Pivix: Môžem potvrdiť predošlý Isidorov príspevok. Akurát doplním, že trať po Sečovskej sa plánuje postaviť s trasou Exnárova - Tr. gen. Svobodu - Sečovská - Palackého - N.O. Mala to byť vetva 3. etapy výstavby trolejbusovej dopravy, ktorá sa však mala začať stavať po rekonštrukcii križovatky N.O. - Protifaš. bojovníkov do zapusteného tunela zo Štúrovej na Štefánikovu. Tento megalomanský plán však bol odložený na neurčito a tak sa mohlo dodatočne postaviť aspoň priame prepojenie N.O. s Protifaš. bojovníkov, namiesto dovtedajšieho "kľukatenia" trolejbusov cez Bottovu a Rooseveltovu. Súčasná trolejbusová sieť pozostáva iba z kompletnej 1. etapy (Lingov - Mlynská bašta), západnej časti 3. etapy (N.O. - KVP), malej časti 2. etapy (KVP - Myslava) a dodatočne schválenej trasy Mlynská bašta - N.O. Posledne menovaná trasa však existovala na pláne variantného ukončenia 1. etapy. Existovali minimálne 3 varianty, pričom jeden z nich mal existovať v jednosmernej trase Mlynská bašta - Štefánikova - N.O. - Moyzesova - Bačíkova - Mlynská bašta. Zvolený bol nakoniec najlacnejší a dočasný variant okolo kruhového objazdu na Mlynskej bašte. Dočasný preto, že pri budúcej výstavbe električkovej trate NMM - žel. stanica, má tento kruhový objazd zaniknúť spolu s obratiskom!
milan-cestujúci