Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eMareq #25612:
Plny suhlas.
Reakcia na: KVKV #25610:
Sorry, ale tým, že Košice sú druhé najväčšie mesto SR, to sa oháňať vieš. Uniká Ti len, že Prešov je na tomto rebríčku hneď trojka.

Nechápem, čo sa tu rieši. Vybudovanie predmetnej trate významným spôsobom sprístupní železnicu obrovskému regiónu plnému potenciálnych cestujúcich. Všetci riešite Prešov, ale to, že je naň napojený Sabinov, Lipany, Bardejov..., to akosi prehliadate. Okrem toho som presvedčený, že zdržanie vlaku jazdou po novej trati nebude nijak zavážné.

Inak KVKV, sorry, ale tým, že Košice sú druhé najväčšie mesto SR, to sa oháňať vieš. Uniká Ti len, že Prešov je na tomto rebríčku hneď trojka a sú naň napojené ďalšie regióny. My sa nebavíme o tom, že pár jedincov skomplikuje cestovanie masám. Ako tu už bolo napísané, pozri sa, koľko ľudí ide vo vlaku z Košíc a koľko ďalších pristúpi v Kysaku. Rozhodne možno hovoriť o porovnateľných skupinách.

A nemôžem nepoznamenať, že ma doslova šokuje Tvoj odmietavý postoj, k riešeniu, ktoré s pomerne neveľkým nákladom dokáže odstrániť 150 rokov staré nelogické vedenie železničnej trasy a namiesto toho z urazenej ješitnosti pána Košičana odkazuješ Prešovu nech si vylobuje priame vlaky po Kysackej spojke. To budeš nejaké zvláštny ekonóm, keď miesto jedného vlaku pre "20 ľudí" radšej prijmeš dva vlaky pre "10 ľudí". Ale ja by som Ti to najmôjveru doprial - aspoň na pol roka výstražne polovicu R a IC odkloniť z Margecian miesto Košíc do Prešova. Potom by sa možno "rozsvietilo".
Reakcia na: TA #25622:
Obvykle sa to riesi v cestovnom poriadku poznamkou, ze cestovny listok vydany na tu kratsiu trat plati aj na tej dlhsej trati. Cize prakticky zrejme by sa uznavali listky vydane pre trat Kosice - Ruzin - Margecany - SNV aj na trati Kosice - Presov - Krompachy - SNV.
Reakcia na: Záchvat #25617:
Vie sa o tom, ale nepracuje sa na tom... - > alebo preložené do slovenčiny : " je to v štádiu riešenia "

Re #25605 Papyr : možno skôr je na obtiaž cenová príťaž tejto zachádzky. Ale verím, že to nejako ošetria.
Reakcia na: Isidor #25620:
Mňa rok s EmTestom naučil jedno: Čo nereštartuješ, to nefunguje ?

Re #25619 Peter55: Ma tak napadlo: Keby nás tak platili od reštartov EmTestu... aj spočítať by si to možno vedeli, to by sme sa mali. ?
Re Josip3211: nic v zlom, ale studovat v noci zhasnute tabule bez cisla linky, ktore si navzajom este protirecia... kazdopadne sa necudujem ludom, ktori pri vyluke Jazera lezu do 4ky aj ked ma napisane "Strojar", pripadne 3/7/9kou "Barca" sa odvezu na konecnu a cuduju, kde je Jazero... ROK S EMTrESTom NAUCIL KOSICANOV NEVERIT ANI SLOVO (dez)INFORMACNYM PANELOM!
Reakcia na: Isidor #25614:
To s LEDkamy robilo aj BUSE, stači len reštartovať palubak a zapnu sa.
Re Zachvat: ee, bol to odchod zo zel.stanice
Reakcia na: Josip3211 #25616:
Aha ďalší šiesty... ?

Re #25615 Dispecer: Sledujem, že cestujúca verejnosť konečne využíva šiesty zmysel, s tým sa aj počítalo...aspoň v ZA určite.

Re #25614 Isidor: Nevidel si ho náhodou odchádzať z konečnej? Lebo ak na Soláči nezapneš kľúčik zapaľovania tri minúty pred pípaním PC, tak presne takto sa systém správa. Ožije to zvyčajne po prejdení jednej až troch zastávok.
Problém nie je ani tak v EmTeste, ako v napojení BUSE tabúľ.
Vie sa o tom, ale nepracuje sa na tom...

Re #25596 Záchvat: Samozrejme označovače nesklamali. Prvý totál zdochnutý, druhý prevažne a k tretiemu sa už nikomu behať nechcelo. Závada ohlásená, napísaná a to je všetko. Tak to má byť.
Reakcia na: Isidor #25614:
Si košičan? Keď áno tak pochopíš že bola to linka 32. ? Ale máš pravdu keby to bol nekošičan tak nevie co ako kde jak ?
Reakcia na: Isidor #25614:
Asi 32... Viva! ?
3526, L?? - BUSE vpredu Darg. hrdinov, BUSE zboku Myslava, Masa, cislo linky nikde ziadne (ani vzadu). LEDky vsetky zhasnute. VIVA EMTEST!
Reakcia na: KVKV #25611:
Elektricku nechceme, lebo zdravy rozum. Co sa o KVKV povedat neda.
Reakcia na: KVKV #25610:
Ale tu ide aj o rozvoj regiónu. A aká diskriminácia? V čom? Konieckoncov veď to ešte ani nestojí a už Ťa to serie. Vieš potom ako bude vyzerať grafikon železníc, _keď_ sa tá stavba zrealizuje? Kľudne sa môže stať, že niektoré vlaky pôjdu aj cez PO, ale niektoré môžu ísť aj doterajšou trasou. Prípadne PO bude mať zvlášť spojenie do BA. Riešení je niekoľko, ja by som v tom strašiaka nevidel.

Re #25611 KVKV: A teraz si tam zrušia trolíky, lebo KVKV tak povedal... Tie nápady zavedenia elín až do PO, prípadne priamo do mesta samotného to zaváňa takým megalomanstvom "Ing-a. nočáky nám netreba, sú tu taxíky."

BéTéWé, Mne Papyr vravel, že nad električkou sa v PO uvažovalo, ale to tu zúrila 1. svetová vojna, takže nič z toho nakoniec nebolo.
Reakcia na: pete #25601:

No vidíš, električku nechcete, proste malomesto, ale priame spojenie a ešte nedajbože rýchlovlakmi, to hej....
?
Reakcia na: Papyr #25605:

Re #25605 Papyr:
To, že jediná akotak schopná cesta do civilizovaného sveta vedie cez Prešov a Branisko to VELMI VADÍ. Ale je to nutné zlo. Takže stačí jedno. Prečo diskriminovať druhé najväčšie a najvýznamnejšie mesto Slovenska ešte aj takto?
Pokial Prešov chce priame spojenia do Bratislavy, nech si "vylobuje" priame vlaky. Kysacká spojka umožňuje priame spoje.
Reakcia na: 747 #25603:
Server pádajet. 🙂 V tých článkoch je popísané, aký "výhodný" to bol kšeft pre určité osoby. Predtým to robil jeden človek a vymohol ročne viac ako táto spoločnosť.

Nejaké informácie tu:
http://www.ciernypasazier.sk/cierny_pasazier.html
Reakcia na: 747 #25603:
me neither... ?
Reakcia na: Papyr #25604:
Este P.S. - 16 minut je doba jazdy Ky-PO len za predpokladu, ze cestujete vlakom, ktory NEZASTAVUJE na ziadnej z medzilahlych stanic.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.