5902 slúžila k iným účelom. Na vetve Džungľa - Mlynská bašta bola 5227. A tak poslúžila na vetve Amfiteáter - Baňa Bankov 3318 pravdepodobne stiahnutá z linky 19.
Hm, mne to príde tak, že na L22 je výprava cez víkend 1. autobus, a ten "uviazol" na opačnej maratónskej vetve. Kdežto podľa logiky 3318 je kmeňový voz L19, ktorý podľa mojej dedukcie do maratónskej výluky vykonával L19 a uviazol s ďalšími vozmi na tejto vetve, a práve ten jeden voz bol tam nepotrebný, tak sa operatívne rozhodlo, že práve on vykoná vetvu Amfik - Baňa, no každý súdny človek iste uzná, že toto bolo to najlepšie riešenie ako vypravovať extra voz na L22 a na L19 by v úseku Amfik - KVP jazdili autobusy s veľkými prestojmi. Ak sa mýlim, opravte ma ?
nepochybne sa dá len súhlasiť, ale určite by bolo lepšie - vzhľadom na rozoberaný konkrétny prípad - poslať kĺbový voz z L 22 na inú linku - napríklad L 27. Ako som si v nedeľu všimol, niektoré (a možno všetky) krátke vozy ostali na L 27 aj po MMM - vtedy by sa tu určite viac využil kĺbový voz.
keby si rozmýšľal tým, čo máš na krku by si zistil, že okrem obrovského oznamu o zmenách počas organizovania MMM, ktoré nie sú ani pevne dané (začínajú cca. o 8:00 a končia po 15tej, keď sa policajtom zapáči) by si musel ešte cestujúcim zverejniť odchýlky v CP... podľa nás je to takto lepšie, iba oznámime ľuďom, že linka nepremáva v celej svojej trase, ale CP ostáva... myslím, že toho gulášu na MMM stačilo aj tak...
....k tomu MMM, tak ako napísal gabo5607 - kĺbový 3316 na trojzastávkovej linke Anfik - Baňa .... to je asi najlepší príklad "primeranej" dopravy na pol dňa.. ?
si tiež dobre nečítal, čo som napísal.. Nepísal som že 2 vozy na nosnej linke je veľa, a napísal som aj že je pochopitelné prečo boli konkrétne na linke 3 KT vozy, kôly obojsmernosti.. Len som poukazal na to, že počas MMM tá linka stratila de fakto prívlastok nosná, (medzi vss a astóriou), prevážala cca 3 až 5 ludí priemerne, a nemusela v tom čase teda mať bežné 20 minútové intervaly, stačilo 30.. čo by sa stalo? ako by to "navýšilo" počty vodičov, alebo km? Práve naopak..
A ak spomínaš linku 10, nemyslel som konkrétne túto linku.. Uvediem ti iný príklad, na linke 12 napríklad v úseku Palackého - Šebastovce, nasadené Solarisy, interval ako bežný víkend - vyťaženosť busov - cca max po 5 ludí.. ?
Chcem ešte reagovať na uskutočnenú fotosúťaž. Myslím ,že bolo trochu krivdené víťazke. Bol to skvelý nápad ,ked na čb pozadí so starým autobusom je farebný súčasný typ a v zrkadlách ďalšie epochy histórie. Nemožno ani čakať ,že autorka mala k dispozícii unikátne fotky RO, RTO, malých Ikov atd. Je to umelecká koláž a tam možu byť použité aj neoriginálne snímky, rozne upravené, nekladie si nároky na tech.prevedenie snímky (zobrazenie na displeji atd...) a na historickú výpovednú hodnotu o tom ktorom type. Jedine ,že to bolo robené trochu narýchlo , rozmiestnenie tých "zrkadiel" chcelo tiež lepšiu kompozíciu, dnešná pc grafika dokáže väčšie kúzla. Myšlienku "mhd včera a dnes" to vyjadrilo výstižne. Horšie je to už s dalšími ; na druhom mieste té trojka v premenách doby, to skor vystihuje súčasné zúfalstvo ed, keď od roku 1963 sa zmenili len farbičky a displej. Tým tretím snímkom (tri farebné Ikarusy) neviem čo chcel autor vyjadriť. Pokial by tie krajné neboli orezané, tak je to pekná fotečka do šotoušovej zbierky ale inak nič.
Možno by bolo vhodné požiadať o zverejnenie všetkých fotografií.
Vadia ti dva vozy na nosnej linke? Čítaš ty po sebe vôbec? Absolútne neberieš do úvahy, že v bežných dňoch tam len tie dva vozy nie sú, ale je ich o niečo viac, či na to sme zabudli? A ako inak by si chcel zabezpečiť aspoň provizórnu prevádzku na linke bez obratiska alebo úvraťového ukončenia na jednom z jej koncov, ak nie nasadením obojsmerných vozidiel?
A k tým krátkym autobusom. Fakt si myslíš, že v garážach je toľko krátkych autobusov, koľko ich treba na pokrytie všetkých spojov? Aj keby ich toľko bolo (v nedeľu je výbrava nižšia), ako si predstavuješ ich nasadenie na povedzme 4 alebo 5 hodín z celého dňa napríklad na takej linke 10? Nechápem, že nikomu nenapadlo, že prejazdené kilometre z konečnej do garáží a späť, zaplatenie dvoch vodičov pri všetkých spojoch, kde sú štandardne nasadené veľkokapacitné vozy, by bolo ekonomicky výhodné... A vôbec by ma neprekvapilo, ak by si nechápal prečo nemuselo (presné čísla nepoznám) dôjsť k najazdeniu vyššieho počtu vkm, než po iné nedele.
blbé vrabce, ani nevedia čo hovoria (tuším, o ktoré vrabce sa jedná)... neviem prečo by sa mala rušiť trasa L20 cez Lingov... určite sa nič také nechystá z dielne DPMK...
ja napíšem iba jedno: MHD je tu pre cestujúcich a o áno, aj počas MMM sa chcú a potrebujú cestujúci prepravovať a 30 min. intervaly do MHD na nosné linky nepatria... a skrátiť linku po miesto uzávierky je pre cestujúcich omnoho pochopiteľnejšie ako riešenie X linkami s rôznymi trasami. To tých pár hodín až toľko kole oči???
A ako dlho to potrvá? Odpoveď som napísal, stačí si iba prečítať... ?
..to ja viem... nehovorím že ich nevypraviť.. ale vypraviť menej napríklad (pri ešte dlhších inetrvaloch) a po skončení MMM nasadiť.. Ved to bola záležitosť pol dňa až.. A myslím že keby aj malé ostali celý deň na niektorých linkách, nič by sa nestalo..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.