V najnovšom update by som ešte rád vyzdvihol samotné popisy textov pod fotografiami, ktoré opisujú nielen samotné vozidlo a miesto, kde sa nachádza, ale aj okolité zaujímavosti. V tomto smere sa Solaris Maniakovi podarilo vytvoriť veľmi zaujímavé momentky, ktoré majú oveľa väčšiu vypovedaciu hodnotu. Takže chválim za výbornú kompozíciu!
O, dík. Už len podľa Tvojho nicku mi je jasné, že by si asi radšej videl nejaký ikarusácky update, ale keď mi pošlete fotky s dobrou kvalitou a popisy k nim, ňema problema ?
Takže konečne je môj prvý fotografický update vonku. Môžete si ho pozrieť aj kliknutím na tento link: http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=3825242e29232930ef392b342f26ea&u=f4f1f0edf5f0f0f2
Technicky som to nemal problém pochopiť, horšie je dať dokopy a ustriehnuť to množstvo údajov. Takže dúfam, že pre updaty nájdem ďalších spolupracovníkov a pravidelne budú prichádzať aj fotografie. Ďakujem!
Dufam, ze s povinnym zavedenim cipovych kariet skonci nastup vo vecernych hodinach len cez predne dvere. Nebude to mat zmysel. Je maximalna blbost ukazovat vodicovi cipovu kartu.
Hlasujte v novej anketnej otázke na www.imhd.sk/ke.
Vyhodnotenie doterajšej anketnej otázky, na ktorú prišlo 236 hlasov:
Mal by DPMK pokračovať v modernizáciách a rekonštrukciách električiek?
Je to dôležité, obnovovať vozidlový park je potrebné - 67%
Terajší vozidlový park je vyhovujúci, financie by mali smerovať do iných oblastí - 29%
Neviem sa vyjadriť - 5%
L55 je previazaná s L40. Dobre ti to vysvetlil Solaris Maniak, služba 55061-2 je celodenná s tým, že väčšinu času trávi na L40, ale na druhej strane práve ten jej záskok na L40 nie je hlavným dôvodom toho, že 55tka jazdí. Sarko to povedal s uplnou presnosťou. Takže tak:D
Raz sa tu niekto pýtal, že prečo behala L55 a počas jarných prázdnin:
ODPOVEĎ: L55 jazdila kvôli L40 lebo práve 55ka zabehuje ráno(55061)s prvým odchodom zo ŠT.LOKY na 8:30 a poobede(55062)s prvým poobedňajším odchodom 16:00 cez PD.
Trhaná služba L55 č. 55065 bola rozdelená na rannú -č. 55061 a poobedňajšiu- č. 55062. To znamená, že sa vystriedajú dvaja vodiči.
Svoj bus má stále len vodič čo robí ráno.
L40 má jazdiť do konca Marca. Potom sa služba 55065 vráti do starých koľají a keď budú prázdniny L55 jazdiť nebude.
A keď už som pri službách L55 tak spomeniem jednu novinku:
Služba 55015 ktorá má(v resp. mala) ukončenie na Lingove o 17:34 ešte zdaleka nekončí! Po príchode na Lingov sa presunie na EXNÁROVU a stamaď sa prečísluje na L15. Odtiaľ ide na 17:51 a urobí jedno "kolečko" (EXNÁROVA-OC Optima-EXNÁROVA). Na Exnárovu príde asi o cca 19:30. Až po vykonaní L15 sa presúva DO GARÁŽE. Potom už má zaslúžený "fajrond"
Pekný rozdiel končiť o 17:34 alebo o cca 19:30, že?
To zaskakovanie L55 na L15 je kvôli skráteniu trhanej služby L15. No a ona urobí posledné kolečko v smere k OC Optima "v špičke".
Takže sa dá povedať, že už aj služba č.55015 končí na Exnárovej tak ako služby č.55045(na 17:52 hod.) a č.55055(na 18:12 hod.)
----------------------------------------------------------------------
Vodiči to "milujú"(?)
admin: bude sa robiť sekcia Katalóg vozidiel ?
ak áno, tak by som chcel prispieť:
Ikarus 280.10
objem motora: 10 690 ccm
úžitková hmotnosť: 9 320 kg
vlastná hmotnosť: 12 750 kg
tlak na prednú nápravu: 6 890 kg
tlak na strednú nápravu: 6 370 kg
tlak na zadnú nápravu: 9 810 kg
tlak spolu: 22 070 kg
kapacita: 53+63
rok výroby: 1987
4126 (4126/II mal výrobné štítky zo 4126)
výr.číslo motora: 02656HN01.987.312
výr.číslo podvozku: 280.10.2145.87
...a ešte: Ikarus 280.08 4082 je už druhý v poradí ? (4082/II). Počul som, že bol vymenený za Karosy 6416 - 642? (to také boli u nás v KE ?). Díky z príp. odpovede.
Nevie niekto ev.č. električiek T1 ,T2, T3 SU, T3 SUCS. Neviem ich presne. Poraďte.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Furčan
T1: ev.č. 201-211
T2: ev.č. 212-242
T3: ev.č. 243-335
T3SU ev.č. 336-355
T3SUCS ev.č. 356-424
Keby tu bola chyba tak ma opravte.