V trolejbuse môže vodič ´´šľapať´´ na jazdu a zároveň na vzduchovú brzdu- vozidlo ´´podrží´´ vzduchovou brzdou a pedálom jazdy sa pomaličky pohne,zároveň ´´púšťa pedál vzd.brzdy.
Nie je to možné ak má zošliapnutý pedál jazdy a elektrodynamickej brzdy,vtedy je jazda elektronicky podriadená brzde t.j. pri zošliapnutí pedálu jazdy sa vozidlo nepohne /sú blokované stykače jazdy/
Chcel by som vidieť, či by si zastavil do kopca na centimetre za 359! Ver tomu, že by do teba buchla a pritom vodič nemôže ovplyvniť cúvanie tohoto vozidla pri rozjazde....
A v trolíku sa dá naraz šlapať na brzdu aj jazdu??? (neviem-pýtam sa)
Isidor: Ja som dnes zo zadneho vozna cumel ako sa dokazu na zastavke na seba nalepit 2 supravy T3 len aby stihli prejst krizovatkou spolu. Klaniam sa vodicovi vozovne Zizkov lebo to chladnokrvne ubrzdil na rozdiel centimetrov a vyzeralo to ako 4xT3
Re TA: Neviem ako v KE, ale prazske predpisy obsahuju odstavec "Mezi dvema za sebou stojicimi vlaky na trati nesmi byt vzdalenost mensi nez 1 m (mereno mezi hlavami sprahel)."
Moyzesova bola uzavretá kvôli cyklistickým pretekom Okolo Slovenska. Cyklisti urobili tri mestské okruhy - od 12:00 do cca 12:25 a potom išli von z mesta.
O 16:00 bol naplánovaný cieľ 1. etapy pretekov pred križovatkou Južná trieda - Požiarnická pri zastávke OD Astória v smere do centra.
Kto chce vedieť o pretekoch viac, klik na http://www.kosice.sk/article.asp?id=103.
BTW na štarte bolo cca 50 ľudí a pri cieli takých 30.
Trapas á la Slovakia : tesne pred koncom pretekov, vypadol organizátorom kompresor, ktorý nafukoval poloblúk nad cestou vzduchom označujúci cieľ ( ako sa to vlastne volá ?). Kedže vzduch už dovnútra neprúdil, tá somarina spadla na cestu a organizátori mali čo robiť, aby to odpratali, kým nedošli prví cyklisti do cieľa, čo bolo takých cca 20 sekúnd po tom, ako to odstránili z cesty. ?
Dnes máme v uliciach samé mimoriadnosti, o 12-tej zastavila polícia križovatku Štúrova - Moyzesova - Rastislavova, o zhruba 10 minút, keď prešlo aj posledné policajné auto nejakej kolóny sa premávka obnovila, ale so zákazom odbočenia v smere od Krajského súdu na Moyzesovu. Okolo 14-tej bolo pokladanie vencov pri pamätníkoch na Nám. osloboditeľov električky liniek 3, 4 a 7 sa zdržali približne pol až trištvrte hodiny. O 16-tej sa konali nejaké cyklistické preteky a zastavená bola premávka na Južnej triede v smere z VSS od Astórie po Nám. osloboditeľov, kde na parkovisku oproti zastávke liniek 3, 4 a 7 bola tribúna a okoloidúci sa mohli dať do reči s primátorom mesta. No a nakoniec ešte mystery zážitok v 402 na L6, keď si "mašina" zmyslela zastať na zastávke Nám. osloboditeľov samočinným spustením KB aj po viacnásobnom reštarte:)
Čo hovorí zákon o bezpečnej vzdialenosti stojacich vozidiel? Nič také neexistuje. S električkou aj s trolejbusom som vždy zastavoval na doraz v záujme bezpečnosti cestujúcich, ktorí by sa tam inak pchali a skákali pod okoloidúce vozidlá.
A trolejbus s trojpedálovým ovládaním skutočne namá i pri silne podpriemernom vodičovi problém NEcúvnuť ani pri rozjazde do kopca
A prečo by mal byť na vine vodič trolíka? A čo tak dodržanie bezpečmej vzdialenosti??? Veľmi často vídavám, že 2 busy sa nalepia na seba doslova ne centimetre!!!! Pri elinách máme nepísané pravidlo zastaviť aspoň na metrovú vzdialenosť medzi tiahlami(to neplatí za 359, tam radšej 30m).
kevin 19: Tak aspoň stručne: Interval na L 19 má ostať zachovaný: 15/30/20. Meniť sa bude čas odchodov, napr. v sedle: Z KVP: 08, 38 a z MLYNA: 15, 45. Takže 5-tého septembra bude veselo...
A k nehode: Viem len že sa jednalo o SU 15 - 3507 a na vine bol vodič trolejbusu. Aj keď sa zastávka MOST zdá byť na rovine, vozidlo po odbrzdení ujde dozadu, čo bol aj tento prípad...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
3211