Furča mala v minulosti vcelku dobre vyriešenú dopravu, ale pár (pre kancelárske krysy v DPMK) nepodstatných zmien tuto dopravu uplne rozvrátilo. Jedná sa hlavne o nasledovné zmeny:
- Zmena intervalov z 20 na 30 min na L18 a L30
- Nasadenie výhradne budarov(solarisov) na L32
Tieto zmeny majú za následok to čo už spomínal Peter v príspevku #10738.
Takže v súčasnej dobe si myslím nie je namieste hovoriť, že doprava na Furči je dobre vyriešená, lebo opak je pravdou.
- Zmena intervalov z 20 na 30 min na L18 a L30
- Nasadenie výhradne budarov(solarisov) na L32
Tieto zmeny majú za následok to čo už spomínal Peter v príspevku #10738.
Takže v súčasnej dobe si myslím nie je namieste hovoriť, že doprava na Furči je dobre vyriešená, lebo opak je pravdou.
5
Ťahanovce - 10 liniek
KVP - 10 liniek
Furča - 9 liniek
Cha cha cha
Re #10722 Y: Už len to mi chýba ku šťastiu, aby som sa aj dole Sečovskou pľantal v trolejbuse tak pomaly, že nás obehne aj nevidiaci ľadový medveď na kolobežke.
A otázka na Ťahanovčanov. Premávajú aj po zavedení L50 posilové spoje na vybraných linkách v rannej špičke?