Nepoznám situáciu v USS, ale domnievam sa ,že neskončí, ba dokonca je určitá pravdepodobnost perspektívy vývoja, že to bude nakoniec USS ,ktoré po roznom handrkovaní bude donútené finančne prispieť na nákup eliek, trebárs 30ročných ojetin aspoň na zaistenie dopravy Do USS. Aj ked preprava je nižšia ako za starých časov, je to jediný výkonný prostriedok na túto dopravu. Autobusy by to kultúrnou a ekonomickou formou nezvládli. Ak elku v ke-v meste nechajú zdochnúť tak do uss asi ešte zostane jazdiť.
Ale aj to by bola katastrofa.
Nečítal som, neviem jak nandáno. Nemam čas pravidelne byt na fore, niekedy aj dlhšie pauzy, som dlhodobo mimo Košíc. Kedysi som posielal do Korzára ešte príspevok o mhd a o historii (snaha o pravidelnú prezentáciu hist. vozidiel a električky na pešej zone -spomenuté rozne mestá včetne fotiek) -úplne bez odozvy ,ani mi nevrátili materiály.
Ale ak bude čas chystám sa ich "bombardovať" príspevkami. Ale kedže nežijem trvalo v ke, tak ma "odborníci " odbijú tým ,že do toho nevidím.
Noo, pokiaľ viem, tak žiadna T3R.P nemá novú (v zmysle nevyrobenú by Tatra/ČKD) skriňu - pokiaľ niektorá T3 bola tak prehnitá, že by sa nedala rozumne opraviť, tak sa zobral iný voz, ktorý sa formálne prečísloval na ten prvý a použila sa jeho skriňa (dokonca papiere druhého vozu boli potom použité na "novostavbu" T3R.PV - bohvie prečo práve takto). Máš to popísané napr. tu http://www.prazsketramvaje.cz/v-t3rp-precislovani.html celkom dole.
pekne odfoteny interier,aaa nikto ani slovka nepovedal, naopak všetci boli radi že videli interier, lebo nemali možnosť dovtedy sa previezť zgeneralkovanou 4085, skôr by som povedal že je umenie a šikovnosť fotografa spraviť dobru a kvalitnu fotku interieru
Je to ťažké... keď sa tu zverejnia, tak okamžite nastúpi kritika na autora, fotoaparát atď... tak vám musí stačiť konštatovanie: interiér je pekný... ?
Pardon. Mas pravdu, mnohokrat maju povodnu skrinu. Nicmene (pekne ceske slovo ) na tych 8300-8489 je vymenene bud vsetko okrem skrine (ak skrina nie je zhnita) alebo uplne vsetko vratane skrine (ak zhnita bola). Pre Kosice je dobre pouzitelne to i to, podla stavu vasich skrin.
Čože? Rekonštrukcií s novou skriňou VarCB3 je v súčasnosti (pojazdných) v Prahe cca. 25. Plus ďalšie v iných mestách. Čoskoro sa podľa všetkého prejde na dodávky skríň čiastočne nízkopodlažných.
8300~8480 (plus 8211-8245; dohromady teda ~ 215 ks) sú rekonštrukcie s pôvodnou skriňou (prevažne) zo 60tych rokov, akurát dôkladne ošetrenou...
Pre elektricky sa, pre boha ziveho, pocitaju miestokilometre alebo vlakokilometre, nie vozokilometre. Aka je logika v tom, ze hoci KT8 vazi viac, zozerie viac, a ma takisto jedneho vodica ako dvojicka T3, predsa dvojicka T3 najazdi uradne dvakrat tolko km, ako ta KT8?
Myslis, ze prazske vozidla ev.c. 8300-8489 (ano, existuje uz skoro DVESTO takychto rekonstrukcii) by boli pravne nie v poriadku? Konstrukcna chyba je vylucena, ved je to verna kopia skrine.
*SOLARIS* maniak
žiadne umiestnenie na stene kabínky 2007 neexistuje---netrep tu nezmysli
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
cybernetic
žiadne umiestnenie na stene kabínky 2007 neexistuje---netrep tu nezmysli