Nerad citam o redukovani TR dopravy.
A system pocitania vzkm som ochotny akceptovat len v autobusovej doprave, u TR len PREVADZKOVE NAKLADY.
Zrusme teda L70, ale usetrene naklady pouzime na upravu intervalov na L71 a L72 tak, aby spickovy interval netrval 1 hodinu, ale od 12.30 do 18.30 .
Takto by sa mohla zredukovat alebo odpalit nejaka A-linka v useku NO-KVP. {napr. nepojde L54 ale L37}
A system pocitania vzkm som ochotny akceptovat len v autobusovej doprave, u TR len PREVADZKOVE NAKLADY.
Zrusme teda L70, ale usetrene naklady pouzime na upravu intervalov na L71 a L72 tak, aby spickovy interval netrval 1 hodinu, ale od 12.30 do 18.30 .
Takto by sa mohla zredukovat alebo odpalit nejaka A-linka v useku NO-KVP. {napr. nepojde L54 ale L37}
S499.1023
A záverom mi neostáva nič iné, len dúfať, že keby predsa len k realizácii K3RN pre BA došlo, že tomu nebudú dávať tie odporné kotasie čelá. Ony teda samy o sebe nie sú odporné, ale na električke z radu T sú hyperodporné.
I.