http://www.imhd.sk/ke/?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f3f1f0edf4f0f0f2&no=2&id=27302aeef1f021f1f7f325
http://www.imhd.sk/ke/?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f3f1f0edf4f0f0f2&no=3&id=27302aeef2f021f1f7f325
Takto u vás vyzerajú vozy po VP ? ?
S499: No hej, al nie na reko tratiach. Teda okrem reko K.V. pre x rokmi. To bol ževraj bordel.
http://www.imhd.sk/ke/?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f3f1f0edf4f0f0f2&no=3&id=27302aeef2f021f1f7f325
Takto u vás vyzerajú vozy po VP ? ?
S499: No hej, al nie na reko tratiach. Teda okrem reko K.V. pre x rokmi. To bol ževraj bordel.
Sarko
Ešte drobná oprava, čo sa týka povolenej rýchlosti pri prejazde trolejovej križovatky s trolejbusovým vedením. Električka má povolenú rýchlosť 15 km/h a trolejbus 20 km/h. Podľa mňa sú tieto limity neúčelné, nakoľko sa nachádzajú na križovatkách a dochádza tak nielen ku spomaľovaniu dopravy, ale aj ku kolíziám. Neraz som videl, ako trolejbus zastavil uprostred križovatky, kým čakal na uvoľnenie prúdu z prava, pričom protiidúci prúd z ľava blokoval. A to len kvôli tomu, že si vodič trolejbusu nedovolí cez križovatku "švihnúť".