Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes asi opäť napršalo do pieskoviska, bo všetko ide závratnou rýchlosťou a pripojiť sa na server je umenie. Takže dnes asi opäť nič nepribudne na hlavnej stránke ? ? ?
Reakcia na: redburger #18985:
K teplu v elinách: keď dorazili z ČKD KT-čka a aj T3-ky(tuším od 415) všetky mali na spodnej hrane dverí gumenú zásteru (výškovo nastaviteľnú), ktorú dnes už nenájdeš nikde!!! Tak isto okolo celého rámu dverí sú gumové zásteny (občas vlajú a fackujú cestujúcich stojacich blízko voza) a pri T3 je nad dverami tiež nastaviteľné tesnenie. To, že tieto vymoženosti sú v takom stave akom sú značí o "kvalitnej údržbe". A v NP vozoch ani nehovorím o tom, že dvere sa nedovierajú (nútené vetranie) a otvárajú iba do polovice (aby zima neušla z voza). A ak sa budeš chcieť zohriať, tak si neskúšaj sadnúť nad vyhrievacie telesá medzi 1. a 2. dverami, lebo takú dávku čerstvého vzduchu aká ti pôjde na nohy z bočnice voza a prievan od 1.dverí nemáš ani keď vystrčíš hlavu z okna. A dať do jedného článku len 3 topné telesá (v strednom len 2)....... to nepotrebuje komentár.
A tak tu máme ďalší voz (509) aby sme z neho spravili "KOŠICKÝ" t.j.: odmontovať sklopné stoličky v "C", vyrabovať tlačítka dopytu dverí a plošiny, odpojiť repro sústavu, odstaviť vyhlasovanie zastávok, zákaz používania plošiny, výmena smykačov pantografu, rozbiť zadné a poprípade aj predné späťáky..... ale však peňazí je dosť!!!!
Celý zmätok sa začal v septembri, keď sa „yeti“ pustil do riešenia rok trvajúceho problému: Zápchy na V. Opátskom.
Začalo sa L19, L27, pokračovalo sa L34... a stále to nemá riešenie. Cesťáky pre vodičov nie sú dodnes prerobené, len poprepisované perom... (opäť asi nejaká dôležitejšia práca)
Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale dodnes som nepočul jedinú pozitívnu reakciu na celú tu zmenu.
Najrozumnejším riešením by asi bolo všetko vrátiť do pôvodného stavu, keďže hlavný dôvod týchto zmien (zápchy) pominul, tak neviem o čo tu ide.

„yeti“ nebolo by to menej bolestivé???
este jedna poznamocka priatelia, vcera som cestoval od stadionu techniky a pri r4 je cudny cestovny poriadok, ide vraj 2 krat za den. neviem, ci niekto spopod plastu nevybral aktualny cp.
m2001:no, dobre vyzeraju, to je fakt, ale nadšnie kazdeho hned prejde, ked v nich vymrzne jak mys 🙂, co sa tyka 509, videl som ju len raz, ale na ostatne veci nie som ten pravy, nič bližšie neviem.
Nodes:no, to su teda predpisy, predpis je aj to, ze po vyhybke s konstrukcnou rychlostou vraj 50km/h sa ma jazdiť 10 km/h (strojar). teda ak som si dal v hlave dobre dokoopy suvislosti, tak to je tak. a je to jedno, ci je kurenie tam abo onam, teplo som vo vynovenych kt este nezazil a cez dvere do nich taha požehnane....
samozerjeme, tym nekcem povedat, ze su blbe abo blbo urobene, stale ostavam v kontexte s tymi ikarusmi. sak vies ako som to porovnaval v predoslom prispevku
Vcera sla L36 - 6413 skor o 3 minuty. Isla hned za L34 a ja som musel ako debil cakat 20 minut na dalsi tahanovsky vlak - L3436. Fuj a hnusne bolo mi zima a prsalo
Reakcia na: SHORTY #18963:
ahoj... nema to nič spoločné s predchadzajucou diskusiou, ale všimol si si že nejaky malujúci umelec napísal tvoj nik fialovou farbou na sklenenú výplň stredného zástavkového prístrešku na NO smerom ku krajskému súdu? ( pred Slovanom ) ... je to tam už asi týždeň ?
Reakcia na: lavazo #18980:
no tak tym si ma uz uplne dojal... takyto pristup uz nepotrebuje komentar... ?
Reakcia na: MetroX #18977:
Nie, nelozi za nou, koli castemu meskaniu 34 idu neraz rovno za sebou... Je to neskutocny debilizmus a DPMK zacinam uz skoro iste nenavidiet. Je to podnik plny debilov. Trha mi to srdce ale je to tak ☠
Reakcia na: Isidor #18961:
Ja som na chybné CP už upozorňoval pár ľudí z DPMK v novembri a odpoveď ma dosť zaskočila: Vraj R1 nie je mestská linka, zo smeru USS na ŽST ju v meste málokto využíva a teda zlý cestovný poriadok linky R1 nie je problém, ktorý horí. Vraj sú aj dôležitejšie veci....a tak doteraz rozmýšľam aké ?
Co je tu nove bo nemam prehlad ? ?
Nazdar chalani. Robim na regionalne dejiny prezentaciu o Kosiciach a chybaju mi nejake fotky, ktore by som rad ukazal, lebo su to podla mna pozoruhodne objekty. Ak z vas ma niekto fotky tychto objekotv mohli by ste mi ich poslat na tento mail?
juraj.tichy [zav.] gmail [.] sk
A to exterier aj interier:
> Kaplnka sv. Michala
> Univerzitný kostol sv. Trojice
> Univerzitný kostol sv. Trojice
> Súsošie imaculaty
> Seminárny kostol
> Mestské hradby teda to co znich zostalo 🙂
> Divadlo

Vopred dakujem, fotky budu pouzite len na premietanie cez data projektor.

BMko: Dik za info
Reakcia na: Rogue man #18966:
Nielenze sa zmenene odchody objavili neskor, ale po zladeni odchodov L34 s L27 zabudli na L36, ktora ma skoro 75 percentne totoznu trasu s L34... a teraz lozi za nou s troj-pat minutovym oneskorenim ako chvost.... Toto je nase DPMK... ?
Reakcia na: redburger #18974:
Co s atyka kurenia, presnejsie temperovania, elektriciek, su na to predpisy, kedy a akym stupnom sa moze ohrievat interier. NP KT8 maju prerobene kurenie. Teply vzduch neprudi na hlavy cestujucich, ale vykurovacie telesa su pod sedadlami.
Reakcia na: redburger #18974:
ale musíš uznať že vyzerajú dobre ? , ináč ako sa má 509? Jazdí ešte skúšobné jazdy? Na akej linke sa s ňou počíta?
a k tomu este : mame super nizkopodlazne vynovene kt čka, ale teplo je v nich malokedy a cez dvere duje jak slak zimny vzduch.... cestovanie v nich prirovnavam obcas k ikarusu pred go.
vono s tymi ikarusmi je to tak, ze to vela robi, ked je bus v blbom stave, ked sa to cestujuceho tyka.a sice, v namakanom, vyhriatom a poloprazdnom ikaruse sa cestuje rovnako pohodlne ako v solarise, neni vo cem. to ze v ikaruse sa cestuje blbo, nieje o tom, ze je to ikarus, ale o tom, ze je to rozpadnuty autobus....
som zvedavy, kolki ti, co teraz vravia, ze solaris je fasa a ikarus je šrot, kolki by vraveli a co by vraveli, keby im pristavil sedem rocny su a nejaky super vynoveny hoc aj 14 rocny ikarus.... myslim, ze zrazu by bol ikarus fajn a siolaris šunka........
takze suma sumarum - dobry bus je ten, ktory je rychly, pohodlny a kapacitne vyhovujuci - nesejde na znacke
Reakcia na: Rogue man #18969:
Ešte jedna rada. Zavri sa do nahrávacieho štúdia a nahraj vlastné zastávky. ? ?
Reakcia na: Rogue man #18969:
Tak potom som cvok aj ja. ? Poradím Ti, zober si diktafón do nejakého vyhlasovaniu schopného autobusu, prilep ho k repraku, naštartuje si vyhlasovanie zastávok, prehlasuj a nahrávaj ... Z DPMK by sa dali zohnať mp3 cez (nie od, ale "cez") istého človeka, ktorý je účastníkom tém košickej diskusie pod čarovným nickom isteho nemenovaneho trolejbusu, ktorého čísla značia na hodinkách niečo po štvrť na jedenástu. Ale z jeho strany "salám" takže asi máš smolu. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.