever vlavo na Strojarensku, pretoze nechcu blokovat jediny cestny prud, ktory vedie na Nam. MMM. Okrem zvisleho dopravneho znacenia je tu aj vodorovny suvisly pas.
Ad #21 Martiner:
Je zaujimave, ako dokazu Nekosicanov pomylit bielo-zelene natery na T6 a KT8
. Nakolko modra a zlta nikdy nevyniknu, modra je velmi tmava, zlta zasa kriklava a ich kombinacia je priam nestastna. Mne osobne sa nepaci modro-zlty nater ani na 359, ani na 374. Ak by sa mala aplikovat tato kombinacia, volil by som bud menej vyrazne pastelove farby, resp. bielo-sedy nater s uzkym modro-zltym pasom.
Takze robit nasilu natery podla mestskych farieb je dost nestastne. Ja by som bol skor za to, aby isiel DP svojou cestou, pripadne aby odlisil vozidla podla jednotlivych trakcii, co sa mi velmi paci v pripade Plzne. V KE by som si takto vedel velmi krasne predstavit autobusy v zeleno-bielo-sedom natere, trolejbusy v modro-bielo-sedom a elektricky v cerveno-bielo-sedom natere, t.j. podla farby liniek, ako su zakreslene v scheme siete (autobusy zelenou, trolejbusy modrou a elektricky cervenou).
Co sa tyka krizovatky Komenskeho - Strojarenska, je mozne, ze auta zasahuju do elektrickoveho pasu, ale urcite iba vtedy, ak odbocuju v smere od polikliniky Sever vlavo na Strojarensku, pretoze nechcu blokovat jediny cestny prud, ktory vedie na Nam. MMM. Okrem zvisleho dopravneho znacenia je tu aj vodorovny suvisly pas.
Ad #21 Martiner:
Je zaujimave, ako dokazu Nekosicanov pomylit bielo-zelene natery na T6 a KT8

Takze robit nasilu natery podla mestskych farieb je dost nestastne. Ja by som bol skor za to, aby isiel DP svojou cestou, pripadne aby odlisil vozidla podla jednotlivych trakcii, co sa mi velmi paci v pripade Plzne. V KE by som si takto vedel velmi krasne predstavit autobusy v zeleno-bielo-sedom natere, trolejbusy v modro-bielo-sedom a elektricky v cerveno-bielo-sedom natere, t.j. podla farby liniek, ako su zakreslene v scheme siete (autobusy zelenou, trolejbusy modrou a elektricky cervenou).
Sarko
V prvom rade upresnenie, ze KT-cka by mali premavat obojsmerne po oboch stranach, jedno kyvadlovo po jednej strane tam a spat a druhe po druhej strane. Zrejme kvoli tomu, aby nedoslo ku kolizii s elektrickami, ktore sa budu otacat v otocke NMM a ku zastavovaniu na vyhybke do Strojarenskej ul. (hrozba podhodenia vyhybky).
Okrem toho v priestoroch umiestnenia provizornej zastavky linky c. X nie je stvorprudova cesta, ale iba dvojprudova. Umiestnenie zastavky je na nablizsie moznom mieste, inak to kvoli uvedenym dovodom nejde.