Taakze dnesny postreh s nasej kosickej MHD.Po anglicky hlasene zastavky: dom umenia, zimny stadion a jakabov palac.Zeleznicna stanica je tiez ale to myslim ze uz kazdy nadseny nadsenec mhd vie. ? Kto vie este neake zastavky hlasene po anglicky nech napise.
je to sice pekne, ze tam su slucky, ale preco to nefunguje tak ako by malo (ako by sme chceli)? Totiz el. pri prechode cez terasu caka na krizovatke:
-pri Novej nemocnici
-pri Druzbe (ten prechod pre chodcov cez trat...nemam slov)
-pri Laboreckej
-pri Magistrate (kedysi to bolo nastavene tak, ze po zelenej na Laboreckej stihala zelenu pri Magistrate, potom to niekto posahal a uz to stihna, len ked sa dobre rozbehne)
-pri Bernolakovej
-za nou je prechod pre chodcov, tam som neraz zazil cakanie v smere na Amfiteater
-pri Bardejovskej
...preto som ani netusil ze tam nejake slucky su... Napriklad pri Cassovii to funguje jedna radost (sa mi zda) a ocakaval by som taketo fungovanie aj na spominanych krizovatkach (aspon mimo spicky)...
Čítajte pasáž, kde sa bavia o linke 28. Tu je veta, ktorá stojí za všetko:
"Vtedajší šéf predstavenstva Dopravného podniku mesta Košice Ján Bendžala (nominant KDH) uviedol, že v rámci ekonomickej racionalizácie uvažovali o obmedzení linky č. 28. Mala končiť Nad jazerom a nepokračovať do Nižnej Myšle. Návrh neprešiel."
"Nemalo by to byt ak uz, tak ovladane koordinaciou radicov svetelnych krizovatiek centralne dispecingom? Doplnte/opravte ma, kto ma viac informacii, resp. sa tomu lepsie rozumie."
Ing Titl. (2 a 9/12 roku dozadu) navrhoval ústredňu CSS umiestniť v areáli DPMK (a prípadne aj preradiť do majetku DPMK) a uplatniť pri CSS v čo najväčšom rozsahu tvrdú preferenciu MHD (mimo špičky určite, v špičke individuálne).
Re #26309 Dimi: Nabudúce budú AJ: kolotoče, stánky s pivom, párkami a langošmi. Pre deti skákajúci hrad a pre dospelých strelnica s obrázkami viete koho? ?
A este dolezita poznamka, elektrickova preferencia nebude fungovat dovtedy, kym mesto v podstate neprestane preferovat a podporovat individualnu automobilovu dopravu, pretoze zelena vlna pre auta a po trase, kde nepremava jedina autobusova linka, sa nijak inak ani neda nazvat.
Neviem, ale mam pocit, akoby sa ku Tkacovi este nedostalo, ze elektrickova preferencia je vybudovana na vacsine svetelnych krizovatiek na celej trati linky c. 6. Podme si prejst vsetky krizovatky s cestnou svetelnou signalizaciou (CSS). Vychadzam zo stavu v roku 2005, ked som odisiel z Kosic:
Protifas. bojovnikov x Senny trh - slucky pre oba semafory
Nam. osloboditelov x Bottova - volba vodicom elektromagneticky
Nam. osloboditelov x Hlavna - nie je (stary typ CSS)
Sturova x Moyzesova - slucky
Tr. SNP x Bardejovska - detekcne senzory
Tr. SNP x Bernolakova - slucky
Tr. SNP x Toryska - slucky
Tr. SNP x Laborecka - slucky
Tr. SNP x Hronska - slucky
Tr. SNP x Ondavska - slucky
Csl. armady - Moyzesova - nie je (stary typ CSS)
Nam. MMM - Hviezdoslavova - nie je (stary typ CSS)
Dalej:
CSS sa postupne rekonstruuju a vsetky nove sa uz buduju vylucne aj s elektrickovou preferenciou.
ZAPNUTIE, resp. NASTAVENIE PREFERENCIE neznamena, ze elektricka musi mat dynamicku zelenu. Ta moze byt nastavena napr. na krizovatke Tr. SNP x Hronska, co je samostatne ovladany prechod pre chodcov.
Na dalsich CSS sa to da ponastavovat roznymi moznostami, kedze slucky maju zabudovane aj jednotlive jazdne pruhy, takze tam kde elektrickove trate pretinaju aj autobusy sa v ziadanom jazdnom pruhu nastavi NAJNIZSIA OVPLYVNITELNOST preferencie ELEKTRICKOU.
- Gen. riaditel DPMK Michal Tkac: "Mna zaujima elektricka, z hladiska, ci za rok dokazeme vybudovat preferencnu trat."
* Preteky sa robili na casti trasy linky c. 6, na ktorej nie je preferenciou vybavena iba jedina svetelna krizovatka a na celej trati tejto linky su to iba 3 CSS, co vsak celkove fungovanie preferencie neovplyvni. Aku preferencnu trat ma pan riaditel na mysli?
- Hlavny dispecer DPMK Vladimir Eperjesi: "Ide o to, aby nase palubne pocitace (vo vozidlach MHD) spolupracovali s radicmi krizovatiek."
* Ovladanie preferencie funguje na zaklade detekcie prejdenim cez slucku, resp. automaticky zaznamenanim senzorom. Zda sa mi zbytocne zavadzat nejaky dalsi drahy system na zaklade spoluprace s palubakmi. Existuje vobec takyto system, resp. pouziva sa niekde? Nemalo by to byt ak uz, tak ovladane koordinaciou radicov svetelnych krizovatiek centralne dispecingom? Doplnte/opravte ma, kto ma viac informacii, resp. sa tomu lepsie rozumie.
Hmm no co by som povedal.Musim len zopakovat to co iny:Bolo super ? ? ? A DIKI za tvoju ochotu.? Uz nemusim nahanat revizorky po meste. ? ? ? Tak uz sa tesim na 15.vyrocie. ? ? ?
P.S.: Posli mi fotky lebo ako si videl fotil som si to iba do mobilu.A budem rad ak najdes foto praveho boku.Diky ? ?
tebe DIMI, viem, že ma zabiješ ale veľká vďaka patrí aj tebe, keďže sme nápady tvorili spolu a na základe toho bol výsledok 100%. A toľko vecí bolo v 1004 len pre tvoju ochotu,
- rogue_manovi za jeho profesionálne nahranie pokecu o histórii TD, čo znelo celý čas v trolejbuse v reproduktoroch,
- dielenským pracovníkom, ktorý mali tak ľudský prístup a tak veľkú ochotu pomôcť, že to treba v súčasnoti hľadať. ? ? ?
cybernetic: cyberneting song forever = ? ? ? no proste diky moc.
( Disco na konečnej v 1004 nemalo tiež chybu. ? )
- bez pochýb je tu veľké poďakovanie nášmu vodičovi 1004 čo nám to ochotne a zodpovedne odkrútil. ? ? ?
- ľuďom z upratovacieho servisu, ktorý pre nás urobili viac ako museli. Fakt diky. ? ? ?
No a jeden z nich zažil jednu nepríjemnosť od jedného z organizátorov, o ktorej mi dnes povedal no a tým pádom sa mu chcem za to touto cestou ospravedlniť. Ja, on aj dotyčný vieme o čo sa jedná a nemusíme to šíriť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr