Dalsie garantovane su L19 a L37,tiez je to tam vyznacene.Nasa hlavna ulica je Pamiatkova zona,ale hlavne pesia zona,asi preto tam nocaky nejazdia.U mensich miest je logicke,ze jazdia nocaky skor.Bezne linky by vozili vzduch
OK ak je to tam vyznacene potom fajn. Pevne dufam ze sa nestava ze tam niekedy na L30 ide ikarus.
Ad hodinovy interval. Vies, tam kde nieje koho vozit. tam jazdia raz za hodinu autobusy. Tam kde je koho vozit. tam jazdi bud 6 liniek autobusovych (teda 1x za 10 min), alebo tam jazdi trolejbus podobne casto. (casove udaje su spomenute obrazne, aby ste ma nebrali doslovne, ako s tym stvrtkom)
Ad garantované linky - čo si spomínam, tak minimálne na L19 a L30 máš na CP vytlačené "Na linke premáva nízkopodlažný autobus"...
O čo ti ide? Chceš aby niečo bolo vypísané na zastávke (a prípadne nejako právne vymáhateľné??!), alebo aby reálne NP vozy na danej linke jazdili?? Lebo takých liniek je v KE nie málo...
Re: #10087 pete: čo to je za hodinový interval na "doplnkových linkách"? A to sa chystáte na prestupnú tarifu?? Veď to je výsmech...
V PO su autobusove linky len doplnkom k trolejbusovym, preto na nich nieje nutne mavat huste intervaly. Na vsetkych Abus linkach je hodinovy interval. (okrem jednej-dvoch)
Ten stvrtok, to bola metafora. Niekde v hlbokej minulosti pisal Vladimir o tychto vynimkach, odporucam najst.
Tym chces povedat, ze v KE sa jazdi vzdy tolerantne +/- 2 min? resp, ze sa nikdy nemoze stat ze ti pride brika 2 min skor ako ma?
Ktora linka je garantovana? (okrem par desiatok spojov na linkach 7 a 9, ktore ale sem-tam np?) Negarantovane linky s NP samozrejme jazdia aj v PO.
Cistota. Vodica nedonuti. Nato ma byt upratovacia sluzba. V PO na konecnych byva chlapik s vysavacom a upratuje, behom dna prejde vsetky konecne - uprace vsetky vozidla. Samozrejme je x vodicov, ktori si upratuju sami.
Ad predne dvere. Takze vynimky su...
Ad riaditelia:
Generálny riaditeľ (GR)
Riaditeľ riadenia ľudských zdrojov (RRĽZ)
Technicky riaditeľ (TR)
Ekonomicko - obchodný riaditeľ (EOR)
Riaditeľ dopravy (RD)
isteže sa u vás vieš dostať do polhodiny do nočáku smer domov...pešo ?
A viem, že vám tam chodia (niektoré) nočáky od 22:00 do 7:00, ale napriek tomu si naozaj viac cením "košický model", isteže tiež ďaleko od dokonalosti...
Aj Košice sú 4/5 nočnými linkami "prakticky komplet pokryté"... a áno, myslím si. Aj ty si mysli.
Ad klbáky: hej, 3 CB, pomýlil som sa. A tie autobusy som rátal kúpené od roku 2000. Vychádza mi to na cca. 7 SU15 ročne v KE, čo mi príde lepšie ako 2-3 klbáky v PO... čím nepopieram, že by som tu tiež radšej nevidel klbáky.
Mam na mysli to, ze sa do polhodiny v noci vies dostat do nocaku smer tvoj domov (v hlavnom tahu, do hodiny inak), co v KE nieje mozne. A to ze v nedelu do 7:00 nechodia normalne spoje neznamena ze nejazid nic. V nedelu jazdia do 7mej nocaky (a podobne v ine dni, s vecernymi spojmi je to rovnake) Ak ti ide o pocet liniek, tak musis uznat, ze presov je kus mensie mesto a tymi linkami je prakticky komplet pokryte. Ak si ale myslis, ze v KE je nocna doprava vyriesena lepsie, tak si mysli.
Ad klbaky. 3xCB18 a 16x941/961. Nechcem polemizovat co je lepsie, ja som pisal z coho by si mali brat kosice priklad. Z nakupu klbakov urcite.
Pete:srandu som si nerobil.Riaditela mame jedneho,garantovane linky mame aj my,ba niektore aj ked niesu garantovane np vozidla na nich jazdia (L12,L13,L18).Cistota vozov je relativny pojem.Nikto nedonuti vodica upratovat vozidlo.V oficialnych udajoch uvadza DPMP toleranciu +/- 2. min.U nas to je podobne.
Ked bol nejaky konkurz, tak si to pozriem vo Vestniku. Ked to tam nebola ani zmienka, tak konkurz nebol. A nechcel by som pridavat pracu organom cinnym v trestnom konani.
"..pravidelna a husta nocna doprava.." - máš na mysli tie 2 nočné trolejbusy a 1 autobus s intervalom cca.60 minút(" ktorý je prerušený jednou prestávkou pre vodiča.")? A to, že "Denná premávka sa začína v pracovných dňoch okolo 5.00, v sobotu okolo 6.00 a v nedeľu a sviatok až okolo 7.00h. Posledné denné spoje vyrážajú z konečných zastávok po 22.00h."? No ja osobne dúfam, že v tomto si DPMK nebude brať príklad...
"kazdorocny nakup klbovych vozidiel..." - možno, aj keď mne sa 34 ks SU15 pozdáva viac než dva CB18 (a deväť B941/961)...
O zvyšku by sa tiež dalo diskutovať, a samozrejme, aj s mnohými vecami súhlasiť...
Som si myslel ze si robis srandu, ale asi nerobis, takze OK:
huste intervaly, zosuladenie liniek, dodrziavanie cestovneho poriadku, ziadny nabeh, minimalne meskanie, v hlavnych tahoch minimalne cakanie na spoj (do x minut), hlasenie zastavok v kazdom vozidle, informacny system v kazdom vozidle, elektronicke oznacovace, elektronicke transparenty vo vacsine vozidiel, cistota vozov, udrzba vozidiel, vsetky viac ako 10 rocne vozidla po GO, garantovane nizkopodlazne linky, spokojni cestujuci, len jeden riaditel, obmedzovanie nakladov, cipove karty davno v provozu, pravidelna a husta nocna doprava, ziadne vynimky v PP poriadku typu: nastup vo stvrtok a v parne mesiace iba prednymi dverami, kazdorocny nakup klbovych vozidiel...
ked si na nieco spomeniem, tak dopisem. alebo niekto iny. btw, co si mal na mysli ucelovymi argumentami?
predpokladám, že lepšie je mať čo najhomogénnejší vozový park ( všetky Solarisy ? ) a nie, ak to tu niekto prednedávnom povedal, že lunapark
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes