Ozaj a ked sa este potrebujete ponatahovat ohladom pisania CP, robte si to, ale ja vam sekundovat nehodlam. O podobnych hlupostiach, ktore nikam nevedu debatovat nehodlam. Mam na to svoj nazor, ktory nikomu nevnucujem.
Svoj nazor som nevnucoval nikomu (si zatial jediny komu som ho 'vnutil'), len som napisal co mi bolo povedane vtedy priamo do oci. Viac nic. Nic som si 'neprifarbil' ani 'neprikraslil.'
Velkost riadka kolise od 5,5 do 7 mm... - a to maju teda na DPMK dva pisacie stroje s roznym riadkovanim, alebo cislice do stredu riadku nevychadzaju ani im
Pre mna za mna - nech sa vam tlacia CP v tom istom formate, ako mate, napriklad na farebnej laserovke, ktora pekne vytlaci aj ten horny farebny pruzok. Tu nejde o to, ci bude zachovany sucasny format CP, ale o to, ze pisat v 21. storoci CP na stroji je plytvanie pracovnym casom zamestnancov a teda aj podnikovymi financiami.
Aj tak podpichnem. Naco treba predtlaceny Nedaju sa tlacit CP uz rovno s piktogramom (ak je potrebny?) Ak potrebujete farebne piktogramy, tiez nieje problem - farebna laserova tlaciaren sa da kupit uz aj pod 15tisic, dalsie naklady na tlac minimalne.
Ad programy na CP. Takych programov je vela a vela ich bolo zdarma ponukanych DPMK. Stacila by ochota.
BMko: Nemeliem, JA som to takisto nazivo videl ked bol posledny DOD. Na otazku preco sa netlacia aj odchody cez pocitac, bolo mi povedane, ze sa pisu na stroji. To bolo pred rokom a par mesiacmi. A nic sa nezmenilo. Osobne je mi to lauter fuk ako sa to pise - hlavne nech je vidiet kedy Ti co odchadza.
Nasadili ste mi chrobaka do hlavy dnes rano som zobral vzorove CP ako nove tak aj stare. Velkost riadka je rozna, kolise o 5,5 mm az po 7 mm u vsetkych. Teraz mi povedzte, ako by ste do toho chceli vpisovat casy na PC pri konstantom riadkovani 6mm - merat kazdy riadok nema zmysel a taktiez davat riadkovanie pre kazdy riadok zvlast, (stacilo mi pomerat 6 rozmerov za sebou a namiesto 36 mm to uz bolo 33) ked je iste, ze urcite niektore casy budu mozno aj v strede riadku tj. budu prechadzat ciarou? Jednoducho sa vsetko posunie.
Najlepsie a najjednoduchsie riesenie je podla mna ako kedysi pisal Vladimir: papier s predtlacenou hlavickou a piktogramom, ziadne riadky.
Jeden krepy SW, ktory zvladne i priemerny programator vratane databazoveho suboru, v ktorom sa daju urobit zmeny. Ktory natlaci to co treba i s riadkami a nebude nic treba klepat.
Tym som skoncil debatu na tuto temu, ktora i tak nic neriesi. Na stroji sa odchody budu klepat i tak.
No tak to je dielo vandalov, resp. páchateľov, ktorí tie vrchné časti speňažia v zberných surovinách. Boli aj časy, keď v priebehu jednej noci zmizlo aj niekoľko desiatok nielen autobusových, ale aj električkových označníkov.
no k tým označníkom len taká malá poznámočka - nikde inde som nevidel označník v štýle 'kus rúry s CP'... Proste chýbajúca horná časť. Ako raritku uvediem príklad z BB: tu sú na označníku čísla liniek, ktoré už ŠTYRI A POL roka nepremávajú... A niektoré, ktoré medzitým vznikli, sa tam ani nestihli dostať a už sú opäť zrušené...
Ano, vieš o čom hovoríš!! Aj preto už roky chodí v špičke L6+L9 z MMM cez Terasu takmer súčasne-lebo by museli "klepať" nové CP a to predsa nemôžeme po nich chcieť! Nie? ?
HN.HNONLINE.SK 27.1.2005 00:00
DOPRAVA V KOŠICIACH CHCE BYŤ EFEKTíVNEJŠIA
Dvaja bývalí manažéri Dopravného podniku mesta Košice (DPMK), generálny riaditeľ Igor Reiprich a technický riaditeľ Imrich Fraj, ktorí odišli do dôchodku, dostanú od radnice "odchodné" spolu takmer 1,25 milióna korún. Zaručujú im to manažérske zmluvy z predchádzajúceho volebného obdobia.
Haldy predpripravených CP nie sú dôvodom ich klepania na stroji. Dôvodom je jedine NE-ZÁ-U-JEM zo strany kompetentných. Viem o čom hovorím. Kompetentná osoba MNE OSOBNE povedala, že v písaní CP cez PC nevidí žiaden prínos. Tak to nezvaľuj na nejaké haldy, ktoré môžu ísť kedykoľvek do zberu.
Len či naozaj vie. V Prešove v súťaži na dodávku displejov bola podmienka, že musia spolupracovať s PP R&G. EMtest sa prihlásil a kompatibilitu svojich výrobkov vysvetlil tým, že ich displeje s R&G spolupracujú, ale aby sme ich mohli (s ručným nahadzovaním) pouťívať, primontujú nám tam ešte svoj PP ? Z toho sme pochopili, že niektoré firmy za kompatibilitu považujú aj bezkonflitnú paralelnú existenciu, t.j. že oba systémy spolupracujú tak, že každý robí po svojom len jeden druhý neobmedzuje ?
Re #10241 LUK: Práve som ho prečítal - už v tejto chvíli ma to stojí 41 Sk. Snímam pred sebou svoj vlastný klobúk, ktorý nemám
Len zopakujem, že výčitky kratšej dennej premávky či dĺžky intervalov SÚ scestné. Musíš to brať pomerovo.
Tiež musíš brať do úvahy konkrétne mesto a jeho štruktúru. Ak je Prešov "rezancového" vzhľadu s množstvom dlhých, no pritom riedko osídlených ramien, je logické, že to nutne vyústilo do vzniku viacerých, no intervalovo slabších liniek.
Re #10108 ketrinke: Tak to je pre mňa novinka. Ak je to ale pravda, beriem.
Re #10113 Balky: Ak je na CP napísané "Na tejto linke premáva nízkopodlažný autobus", za garantovanú by som to považoval aj ja. Aké však bude moje prekvapenie, keď po 20 min. čakania na L19 mi príde nejaký delenkársky klbák...
Re #10119 5: Presnéééé. Zabudol som na L60. Tá jediná je ako celkok v KE garantovaná. Až na to, že vozí vzduch, čo je zas vecou toho, že jej vodiči svojvoľne "normálnych" cestujúcich do vozidla nevpúšťajú. Aj to je jedna z mojich výčitiek voči DPMK - nevie si spraviť poriadok s vlastnými zamestnancami. Už dávno mali byť na ulice v tomto prípade.
Re #10124 eMareq: Scestné porovnávať obhospodarovanie vozidiel DPMP s obhospodarovaním vozidiel DPMK by bolo vtedy, ak by oba podniky mali rovnakú dotáciu. No dotáciu majú Košice nielen vyššiu absolútne, ale aj v prepočte, čo dáva logický predpoklad k tomu, aby si Košice mohli zabezpečiť IS do všetkých vozidiel skôr. Toho sme však svedkami neboli.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko