uz chapem s radiom ale to s tym premakanym buse to by muselo byt asi tak ze by musela byt elektrcka pripojena dakde na internet a z tamadial by aktualizovalo udaje ?
a prosim vysvetli mi niekto ten system RG???neviem co presne pod tym myslite, thx ?
otváranie len predných dverí čiastočne znížilo počet prepravených ( doslova ? ) čiernych pasažierov. Napr. taká L 11 už od NO nemá po 20.00 vôbec význam.
Avšak mnohokrát sa stáva, že vodič na tento príkaz kašle a aj po 20.00 otvára všetky dvere.
kneeling je dobrá vec, ocenil by si to, ak by si nastupoval s kočíkom alebo invalidným vozíkom. To, že sa to nepoužíva, nie je chyba vozu ( samozrejme, pokiaľ to nie je nejako znefunkčnené kvalitnou košickou údržbou ).
k dopytovemu otvaraniu dveri.... skoda ze to u nas nefunguje..kolkokrat v zime vecer prazdny bus a vodic otvori na zastavke vsetky dokoran.cest vynimkam, su aj taki vodici, co si ustriehnu, ktore dvere treba otvorit, ale inak by sa to sdalo vyuzivat, hlavne v nizsej prevadzke. ale kde nieje system, co v dpmk nieje, tak tam su aj vymozenosti na figu. to by kcelo vsetko upravit, jazdne casy,vecer stat len na znamenie, vecer dopytove otvaranie dveri, stacilo by menej kurit a bola by pohoda..... vsetko sa da....ale my mame vecer akurat nastup cez predne dvere, ak uz nie, oparvte ma, co len brzdi dopravu a co linka moze robit za 20 minut, robi za 30. no, zlepsovaky jak naozaj.
suhlasim, na krizovatke sa to obcas hojda fest skor mi ide tie kecy zo strany dpmk: 'je to kvalitne vozidlo, vybavene systemom pre naklapanie kabiny smerom k zastavke, dopytove otvaranie dveri, vyhrieve drzadla' a v reale to vyzera tak, ze niektorych vodicov nevies donutit ani hlasit zastavky
neviem ko je to s tym kneelingom, ale mne pride, ze ta hydraulika sa chova bud hore dole, alebo vodici s tym nevedia... neraz sa nehyna bus aj na krizovatke, inokedy neklesne ale sa nadvihne.... no neviem neviem.... pride mi to ako zbytocna blbost... hlavne , ked su ostrovceky vyvysene a podlaha busu je temer zarovno s urovnou ostrovceka. nie vsade to je tak, ale to uz je vec dpmk ako upravi ostrovceky.
kneeeling pri idealnych zastavkach povazujem za blbost, dalsia vec, co treba bud len opravovat, alebo sa nemusi vyuzivat a dviha co cenu voza ?
a ako je zvykon v ke, zase by to iba bolo na streche a nic by sa s tym nedialo
pomerne casto sa vozim solarisom, kazdy pokial viem ma kneeling, ale uz davno som nevidel vodica aby to pouzil a pomohol tak mamicke s kocikom (ale irsib mi asi vysvetli preco;)
no vono keby trate boli v dobrom stave , v spicke by sa jazdilo kazdych 12, ci dokonca 10 minut, preco nie. K pohode by to len prospelo..... a ak nie radio, tak iste by sa dalo zriesit nieco take, kvazi prezentacia mladych kapiel bolo by co pocuvat a oni by boli radi, ze sa dostavaju do povedomia... vyber by samozrejme bol, nieco pohodobve a tak... aby to spokojilo vela ludi...
veruže, sa to porušuje, kolkokrat idem v novom eurobuse k babke, skoro furt bavi radiko, ale je to celkom pohoda...... pohodlny bus, k tomu radio a ta linka nespaja ani dve mesta, je to iba po dedinach - z ke samozerjme. akuratze dlho ho uz nedali, resp. necestoval som snim...
ale nieco na sprijemnenie by nebolo od veci. napriklad dpmk by mohol mat niejaku mladu damu, co by nahovorila nejake info a podobne...... to by sa mohlo pustit, ale iba pri velkych uzloch a tak....
koľko stojí Solaris s klimatizáciou? I keď chápem, že cenu klimatizácie netvorí len nadobúdacia cena, ale aj následne vyššia spotreba PHM pri jej používaní.
je tu legislativny problem, resp ani nie tak legislativny ako financny
neviem presne znenie zakona, ale hovori nieco v zmysle ze ak prevadzkovatel nejakej sluzby ma pustene radio aj pre svojich zakaznikov (restauracia, kupalisko, dopr.prostriedok) tak musi odvadzat nejaky poplatok do nejakeho fondu
uz to bolo aj parkrat v spravach, ze to nikto neplati atd, SAD dokonca zakazala vodicom mat pustene radio, pokial su vo voze pasazieri (predpokladam, ze to nekontroluju)
dalsia vec, techn vybavenie nieco stoji ze ano
a este: ty chces pocuvat expres, babka SRo, a niekto dalsi zase nieco ine
OT: vela ludi tu spomina prestupnu tarifu, napad pekny, i ked sa toho tak skoro asi nedockame, ale aj tak sa spytam, bolo by mozne aby infosystem BUSE zobrazoval pri danej zastavke aj spoje na ktore by bolo mozne prestupit? samozrejme aj s minutovym odstupom. tj nieco v zmysle sedim si v 19ke, a ked BUSE ukaze Namestie Osloboditelov, tak o par sec mi ukaze, ze mozem prestupit na L18 ktora pojde o 2min, na L29 ktora pojde o 4min, na 38... casy samozrejme podla aktualneho casu a platneho CP (ale pri dnesnych stavoch papierovych CP na zastavkach je toto asi sci-fi ;))
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes