veď práve, ak si neváži svoju prácu, nemá tam čo robiť. A osobne ti to pomôže v tom, že druhýkrát sa to z jeho strany nebude opakovať. Tiež som už niekoľkokrát podal sťažnosť práve preto, že ma niektoré veci dožrali a dožadoval som sa ich nápravy. Keď budeme iba hundrať, tak to nám nepomôže.
viem ( no taktiež mi ( osobne ) nepomôže ani to, že tomu vodičovi stiahnu prémie ), preto tu obvykle podobné udalosti ani nedávam, prípadne ak hej, tak bez možnosti identifikácie vodiča, ale toto konanie ma už fakt " dožralo ".
Skôr by som chcel počuť názory iných diskutujúcich, čo si o tom vo všeobecnosti myslia, respektíve, ako to vidia vodiči, prečo sa to vôbec deje a podobne. Napr. ak by len prešiel vozom okolo zastávky bez pribrzdenia, tak sa to dá chápať, že zabudol na zastávku a neuvedomil si, že má zastaviť, prípadne keby som stál na mieste, kde ma nevidieť a nezastavil by ( lebo ma nevidel, hoci má stáť tak či tak ), tak aj to sa dá nejako zdôvodniť, ale keď vidí ľudí a i tak nepostojí, tak to asi ťažko.
Touto cestou by som sa chcel poďakovať vodičovi 5212, ktorý v sobotu 9. 1. 2010 o 18:18 ako L 23 v smere do centra nezastavil na zastávke Moldavská, obchodné centrá. Vošiel do odstavného pruhu, potom do zastávky, pomaly pribrzďoval, čakajúci ľudia išli smerom k busu, následne pridal a ufujazdil preč. Tomu sa hovorí " vychutnanie si " cestujúcich. Len nechápem, prečo to vodiči robia. Navyše v tomto konkrétnom prípade musel ľudí čakajúcich na zastávke vidieť, pozeral sa tým smerom, keď do nej vchádzal.
Hmm, fotomontaz to neni . Staci se podivat ze je naklonena pouze karoserie a kola jsou na zemi. A kdo zna palavak, tak vi ze se tam jezdilo vcelku rychle. Na takovejhle naklon staci slabsi tlak ve vlnovcich , nebo vadny zatezak. Navic tahle serie nejni zadna slava..
Z pohľadu vodiča by sa mi tiež pačil citelis ale maximalne jeden deň, potom by ma yeblo od toho ako tam všetko vrzga a trepe, v solarise musiš prejsť cez pol metra hlboku jamu aby si počul aspoň trošku niečo buchnuť, citeliu stači kamienok ktorym s aposypuju cesty a robi hluk jak tank. (hovorim o III generacii SU čiže 3901-03)
Solaris má veľa naj, ale z reálnych kanditátov je Citelis a to nie je tiež také zlé, má to výhody vodiči si to chvália už. Ale na Solarisy tretej generácie ( 3901,2,3) sa zatiaľ nechytá nič... krásny nemecký dizajn, interiér parádny interiér, vlečka krásne kopíruje, aj výborne ťahajú do kopca len naše majú slabé prevodovky a tá nevie čo má radiť a veľmi neskoro podradzuje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.