Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SDF #2382:

Sekciu o električkách pripravujem ja. Verím, že už čoskoro ju dokončím.
Čo sa týka počtu vozidiel-

historické- 1, 2, 3 (nákladné električky, Győr, 1913), 10, 21 (Ringhoffer, 1920, 1908), 203 (T1, 1957), 212/II (T2, 1960), 261/II (T3SU, 1970), Z (nákl. vagón, cca 1890-1900)=9 ks

služobné- 100/II (T3SU ex 261/II, školské vozidlo), 101/II (T3SU ex 298/II, meracie vozidlo), 112 (T3SU ex 102/II, reex 229/III, brúsiace vozidlo), 103 (vyhliadkové vozidlo Cassovia), 104 (statické vozidlo-reštaurácia Zlatý Bažant)= 5 ks

T3SUCS- 337, 338, 348+347, 349+352, 351+350, 356+357, 361+414, 362+363, 364, 367, 369+368, 370+371, 372+373, 374+375, 376+377, 378+379, 380+381, 382+383, 384+385, 386+387, 388+389, 390+391, 392+393, 394+395, 396+397, 398+399, 400+401, 402+403, 404+405, 406+407, 408+409, 410+411, 412+413, 415+416, 417+418, 419+420, 421+422, 423+424=72 ks

T3Mod- 359=1 ks

KT8D5- 500, 501, 508, 509, 512, 513, 517 (RN2), 521 (RN2), 523, 525, 528, 529, 530, 531, 534, 535, 536, 537, 538=19 ks

T6A5- 600+601, 602+603, 604, 605, 606, 607, 608+609, 610+611, 612, 613, 614+615, 616, 617, 618+619, 620+621, 622+623, 624+625, 626, 627, 628+629=30 ks
Na KE iMHD chyba info o elektrickach:
Viete mi niekto povedat pocet vozidiel.? Pripadne aj pocet vypravenych. Thx!
Reakcia na: Vladimír #2377:
Kedysi dávno, keď ešte v trolejbusoch bolo hlásenie sa po príchode na konečnú ozvalo poďakovanie. Niečo v takom znení ako si uviedol. Bolo to fajn 🙂

eMareq: Nič nemaž!:-( Nevieš kedy sa Ti to zíde 🙂
Reakcia na: Vladimír #2377:

Ako to, že sa Ti vonkajší nepáči? Veď čísla sú symetrickejšie a lepšie viditeľnejšie. Inak, čo sa týka vnútorných displejov, už sa pracuje na zmene čísla linky, sú dosť tučné a aj bez rozostretia zraku pixely splývajú. Vonkajšie zostanú, sú kvalitne spracované.
Reakcia na: Dopravák #2378:

Tá čerpačka zrušená nie je. Bude sa rekonštruovať (nespĺňa normy) a vyzerať rovnako, ako všetky "Slovnafty".
Čo sa tu dnes nedozviem! 🙂

Ha, na mňa nemáte 😉
Ja som išiel Ikarusom 280 cez čerpačku (už je zrušená) na Sennom trhu (oproti plavárni). Dodnes nechápem ako sa tam vtrepal - približne 10 minút tam vodič manévroval - cúval. Spomínam, že na čerpačke poškodil múrik - na buse kúsok plechu pokrivil a oškrel lak.


A k bufetom - jeden stál na konečnej "Kláštor" tiež chcel kamoš reflektor 🙂 a za komáčov jeden stál na Kalinovskej 🙂
Reakcia na: eMareq #2363:
Ale hádam také kritické to v Poľove nebude, keď tam roky rokúce jazdili klbáky.

Inak dnes som videl nové vonkajšie i vnútorné BUSE (vonkajšie na 5222, vnútorné na nejakej 32xx). Moje stručné hodnotenie:
vnútorné - krása, nech to tak zostane
vonkajšie - nepáči sa mi
Ideálny stav - vonkajšie po starom, vnútorné po novom.

Inak začínam strácať prehľad o rôznych verziách BUSE. Napriek tomu, že pravidelne čítam diskusiu som dnes objavil niekoľko typov, o ktorých som vôbec nevedel. Napríklad - odkedy sa v Košiciach akusticky vyhlasuje, že nasledujúca zastávka bude konečná? Odkedy sa miesto "Sídlisko Košického vládneho programu - Iskra" hlási "Sídlisko KáVéPé - Iskra"?
Ak sa už hlási konečná, prečo sa v niektorých vozoch vypisuje na konečnej "Ďakujeme, že ste použili služby DPMK, a.s." a v niektorých nie? Keďže sa v oboch prípadoch čísla na pásme a čase zobrazovali po starom, odkedy vlastne takéto ďakovné vety sú naprogramované? Veď v pôvodnej verzii, kde sa doplnili šípečky, označníky a reklamy to nebolo! Alebo áno? Začínam mať zmätok. Verzií v obehu je už nad moje chápanie veľa.
~> Kto by este potreboval clanky ohladom havarovanej malej 18tky na Secovskej ceste z jula '93, nech ma kontaktuje prostrednictvom SS (sukromnej spravy) na MD (nick rovnaky) alebo mailom (tuknut na nick). Do konca februara to drzim, potom nenavratne mazem.
Reakcia na: RW #2372:
a este 2 SL som nasiel bufety: KEA-22-61 a KEA-36-96
Reakcia na: spank #2362:
Ja mam tiez GPRS a fon Nokiu 3650 - skareda a velka, ale nebadam nejake dramaticke prdlzenie nacitavania stranok. 20 sekund to urcite nebude. Inac opat dnes som mal hlasky z tohto fora Neznamy format suboru a nebolo sa sem vobec moct dostat.
Inak revízori dnes prekvapujúco opäť prepadli spoj L6 na trase SOU dopravné-Krajský súd, ale "čarnych jakoška ňebulo" :o)
Reakcia na: eMareq #2371:
Doplnim ta:bufetove autobusy boli aj SL aj RTO.Ta RTO-cka KE-22-64 ako bufet vyradena v roku 1982.Karosa SL 11 KEA-96-15(KEA-22-63) bola vyradena ako bufet v roku 1991.
Sa popravim, SL som myslel. Inac svojho casu sa na stadione TU vynimala jedna z dvoch SD11, ta prva si pamatam, bola odstavena pri materskej skolke, na watsonovej ulici, hned blizko krajskeho uradu. Preco si na to pamatam? Marne som sa snazil z nej vytiahnut reflektor 🙂 Potom ju odtiahli a zmizla bez stopy. Zanedlho sa vsak objavila druha SDcka uz v areali, ktora stala hned pri plote, tesne pri a. zastavke, mala akurat vybite jedno okno ale interier bol zachovaly a bola pojazdna. Lenze aj ta zmizla. To boli tie dve SDcka, ktore vlastnil DP a odpredal ich niekdajsej Slavii TU.
Reakcia na: eMareq #2368:

Opravujem sa, na tej Medickej šlo nie o ŠD ale o RTO s búchacími dvermi. Bolo prerobené na predaj ovocia-zeleniny, ale prerobil si ju súkromník, nie DP. Prerobenie spočívalo vo vyhodení pár sedadiel a výmene skiel na jednom okne za posuvné po celej výške. Inak bol veľmi zachovalý a rekonštrukcia by veľa nestála.
Reakcia na: spank #2362:

V tomto prípade Ti môžem kompetentne odpovedať. Pravedodobne budeš mať prestavené nastavenia vo svojom mobilnom telefóne, uveď značku a model Tvojho MT a hodím Ti tu parametre nastavenia, ktoré si skontroluješ (príp. mi pošli e-mail, ktorý mám pod nickom). Inak citeľné spomalenie nastalo po 1.2.2004, keď EuroTel zrušil službu wap@GPRS (obdoba Orange Panoramy), takže mnoho zákazníkov si aktivovalo najnižší paušál od Orange s Panoramou a tí, ktorí už nie sú viazaní akciovým telefónom, rovno prešli do Orange. Ak máš vážny problém len dnes, tak Ti môžem povedať, že z mnou bližšie nezisteného dôvodu dochádza k výpadkom GPRS (keď si dáš MT k rádiu, zistíš, že chvíľu vysiela a chvíľu nie), ktoré verím, budú odstránené.
Reakcia na: Sarko #2366:
To bola jedna z tych co bola prerobena na bufetovy autobus? Alebo ju to vtedy este nestihlo postihnut? V archive DP bola jedna RTOcka pripravena na prestavbu na bufet, ale skoncila v srote, ale plany existuju!
Reakcia na: spank #2364:

V Lorinčíku, aj na Poľove sa kĺbové autobusy otočia bez problémov. V Poľove je uprostred trávou zarastený ostrovček a nachádza sa tu aj prístrešok. Na otočku sa pripája Sklepárska ul. a križovatka umožňuje bezproblémové otočenie. V Lorinčíku bola rozšírená plocha na predtým súkromnom pozemku, takže aj na tomto mieste má kĺbový autobus dostatok miesta na otočenie. Je tam približne toľko miesta ako v Krásnej n/H-Kino Hornád, kde sa kĺbové 52-ky otáčajú jedna radosť.
Reakcia na: RW #2326:

Osobne sme sa v rámci Historickej spoločnosti mestskej dopravy (HSMD) pokúšali o záchranu nielen jedného Ikarusu 280.08, ale aj služobnej ŠM (v čase, keď ešte existovala) a dokonca sme na parkovisku na Medickej ul. objavili aj zachovalú ŠD, ktorá mala motor po GO. Majiteľ však požadoval viac ako 15.000,- Sk, čo nebolo reálne. Nakoniec ho musel odpratať a teraz je nevedno kde (možno je už zošrotovaný). V autobusovej prevádzke som nenašiel nikoho, kto by bol ochotný na túto tému spolupracovať. V danom čase sme sa zamerali najmä na záchranu električiek, ktoré majú v KE najdlhšiu a najpestrejšiu históriu. Čiastočne sa to podarilo, i keď do stavu zriadenia múzea by bolo treba ešte veľa popracovať a hlavne zmeniť zmýšlanie vedenia DPMK. Z viacerých dôvodov sme postupne prestali vyvíjať aktivity a momentálne všetko stojí (avšak aspoň kryté v hale). V autobusovej doprave by sa dalo ešte všeličo zachrániť (aj mimo DPMK), rozhodne však nie 4126, ktorá v KE históriu nemá a daný typ ani nebol tak zastúpený ako v minulosti všadeprítomné Ikarusy 280.08.
Reakcia na: spank #2364:
No ja si pamatam, ked na L25, ktora chodila z L.A. jazdila pravidelne i280, otocit sa otocil, ale len tak - tak. 🙂
Reakcia na: eMareq #2363:
nehovorim, ze Polov nie je kriticky bod, lenze tam tak isto ako aj na L22 chodia len kratke karosy. Raz som mal moznost ist na L22 s ikarusom konkretne 4055 (strasne davno to bolo, mozno aj tri roky) ale v Lorinciku sa otocil az na tri-krat, teda, dvakrat cuval 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.