Tvoje príspevky sú zaujímavé. Na jednej strane by si chcel, aby prišli trolejbusové alebo kĺbové Solarisy, ale hneď na to Ti chýbajú Karosy B941E, ktoré už dávno nahradili B961 a nakoniec Solarisy nenávidíš. Diagnóza: Dieťa, ktoré takúto drahú hračku nemôže mať, z titulu ktorého trucuje a pôvodné zaľúbenie pokračuje nenávisťou. ?
Ja prispievam takmer výlučne z môjho PC, alebo cez Orange World, moje IP adresy by sa teda meniť nemali. Preto súvislosť mojej osoby s príspevkom #5472 vylučujem. S S499.1023 nemám problém komunikovať za seba a nick Esíčka by som si v tomto prípade takisto nedovolil znevážiť.
Zaujimavy je text, "linko sa nikam nedostanu". Tak potom naco je to dobre. Ja to sice preprava pre telesne postihnutych, ale v ramci moznosti by mali brat aj obycajnych cestujucich - to predsa nieje problem.
Finta je len v tom, že L60 JE VEREJNÁ a určená pre všetkých cestujúcich. Vodiči tejto linky VEDOME a OPAKOVANE toto porušujú a SVOJVOĽNE selektujú, koho do vozidla vpustia a koho nie.
A to, čo tam natliachal ten dispečer svedčí o tom, že asi tiež nemá páru o svojej robote.
Mne sa zas na solarisoch nepacilo to zvukove znamenie (ja to volam emčiak) nad dverami, dost divny zvuk. Bol som navyknuty na zvonceky, resp karosovy zvuk
Opakujem. V normálnej Karose sa znamenie vodičovi okrem rozsvieteného panelu prejavuje aj riadne akusticky. Niektorým vodičom to ale lezie na nervy a tak si to zrušia.
V Solarisoch vodič tiež pri stlačení STOPky počuje zvuk, ale tuším len pri prvom stlačení. Ak sa nemýlim, pri opakovanom stláčaní už zvuk nezaznie.
"Najlepšie" sú na tom trolejbusy, kde vôbec zvuk pri daní znamenia vodič nepočuje.
Na pôde DPMP som na túto skutočnosť viackrát upozorňoval, ale bez odozvy. Som zvedavý, čo sa bude diať, ak sa niekomu raz niečo v buse stane a vysvitne, že dával znamenie vodičovi, no ten nemohol odlíšiť núdzové znamenie od obyčajného pred zastávkou na znamenie.
Re #5468 Mišo: Asi najpodstatnejší dôvod bude ten, že Karosy B 941E sa už dávno nevyrábajú ?
Re #5470 Esíčko: A to v dnešnej dobe pokročilých technológií je problém nastaviť riadenie tak, aby pre prejazde električky pokračoval cyklus tam, kde skončil?
Dovolim si tvrdit, ze dynamicka zelena na krizovatke Alejova - Pri Pracharni je pre elektricky zapnuta trvale, samozrejme za podmienky cestnej svetelnej signalizacie (CSS) v cinnosti. Cez tuto CSS chodim takmer kazdy den a ta preferencia by tiez uz v dnesnej dobe mohla byt inteligentnejsia. Po ukonceni preferovaneho prejazdu elektricky cyklus pokracuje takmer vzdy z rovnakeho kroku (zelena pre IGK odbocujuce vlavo z Alejovej na Gemersku resp. Pri Pracharni atd. Ak nahodou ovplyvni slucky dalsia elektricka, cyklus je preruseny a po jej prejazde sa znova zacina ako pisem vyssie. Z uvedeneho vyplyva, ze pri vyskyte viac "roztrusenych" elektriciek sa IGK z Gemerskej nedostanu k zelenej aj 2-3 (nedokoncene) cykly. Tot moje pozorovania...
a myslim, si že vlado ma pracdu že tich debylnich solarisov stačilo aj 20 to neni môj autobus solarisy nenavidim moôj naj naj naj autobu je karosa b941E ☺
prave robim neaku stranku o mhd ke:velmi mna to bavi už od malička poznam paru šoferov ked som bol maly tam som si karosu b941e postavil na posteli a aj s jedym kamaratom a hral som sa všetkemu rozumiem a mojm snom je stat sa šoferom mhd.KE ?
Vazne, ake tlacidlo ma clovek stlacat, ked chce dat vodicovi najavo, ze ho privrel medzi dvere.Podla toho tvojo prispevku usudzujem, ze by mal stlacit STOPku. Rozsvieti sa zlte svetlo a mal by zazniet bzuciak. Ako vsak das znamenie pri vystupe s kocikom, respektive 3 a viac kratke prerusovane signaly?Starsie vozy mali zvoncek na strope, mnohi ho tam instinktivne hladaju aj v novsich Karosach. Ako je to teda v novych busoch?Vratane Solarisov...
Mňa len jedna vec mrzí, a to tá že dp nezakúpil viac Karôs B 741 pretože sú to fakt jedne z najlepších busov ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.