Reakcia na: Esicko #1173:
O tej spotrebe som to započul aj ja. V prípade, ak by to bolo pravda, nepohneval by som sa, ak by sa obnovili Zr vlaky na trati KE - PO - HE a myslím, že viacerí by to ocenili.
Stretol som sa s nazorom, ze 840 zerie menej paliva ako je adekvatna spotreba el. energie na rovnakom useku el. rusna. Ja tomu moc neverim, ale bude jazdit do Humenneho, pricom po Banovce n/O je trat elektrifikovana. Ani taky Pershing mu nemozes dat dopredu vdaka samocinnemu spriahadlu Scharfenberg.
V príliš úzkych sedadlách sa nedá obsedieť a nefungovala ani klíma, takže vyzrážaná vlhkosť z tých pár úzkych vetracích okienok (12 z celkového počtu 28 okien...) kvapkala priamo na cestujúcich. To všetko museli pretrpieť na dráhe 233 kilometrov a s meškaním celé 3 a pol hodiny..!
Sarko
Ty brďo, akosi sa nám tie Potkany rozliezli po republike. Len aby sme ich za chvíľu nezačali nenávidieť.
Ale keď už, tak z KE do PO by mohli jazdiť zmutované (rozumej na 3kV, namiesto 1,5 kV a 1435 mm namiesto 1000 mm) elektrické jednotky 425.