J: K zamestnaneckej doprave v U. S. Steel pre zaujímavosť doplním, že odkedy majú podnik "Amíci", stupňuje sa hystéria z možného terorizmu. Boli vylúčené prejazdy medzi verejnými a neverejnými linkami s cestujúcimi. Niektoré spoje RA z Košíc totiž pokračovali priamo do areálu. Teraz musia všetci cestujúci na vstupnom areáli vystúpiť a peši prejsť cez vrátnicu, kde prechádzajú cez turnikety. Ani vodič nemôže do závodu hocijaký. Každý vodič DPMK, ktorý vykonáva spoj v areáli USS, musí mať špeciálny preukaz vodiča DPMK povereného vnútropodnikovou dopravou. Ak by vodič preukaz nemal, jednoducho mu znemožnia vstup do areálu, i keď je riadne v službe. Samozrejmosťou sa stalo vylúčenie skracovania ciest cez areál USS. Trasa L21 vedúcej popri areáli je každý rok pravidelne zaplavovaná. V minulosti bolo možné v takejto mimoriadnej situácii urobiť skratku, resp. obchádzaku aj s cestujúci cez areál USS, samozrejme bez zastavenia. Ani to už nie je možné, a tak v prípade záplav sa jazdí po obchádzke, ktorá z jazdnej doby 3 minúty spraví jazdnú dobu okolo 20 minút. Najnovším výmyslom bol zákaz i manipulačných jázd cez areál firmy. To znamená, že vodič vojde do areálu, rozvezie ľudí na jednotlivé pracoviská, ale keď vystúpia poslední cestujúci, najbližšou bránou vychádza von a areál obchádza, hoci je to častokrát oveľa dlhšia trasa. Veď vieme, že mnoho našich vodičov má kontakty s teroristickými sieťami

Vladimír
Ak sa mýlim, opravte ma.