Písal som do DPMK druhý mail po tom, čo mi prišla odpoveď s dotazom na obmedzenie linky 3. Koncom tohto týždňa sa to prehodnotí, pretože od zmeny sa to monitoruje.
Pýtal som sa ho na najnezmyselnejšiu linku - 30. To sa vraj už spracúva a nastane výrazné obmedzenie. Linka 31 (poukázal som na obsluhovanie Vyšného opátskeho z Južného nábrežia, kde dochádza prakticky k súbehu) sa prehodnocuje.
A teraz to najzaujímavejšie - gadžibusy z Krásnej čaká obmedzenie, citát z mailu - "v dohľadnej dobe". Dúfam, že skôr ako v júlových úpravách.
Spomenul som aj to, že viaceré autobusové linky sa nikdy nedočkali pôvodne plánovanej výpravy a jazdia ako cez prázdniny. Tak ma zaujímalo, čo bude s prebytočnými kilometrami, ktoré by logicky mali byť. Tie vraj nebudú, lebo "MMK na tento rok stanovil dotácie o 700 000 !!! km menej ako je postavené súčasné linkové vedenie" - citát z mailu.Z dôvodu finančnej krízi je DP zaviazaný znížiť náklady o 10%, čo "znamená 1 450 000 km. Do konca roka."
Pán riaditeľ sa dotkol aj témy Errorbusu:
"A čo Eurobus? Plánujú 580 000 km bez dotácií od MMK. Možno snáď prvé 3 mesiace. Potom si o dotáciu požiadajú. Ak im MMK vyhovie, zas to škrtnú nám. Je to obrovský objem, ktorý bude znamenať drastické zníženie dopravy.( Eurobus má všetky linky súbežné aj s trolejbusmi aj z električkami."
Takže vyzerá to, že sa dočkáme racionalizácie a zrušeniu gadžibusov a vzduchvoziacich liniek, alebo aspoň spojov, ale zas nás môže postihnúť Eurobus a ďalšie obmedzenia na normálnych linkách. Tak som zvedavý ako dopadne pozorovanie na linke 3 a čo bude znamenať výrazné obmedzenie linky 30.
Pýtal som sa ho na najnezmyselnejšiu linku - 30. To sa vraj už spracúva a nastane výrazné obmedzenie. Linka 31 (poukázal som na obsluhovanie Vyšného opátskeho z Južného nábrežia, kde dochádza prakticky k súbehu) sa prehodnocuje.
A teraz to najzaujímavejšie - gadžibusy z Krásnej čaká obmedzenie, citát z mailu - "v dohľadnej dobe". Dúfam, že skôr ako v júlových úpravách.
Spomenul som aj to, že viaceré autobusové linky sa nikdy nedočkali pôvodne plánovanej výpravy a jazdia ako cez prázdniny. Tak ma zaujímalo, čo bude s prebytočnými kilometrami, ktoré by logicky mali byť. Tie vraj nebudú, lebo "MMK na tento rok stanovil dotácie o 700 000 !!! km menej ako je postavené súčasné linkové vedenie" - citát z mailu.Z dôvodu finančnej krízi je DP zaviazaný znížiť náklady o 10%, čo "znamená 1 450 000 km. Do konca roka."
Pán riaditeľ sa dotkol aj témy Errorbusu:
"A čo Eurobus? Plánujú 580 000 km bez dotácií od MMK. Možno snáď prvé 3 mesiace. Potom si o dotáciu požiadajú. Ak im MMK vyhovie, zas to škrtnú nám. Je to obrovský objem, ktorý bude znamenať drastické zníženie dopravy.( Eurobus má všetky linky súbežné aj s trolejbusmi aj z električkami."
Takže vyzerá to, že sa dočkáme racionalizácie a zrušeniu gadžibusov a vzduchvoziacich liniek, alebo aspoň spojov, ale zas nás môže postihnúť Eurobus a ďalšie obmedzenia na normálnych linkách. Tak som zvedavý ako dopadne pozorovanie na linke 3 a čo bude znamenať výrazné obmedzenie linky 30.