no to je hádam logické...
Len teraz neviem, či si nedal návod pre niekoho v DP a nakoniec to fakt skončí v 14TrMkách /načo to zložito a obtiažne montovať do 15Triek/
no tak teraz som ostal ? (šoknutý)... kde je tých 13 hlásičov... okamžite do vozov s nimi a to ihneď!!! ?... pretože je to už fakt nenormálne čo sa robí v tomto DP... ?
Problem hlasičov na trolejbusoch je niekde inde... a to, že autobusy maju BUSE system a trolejbusy maju APEX. No a ten nespolupracuje s tym programom ako je na BUSE system.
Ale keby si cital moj prispevok predtym tak vies, ze to nebola ani chyba tych zhora. Akonahle bolo jasne, ako budu autobusy po novej trase chodit, dalo sa to dole na Hormadsku. Kedy to oni nahrali do vozov, to uz neviem, ale skutocne nejaky cas sa takto jazdilo. A vodici, ktori pravidelne hlasia ako Ty s tym nemali ziaden problem.
K tomu hlaseniu zastavok v trolejbusoch -
1. Z Prevadzky Kolajovej dopravy bolo danych na "trolejbusku" 15 hlasicov zastavok. Nechapem teda, preco boii namontovane len dva.
2. Ano, ma ich 1019 a 1020. Obaja vodici z vozidla 1019 ale nikdy nehlasili a ani nehlasia.
3. Prednedavnom som tu pisal, ze okrem 1019 nikdy nehlasi ani 1016. Opak je ale pravdou, obaja vodici z 1016 uz hlasia ?
K teme dopytoveho otvarania dveri (DOD):
O Slovensku tu zatial hovoril Vladimir, ja pridam este Prahu, Ostravu, Brno, Plzen, Usti n/L, ...
Ano, ludia su hlupi ale aj "vychcani" zaroven - cez den vo velkom na predne a vecer pekne dozadu. Akonahle vodic vecer pouzije dopyt a z vonkajsej strany sa rozsvietia tlacidla, hned sa nejaky dobrodinec najde, ktory zrazu vie na co to tlacidlo sluzi a vklzne dnu. Ale taki ludia su vsade. Nie je pravda, ze by sa to prave v Kosiciach nenaucili pouzivat. Naucili, lebo by nemali inu moznost. Uz som to tu x-krat spominal, ze ja s pouzivanim dopytu nemam ziaden problem. Ak mam elektricku s funkcnym DOD, vyznacim to a pouzivam. Ludia pochopia. Aj v zadnom vozni. Skoda, ze trolejbusaci a trolejbusacka po niekolkych mesiacoch ucenia ludi pouzivat DOD stratili nervy a prestali s tym, lebo mudia sa uz vtedy naucili. Chybou bolo, ze to bola len ich iniciativa a nadriadeni to nezastresili.
Co sa tyka percentualneho zastupenia vozidiel s DOD, tie cisla tu hodim, ked sa dostanem k mojmu compu - po statniciach. Su ale zaujimave.
Inac dodatocne nainstalovanie tohto systemu do vozidla je velmi lacne a technicky jednoduche, vsak BM?
Na ČT2 v Československom filmovom týždenníku bola 1 správa o električkách - " o novom type, ktorý vyvinie rýchlosť až 65 km/h ". Keďže som videl približne len posledné 3 sekundy, mám dojem, že to bola T2. Zajtra doobedu ( myslím ) túto reláciu na ČT2 opakujú.
Mne nemusiš vysvetlovať ako sa palubny počitač obsluhuje, myslim že to ovladam veľmi dobre... tu bola diskusia o tom že sa zaviedla obchadzka a buse system sa upravoval až niekoľko dni ak nie viac po tom. Preto som písal že ja nemam čas sa s tym baviť , radšej nebudem puštať zastavky , nech si to napred tý hore uvedomia a starajú sa oni ako prvý.
taaaaa možno chceli dajake služobne CP, ale prečo prave zautočili na JCX 11 ? ved na JCX 18, JCX 19, JCX 20 a JCX 30 je ich viac, nie ? ? ☠ ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.