Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BMko #31798:
? ? ? Tento delic je vyborna vec najmä v kopcoch, pisem z vlastnej skusenosti. ? ? ?
Reakcia na: KVKV #31791:
ale tam su aj tabulky ktorym smerom a ako dlho to bude treba slapať k cielu,navrhujem osadiť a zaroven pristaviť aj furikpre spolucestujuceho ?
Reakcia na: BMko #31798:
Ozaj, už je v predaji nové číslo príručky Gadžo v meste na marec? ?
Reakcia na: BMko #31798:
Deliče aj vyhybky tu možu byť aj neviem ake ale polovica vodičov cez nich bude jazdit ajtak 10km/h ?
Reakcia na: Nodes #31796:
28025 tak jazdi zaroveň s L3 od stanice až po Važec ? A to aj smerom na žel. stanicu aj smerom do Myšli
Reakcia na: RDZ 50 #31797:
Vlcak je najlepsie 😃


A pre panov VRBUSTOV a byvale velitela udrzby trolejbusov pana M. kusok inspiracna fotka http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=15974&idt=u&idg=1937&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Reakcia na: Nodes #31796:
Už je navyšší čas, aby začal používať slovo šahovina namiesto substrátu... ? ?
Reakcia na: KVKV #31791:
Ked by jazdila smradobusova linka, nerobila by nic ine, len by odoberala substrat elektricke.
Reakcia na: eMareq #31788:
boze moj to su sprostosti. Doprava je v katastrofalnom stave a oni si idu prerabat vymenniky a podobne hovadiny stvarat za miliardy... ? ? ☠ ?
Reakcia na: franco #31769:
Nie je pravda. Vzťah Mikovíniho-Spol.pavilón-NO zabezpečí silná linka 15.
Reakcia na: KVKV #31789:
Mňa napadajú linky len dve autobusové. Predtrolejbusová L30 a dnešná L34 (zlúčiť ju s L27 a na stanicu ísť s prestupom - práve pomocou tej predtrolejbusovej L30). Tie dve by mohli mať veľmi dobrý interval (7,5 minúty v sedle (i cez víkend s malými busmi), 10 večer, 5 ráno).
Reakcia na: KVKV #31790:
som za to, aby sa radšej jazdilo napr. len v 1 koridore s 5 min. intervalom ( teda 12 spojov za hod. ) než v 3 koridoroch so 7,5 min., 30 min. a 30 min. intervalom ( čo dáva súčet ( 8 + 2 + 2 ) tiež 12 spojov za hod. ). To je len príklad.

Kiežby sa podarilo raz a navždy zrušiť bus súbehy s ED. Ale už v tom neverím. Neprešlo to teraz, pochybujem, že to prejde v budúcnosti. Možno o nejakých 20 rokov, keď sa začne aj na Slovensku po vzore západu renesancia ED ( ak vôbec bude ešte ED ).
Reakcia na: Nodes #31767:

Od Cottbusu acelá táto oblasť je to pešo buď k zast.Astoria alebo Palackého alebo NO pešo na vzdialenosť jednej zastávky takže by tam už mohlo niečo jazdiť. V časti smerom na juh od Cottb. Je dostupnosť zastávky ešte horšia. MHD nie je o tom aby som jazdil pešo „...usmerniť cestujúcich do peších koridorov...“ som niekde čítal, hrozné. A nie je o tom či sa mi podarí niečim zviezť ,ale aby mi to jazdilo pravidelne v únosných intervaloch.
„...a pohodlne sa dostanem domov peso...“ Keď mi bolo dvadsať, tak som sa pohodlne dostal pešo z Hrebienka na Skalnaté pleso a potom do Lomnice. Dnes by mi to až tak pohodlné neprišlo.
Reakcia na: TA #31766:

To máš diametrálne odlišný náhlad. Na hlavných koridoroch má jazdiť minimalizovaný počet liniek jedna , max dva s dobrým intervalom a tie rozne polhodinové by mali zaistiť doplnkovú obslužnosť, obrazne „povymetať každý kút“.
Cestujúca verejnost je roznorodá a roznych vekových skupín. Rozne skupiny cestujúcich a ich nároky tu sposobovali všelijaké emócie až útoky. Dochodcovia, obyvatelia mestských častí atd. Nie sú len železiari, obyvatelia THC, študenti TU a substrát z Bardejovskej+okolie. Stačí zrušiť bus prieťahy cez Moldavskú, od spalovne a z Myšlí ,a ked nie zrušiť tak spočiatku aspon nenápadne obmedziť tie „moje milované posvätné kravičky-ráčky“ a budú na to vozkm.
Ked mi bolo dvadsať, tak mi nevadilo vybehnúť z centra Vojenskou na Terasu, ale už po tridsiatke človek mení názor (či zlenivie? , však to tiež poznáš) . A naviac, nie každý má auto a napríklad sa ťahať s nejakou batožinou do uvedených neobsluhovaných destinácií, to aj skautík si zanadáva.
Riešiť by sa to dalo takto:
Krosnianska – L27 predlžená z Exn k Lingovu
Považská – napríklad L15 (?) je viac riešení; alebo namiesto nezmyselnej trasy L34 (zmysel tej linky proste nepochopím)
Jantárova – už som spomenul minule ,L17 z Michalovskej cez Železniky Jantárovu –NO-stanica (okružná linka) Dochodcovia z Popradskej dostanú SUPERBUS ;stará nem.,nová nem., blšák, trhovisko, NMM, NO,
Žižkova-Kalinčiakova-Užhorodská – plánovaná L29.
Alvinczyho-Slovenská – len posíliť na 30min. (kórid NEBÚDET ! ponimáješ molodec?)
Reakcia na: eMareq #31764:

Pokial možno, uprednostňujem jednu linku v rámci minimalizácie počtu liniek, ale pokial sa to podla Vás nedá ,tak uvedte aj v tom prípade. (napr. u trolejbusu je logicky prekladanie ) Rozhodne by to mala byť zloženina z max. Dvoch liniek, inak z toho vznikne Schwartzova zmeť hromady nezladitelných liniek.
Tiež by ma zaujímalo, do akej miery sa zhodujú naše predstavy o trasách tejto nosnej „metropolitnej“ sieti.
Reakcia na: Isidor #31787:
Keď už si tak zabŕdol do EHMK tak kus na pobavenie pridám aj ja.

Košice chcú preraziť aj výmenníkovými stanicami
http://www.kosice13.sk/aktuality/kosice-chcu-prerazit-aj-vymenikmi.php

Doporučujem pozrieť tie fotky čo sú dole. ?
Do prípravy kandidatúry Košíc na Európske hlavné mesto kultúry (EHMK) 2013 sa môžu odteraz prostredníctvom hlasovej odkazovej služby a internetovej odkazovej stránky zapojiť všetci Košičania. Svoj návrh, pripomienku či kritiku môžu obyvatelia mesta zanechať na bezplatnom telefónnom 0800 606 603. Odkazy zverejnia na stránke www.odkazovka.sk, kde si ich môže každý vypočuť.
http://www.cassovia.sk/newsread.php?newsid=13780

?
V Košiciach budú možno štrajkovať vodiči MHD
http://ekonomika.sme.sk/c/3772522/V-Kosiciach-budu-mozno-strajkovat-vodici-MHD.html

"V otázke miezd budeme hľadať rezervy a posudzovať priority naplánovaných akcií na rok 2008. V prípade nutnosti nezrealizujeme niektoré plánované opravy, čo však bude mať za následok presúvanie problémov na ďalšie roky. Na základe vyjadrení počas ostatného Mestského zastupiteľstva pripravíme návrh úpravy rozpočtu so žiadosťou o navýšenie prevádzkovej dotácie na pokrytie vyššieho nárastu miezd, ako bol v schválenom finančnom pláne na rok 2008,"
Reakcia na: eMareq #31783:
parkovat budu na konecnych zastavkach a o servis a udrzbu sa postara SADka ?
Reakcia na: eMareq #31783:
bez vyjednávania nedostanú ani korunu. To napadne každého normálne zmýšľajúceho a zdravého človeka. Alebo sú poslanci MZ skutočne až tak naivní, že im niekto hodí vyše 100000000 SKK len tak do náručia?

Čo sa týka parkovania na Americkej tr., tak nemám slov
?. Už len keď si spočítajú, koľko by stála SBS na stráženie busov, tak ich musí prejsť na to chuť. Ale má to aj 1 výhodu - odpadli by jalové km na a z THC ?.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.