Mňa napadajú linky len dve autobusové. Predtrolejbusová L30 a dnešná L34 (zlúčiť ju s L27 a na stanicu ísť s prestupom - práve pomocou tej predtrolejbusovej L30). Tie dve by mohli mať veľmi dobrý interval (7,5 minúty v sedle (i cez víkend s malými busmi), 10 večer, 5 ráno).
som za to, aby sa radšej jazdilo napr. len v 1 koridore s 5 min. intervalom ( teda 12 spojov za hod. ) než v 3 koridoroch so 7,5 min., 30 min. a 30 min. intervalom ( čo dáva súčet ( 8 + 2 + 2 ) tiež 12 spojov za hod. ). To je len príklad.
Kiežby sa podarilo raz a navždy zrušiť bus súbehy s ED. Ale už v tom neverím. Neprešlo to teraz, pochybujem, že to prejde v budúcnosti. Možno o nejakých 20 rokov, keď sa začne aj na Slovensku po vzore západu renesancia ED ( ak vôbec bude ešte ED ).
Od Cottbusu acelá táto oblasť je to pešo buď k zast.Astoria alebo Palackého alebo NO pešo na vzdialenosť jednej zastávky takže by tam už mohlo niečo jazdiť. V časti smerom na juh od Cottb. Je dostupnosť zastávky ešte horšia. MHD nie je o tom aby som jazdil pešo „...usmerniť cestujúcich do peších koridorov...“ som niekde čítal, hrozné. A nie je o tom či sa mi podarí niečim zviezť ,ale aby mi to jazdilo pravidelne v únosných intervaloch.
„...a pohodlne sa dostanem domov peso...“ Keď mi bolo dvadsať, tak som sa pohodlne dostal pešo z Hrebienka na Skalnaté pleso a potom do Lomnice. Dnes by mi to až tak pohodlné neprišlo.
To máš diametrálne odlišný náhlad. Na hlavných koridoroch má jazdiť minimalizovaný počet liniek jedna , max dva s dobrým intervalom a tie rozne polhodinové by mali zaistiť doplnkovú obslužnosť, obrazne „povymetať každý kút“.
Cestujúca verejnost je roznorodá a roznych vekových skupín. Rozne skupiny cestujúcich a ich nároky tu sposobovali všelijaké emócie až útoky. Dochodcovia, obyvatelia mestských častí atd. Nie sú len železiari, obyvatelia THC, študenti TU a substrát z Bardejovskej+okolie. Stačí zrušiť bus prieťahy cez Moldavskú, od spalovne a z Myšlí ,a ked nie zrušiť tak spočiatku aspon nenápadne obmedziť tie „moje milované posvätné kravičky-ráčky“ a budú na to vozkm.
Ked mi bolo dvadsať, tak mi nevadilo vybehnúť z centra Vojenskou na Terasu, ale už po tridsiatke človek mení názor (či zlenivie? , však to tiež poznáš) . A naviac, nie každý má auto a napríklad sa ťahať s nejakou batožinou do uvedených neobsluhovaných destinácií, to aj skautík si zanadáva.
Riešiť by sa to dalo takto:
Krosnianska – L27 predlžená z Exn k Lingovu
Považská – napríklad L15 (?) je viac riešení; alebo namiesto nezmyselnej trasy L34 (zmysel tej linky proste nepochopím)
Jantárova – už som spomenul minule ,L17 z Michalovskej cez Železniky Jantárovu –NO-stanica (okružná linka) Dochodcovia z Popradskej dostanú SUPERBUS ;stará nem.,nová nem., blšák, trhovisko, NMM, NO,
Žižkova-Kalinčiakova-Užhorodská – plánovaná L29.
Alvinczyho-Slovenská – len posíliť na 30min. (kórid NEBÚDET ! ponimáješ molodec?)
Pokial možno, uprednostňujem jednu linku v rámci minimalizácie počtu liniek, ale pokial sa to podla Vás nedá ,tak uvedte aj v tom prípade. (napr. u trolejbusu je logicky prekladanie ) Rozhodne by to mala byť zloženina z max. Dvoch liniek, inak z toho vznikne Schwartzova zmeť hromady nezladitelných liniek.
Tiež by ma zaujímalo, do akej miery sa zhodujú naše predstavy o trasách tejto nosnej „metropolitnej“ sieti.
Do prípravy kandidatúry Košíc na Európske hlavné mesto kultúry (EHMK) 2013 sa môžu odteraz prostredníctvom hlasovej odkazovej služby a internetovej odkazovej stránky zapojiť všetci Košičania. Svoj návrh, pripomienku či kritiku môžu obyvatelia mesta zanechať na bezplatnom telefónnom 0800 606 603. Odkazy zverejnia na stránke www.odkazovka.sk, kde si ich môže každý vypočuť. http://www.cassovia.sk/newsread.php?newsid=13780
"V otázke miezd budeme hľadať rezervy a posudzovať priority naplánovaných akcií na rok 2008. V prípade nutnosti nezrealizujeme niektoré plánované opravy, čo však bude mať za následok presúvanie problémov na ďalšie roky. Na základe vyjadrení počas ostatného Mestského zastupiteľstva pripravíme návrh úpravy rozpočtu so žiadosťou o navýšenie prevádzkovej dotácie na pokrytie vyššieho nárastu miezd, ako bol v schválenom finančnom pláne na rok 2008,"
bez vyjednávania nedostanú ani korunu. To napadne každého normálne zmýšľajúceho a zdravého človeka. Alebo sú poslanci MZ skutočne až tak naivní, že im niekto hodí vyše 100000000 SKK len tak do náručia?
Čo sa týka parkovania na Americkej tr., tak nemám slov
?. Už len keď si spočítajú, koľko by stála SBS na stráženie busov, tak ich musí prejsť na to chuť. Ale má to aj 1 výhodu - odpadli by jalové km na a z THC ?.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.