Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #21872:
ako sa počítajú vozkm v iných mestách ❓
Ahojte, aj ja som zvedavy na nove linkove vedenie, takze ak mate nejaky infosky, sem s nimi :)) A tiez by ma zaujimalo, preco tu chybaju informacie ohladom KIDS - trasy a odchody liniek 81-90... Ci je uz KIDS zruseny???
Reakcia na: yeti #21877:
Vítame yetiho ?
Chcem sa opýtať: To nové linkové vedenie od júna počíta s tým prestupom na NO? Ak áno, môžete to trochu predstaviť? Alebo to bude tajnosť ako vždy?
Reakcia na: yeti #21877:
uups, viem, že apríl a ani som si nevšimol, že som napísal marec ?
Reakcia na: SHORTY #21873:

Pán kolega, podal ste mylnú informáciu. Takže pre všetkých, koho to zaujíma: Výluka na Drevnom trhu začne 24.4. a mala by skončiť 13.5.
O 11.50 bola ukončená mimoriadna udalosť pri Športovej hale. Voz 617 (od 11.09 alebo 11.29) vidlicová jazda - 1.podvozok smer MMM a 2. smer ČSA. Doprava bola čiastočne odklonená cez Terasu.

Info by Janoško: Zájazdový autobus MAN na skúšobných jazdách...
Reakcia na: EZL #21869:
Hm, "nie ste prvý, ktorý mi to hovorí." To sa budú musieť za chvíľu spisovať petície, aby DPMK reagoval, ak niečo nie je v poriadku...

Re #21872 /Papyr: Vraj sa to už malo zmeniť, ale či je to naozaj tak, by mohol zistiť niekto z domácich. Inak úplný súhlas.
Takze posilnenie az od juna? Neustale sa to odklada, presuva, neustale su ine priority. Potom v juni povedia, ze budu prazdniny a ze sa to neoplati a na jesen nebudu peniaze....Nakoniec z toho nebude nic.
Reakcia na: EZL #21869:
Táto avizovaná zmena sa má uskutočniť až v júni, neviem prečo to Korzár teraz vyhodil vonku.... Čaká sa na výluku na Drevnom trhu, ktorá by mala začať 24.3. a po nej by sa nabehlo na nový systém 12/20/30. Kilometer budú rovnaké preto, lebo sa zvýšili z L5 a z prvých/posledných spojov, ktoré sa zrušia (len tie neefektívne).
Výluka pri Aréne, ako sa písalo, že to bude prvé, čo sa na jar opraví, už neplatí... Aréna vypracováva projekt na výstavbu zastávok (ED,AD) pri nej - tak to bude až v rámci týchto prác.
Reakcia na: Sarko #21868:
" A že súprava takýchto reko električiek nahradí 2 kĺbové autobusy, resp. cca 4 sólo bez akýchkoľvek ďalších výdavkov na jedného až troch vodičov naviac..."

V meste, kde vladne taka neuveritelna tupost, ze vozokilometre pre dvojicku T3+T3 alebo dvojicku T6+T6 sa pocitaju dvojmo (pre kazdy voz zvlast) a vozokilometre pre KT8D5 sa pocitaju iba jedenkrat, aj ked hmotnost jednej KT8 je vyssia o 4 tony ako hmotnost dvojice T3 a pocet vodicov je rovnaky - v takom prostredi takymto logickym argumentom, ako uvadzas ty, asi nebude dopriate sluchu.
Reakcia na: TA #21864:
Lebo novostavba je schvalovanie typu, homologacia, nove normy ohladne vysky podlahy, nove normy ohladne otvaratelnosti okien, toto, tamto, potom pravne otazky, ci je mozne postavit novu T3, ked prava na vyrobu T3 ma nastupca povodnej Tatrovky (kto to vobec je? Mam dojem, ze Siemens Zlicin)... atd. atd.

Rekonstrukcia znamena, ze v Krnove vyrobia skrinu, v dielnach v dopravnom podniku v Prahe to skompletizuju, oznaci sa to za uz existujucu tramvaj, a hura do ulic. Povodna tramvaj sa v tichosti skanibalizuje. Vsetky administrativne ukony, ktore stoja cas i peniaze (castokrat DLHY cas a VELKE peniaze), odpadaju.

Re #21868 Sarko: Jeden solo voz T3 ma kapacitu totoznu, ako ktorykolvek klbovy bus, cini to okolo 150 osob.

Linkove vedenie nezavislej trakcie v KE je sice skutocne tragicke a odvsadial vsade s riedkym intervalom, ale za to si mozu do znacnej miery ludia sami, lebo za tento stav lobbuju jednotlive mestske casti, ktore skratka NUTNE POTREBUJU ten spoj o tej a tej hodine aby isiel tam a tam.

"tak najskôr sa zredukuje interval liniek ED na nerentabilných 20 až 30 min. a potom sa vyradením "dorovná" nadbytočný počet električiek. "

A tomu prave treba zabranit. Aj keby doslo k takemu scenaru - predlzenie intervalu na 20-30 min. - NESMIETE si tie elektricky, ktore su aktualne nepouzivane, vyradit!!! Ked je uz raz tramvaj vyradena, neda sa "rekonstruovat" novostavbou! Moze byt hoci stara, zhita, ale musi byt v evidencnom stave, hoci ako "dlhodobo nepojazdna".
Eliny budu chodiť kazdych 12 minut. Super. len dufajme, ze mimo spicku to nebude kazdych 30 minut ? .Lebo mi nejde to do hlavy, ze odjazdia podobny pocet kilometrov.Potom ked sa v spicke pojde 12 minut, tak dakde sa to musi kompenzovat.Alebo zeby boli zmeny aj v linkovom vedeni? Ale to od aprila este asi nie....huhm
Reakcia na: Papyr #21860:
A že súprava takýchto reko električiek nahradí 2 kĺbové autobusy, resp. cca 4 sólo bez akýchkoľvek ďalších výdavkov na jedného až troch vodičov naviac... A tak by sa dalo argumentovať ešte oveľa obsiahlejšie. Ale ak sa už konečne radikálne nezmení "chrbticová" autobusová sieť "odvšadiaľ všade" a jej nezmyselné súbehy s ED, tak najskôr sa zredukuje interval liniek ED na nerentabilných 20 až 30 min. a potom sa vyradením "dorovná" nadbytočný počet električiek. A potom sa už bude dať argumentovať iba systémom, "čo by bolo, keby...".

PS pre Nodesa: Prosím o strpenie, ozvem sa. Ď.
Reakcia na: KVKV #21841:
Vďaka za upresnenie a doplnenie. Trať teda existuje iba v rámci Straussbergu? Resp. tá údajne skrátena časť neviedla na predmestie Berlína?

Vozidlový park tvoria ex košické KT8D5 #21 (ex 527), 22 (ex 503), 23 (ex 505) a prototyp T6C5 #30 (ex bez ev.č., skúšaná v New Orleanse). Ex #503 mala ešte v KE kompletne vymenený predný "A" článok a ex. #505 mala vo vozovni škaredú vidlicovú jazdu s deformáciou všetkých hrán článkov na ľavej strane.

Inak tá T6C5 má veľmi zaujímavý osud, viac info na:
http://prazsketramvaje.cz/v-t6c5.html
http://www.spz.logout.cz/mhd/t6c5_newor.html
Reakcia na: TA #21864:
Pretože by to vyžadovalo:
- nové "papiere" pre vodičov
- homologizáciu (schválenie) - zdĺhavý, drahý a zbytočný proces
- splnenie nových noriem (platných v súčasnosti pre nové vozidlá), čo by zas prinieslo konštrukčné problémy a predražilo výrobu
Ešte do pozornosti dávam 2 updaty zo stránky http://kosice.ustecketramvaje.com, čo som vyprodukoval ? :

Škoda 15 Tr na cestách
http://kosice.ustecketramvaje.com/fd/fd3.htm

Rôzne busboardy na autobusoch
http://kosice.ustecketramvaje.com/fd/fd4.htm

? ?

Len tak medzi rečou... môžte už nahliadnuť aj na podstránku Historickej Spoločnosti Mestskej Dopravy (HSMD):
http://kosice.ustecketramvaje.com/ke6.htm ...ktorá sa v súčasnosti vytvára.

?
Reakcia na: Papyr #21856:
prečo sa tomu oficiálne hovorí rekonštrukcia anie novostavba ❓
Tak a máme to tu.... EMtest bol už definitívne namontovaný do 15 Tr #1004: -kabeláž, -predný, bočný, zadný, vnútorný panel, -el. označovače: jeden pri prvých dverách, dva pri druhých, dva pri tretích.
Ďalším "šťastlivcom" na EMtest je rozmrazovač #2002: - tri el. označovače + kabeláž. V súčasnosti prebieha inštalovanie EM-téčka aj do ostaných 14TrM-kových vozíkov.

Dnes bol opäť stiahnutý 3901 pre EMtest a na L18 zaňho dnes suploval 3534?

?
Reakcia na: janosko #21861:
no, tam sa to jazdi, to som pisal minule, az som sa bal, ze sa vyvratime ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.