Reakcia na: SDF #2382:
Sekciu o električkách pripravujem ja. Verím, že už čoskoro ju dokončím.
Čo sa týka počtu vozidiel-
historické- 1, 2, 3 (nákladné električky, Győr, 1913), 10, 21 (Ringhoffer, 1920, 1908), 203 (T1, 1957), 212/II (T2, 1960), 261/II (T3SU, 1970), Z (nákl. vagón, cca 1890-1900)=9 ks
služobné- 100/II (T3SU ex 261/II, školské vozidlo), 101/II (T3SU ex 298/II, meracie vozidlo), 112 (T3SU ex 102/II, reex 229/III, brúsiace vozidlo), 103 (vyhliadkové vozidlo Cassovia), 104 (statické vozidlo-reštaurácia Zlatý Bažant)= 5 ks
T3SUCS- 337, 338, 348+347, 349+352, 351+350, 356+357, 361+414, 362+363, 364, 367, 369+368, 370+371, 372+373, 374+375, 376+377, 378+379, 380+381, 382+383, 384+385, 386+387, 388+389, 390+391, 392+393, 394+395, 396+397, 398+399, 400+401, 402+403, 404+405, 406+407, 408+409, 410+411, 412+413, 415+416, 417+418, 419+420, 421+422, 423+424=72 ks
T3Mod- 359=1 ks
KT8D5- 500, 501, 508, 509, 512, 513, 517 (RN2), 521 (RN2), 523, 525, 528, 529, 530, 531, 534, 535, 536, 537, 538=19 ks
T6A5- 600+601, 602+603, 604, 605, 606, 607, 608+609, 610+611, 612, 613, 614+615, 616, 617, 618+619, 620+621, 622+623, 624+625, 626, 627, 628+629=30 ks
Sarko
V Lorinčíku, aj na Poľove sa kĺbové autobusy otočia bez problémov. V Poľove je uprostred trávou zarastený ostrovček a nachádza sa tu aj prístrešok. Na otočku sa pripája Sklepárska ul. a križovatka umožňuje bezproblémové otočenie. V Lorinčíku bola rozšírená plocha na predtým súkromnom pozemku, takže aj na tomto mieste má kĺbový autobus dostatok miesta na otočenie. Je tam približne toľko miesta ako v Krásnej n/H-Kino Hornád, kde sa kĺbové 52-ky otáčajú jedna radosť.