Ale no. Na NO boli automaty v oboch smeroch a tiež je tam veľa zastávok - pred Slovanom, Dargovom a smer Palackého. Tam problém evidentne nebol aj s elektrinou. Neverím, že sa nedá zakúpiť ďalší (viac) a ten/tie umiestniť aj ku zastávkam na Tr. SNP.
Myslím si, že je to tak preto:
Zastávok pri Novej nemocnici je veľa a automatov málo (jeden), tak to dali na univerzálne miesto-ku vchodu do Nemocnice...
Po posilnení liniek 27 a 34 zmysel _celodennej_ L18 presmerovanej na Ťahanovce podľa nieje žiadny (ako špičkový smer má opodstatnenie). Aj tak si vzájomne konkuruje s L34, lebo na KVP ide inou trasou. Stačilo by podľa mňa presmerovať L27 po Amerikuš class a predĺžiť L34 až po Madridskú. L27 má aj tak len vyrovnávací charakter a tvorí doplnok ku L34.
Re #50657 TA: Sa rozdelí L34 na L34 a L36 a budú chodiť v rozpätí 2 minút za sebou a potom dlhú chvíľu nič. ?
Q: ...čiže teraz sa odstroja a následne pripravia na rozpaľovanie všetky vozy, ktoré boli uvedené v tabuľke zo 4. 5. 2009 v súbore "[vyzva_zoznam_elektriciek_bp.pdf]" uvedenom na podnikovej stránke? ?
(t.j. vozy 336, 338, 344, 348, 350, 351, 352, 358, 360, 366)
S pohľadu obyčajného cestujúceho tipujem že v decembri tohto roku nebudú žiadne zmeny...ak prihliadnem na to že už je druhého tak už by sa začala nejaká informačná kampaň, oznámenia, atď. Lebo sotva sa ľudia môžu zobudiť 12-teho ráno a zrazu všetko chodí inak ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.