Najväčšie vraky sa volajú plynové Karosy. Ale keďže sú na plyn, pojazdia ešte ďalších 20 rokov, kým nevyradia posledný nafťák. U nás platí: PLYN nad zlato.
„Verím, že nákupom autobusov prispejeme k zlepšeniu a stabilizácii podmienok MHD v Košiciach a v neposlednom rade aj k ekologizácii životného prostredia,"
?
„Po zakúpení autobusov mesto Košice zabezpečí odstavenie starých autobusov na naftový pohon. Autobusy určené na vyradenie budú identifikované na základe doby používania, technického stavu, poruchovosti a bezpečnosti. Mesto Košice v súčasnosti disponuje 19 ks naftových autobusov, ktoré budú nahradené novými autobusmi na CNG pohon ako podmienky oprávnenosti projektu. Nové autobusy budú po vykonaní obhliadky a pridelení EC nasadené do ostrej prevádzky, predpokladáme začiatkom budúceho roka,"
20x ik280
11x ik435
5x B741
2x C744
KB kúpené od roku 2000 (B941, SU18, Citelis) som vyhodil zo zoznamu.
A teraz davajte rozmyšľať, ktorých 19 ks to bude. ?
Istý problém sú tie zábrany čo sú rozťahané ako je HM TESCO, aby ľudia neprebiehali z jednej strany na druhú, lenže ten končí za zmieňovanou zastávkou a pomohol by aspoň migrujúci pruh.
Re #50100 Vladimír: Treba povolať bývalého dopravného námestníka, ktorý chodí zvyčajne autom aj s jeho požiadavkou vrátiť priame linky a návrhom, ktorý nemal nedostatky.
Cestujúcim by sa po tejto úprave takto skrátila doba čakania z 15 na 30 minút, ale nebudú musieť prestupovať, lebo sa to tak nikdy nerobilo.
Aj keď si myslím, že pôvodná L32 tak ako bola mohla zostať v NLV.
Re #50104 3001: Taký Ikarus E91 by mohol po areáli TU behať. ?
Nejaké linky čo ma tak napadli:
T1: Zadný hlavný vchod - Katedra elektroniky a multimediálnych technológií - Katedra materiálov a technológií - Katedra spoločenských vied a telesnej výchovy - Katedra teoretickej elektrotechniky a elektrického merania (alias Dom smútku ? ) - Katedra Fyziky (alias Dom smútku 2 ? ) - Zadný hlavný vchod
T2: Hlavný vchod - Katedra techniky vysokého napätia (maximálne zrýchlená linka)
Parametre liniek (jazdná doba, dĺžka, intervaly, počet vozidiel) si určite dľa ľubovôle. ?
som plne za bus pruh a este by som spoplatnil vstup do centra, ako to je napr. v Skandinavii na eliminaciuu doravy v meste. buspruh je tu miestami dlhy aj niekolko kilometrov a vedla stoja auta v kolonach. MHD je nadriadena IAD. Lenze netreba zabudnut na posilnenie mhd, pri zavedeni buspruhu, lebo nietory to nezvladnu stat v kolonach a konecne sa vratia k mhd. lenze to musi aj mesto chciet.
BUS-pruh sa podla mna ostatnym ovela lepsie znasa tam, kde je ako treti pruh. Pri dvojpruhovej ceste to je z pohladu mnohych neumerne obmedzenie... Este keby donho mohli auta s 3 a viac cestujucimi, tak mozno.
Skôr mám obavu, že žiadny BUS-pruh na Hlinkovej nebude. V tomto meste to vidím to ako "politicky nepriechodné". Papaláši sami sebe predsa neschvália státie v kolónach... a voľný pruh pre MHD... fuj to!
K tomu BUS-pruhu na Hlinkovej, dufam, že niekto to aj bude kontrolovať nie tka ako na NO, kde bol BUS-pruh a porušoval ho každy druhy vodič vratane fizlov či autoškol.
pri dnesnom stave sa da prestupit na L12, ta stoji presne pred vchodom
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.