Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Behom nadchádzajúcich "dňov mobility " sa ponúka VÝBORNÁ PRÍLEŽITOSŤ k prezentácii výhod td, jej popularizácii, a širšej informovanosti verejnosti. NEPREMÁRNITE TO ! Je to velká šanca. Zapojte autority a všetky médiá!
Reakcia na: Ámos #67060:
Nesúhlasím s názorom, že "pokial sa nebude rozvíjať td, tak radšej zrušiť" . V KE sice nie je tb sieť v pravom slova zmysle, ale je to NOSNÁ LINKA nezanedbatelného významu. V Miskolci alebo Liberci je ed tiež iba na jednej nosnej trati , uvedomujú si jej význam a nikto to neruší.
Je vždy lepšie zachovať prevádzku ako takú, lebo po zastavení ,cca tri-štyri mesiace potom to už nikto v Košiciach neoživí; časť sa zbúra, odpredá, rozkradne, zničí... Viď žel. trate kde sa zastavila prevádzka. Jej čiastočné obnovenie nie je vždy možné, a keď, tak len s použitím vysokých finančných nákladov .
Reakcia na: Sheep221 #67064:
neboj nič, povyberaju potom z vyradenych trolejbusov
Reakcia na: Sheep221 #67064:
No, nepamätám sa, že by od nástupu informačného systému EMtest boli všetky vozidlá, ktoré boli a sú kompletne vybavené vonkajšími displejmi, vybavené aj vnútornými displejmi... Marí sa mi, že pár električiek KT8D5 a T3 vnútorné displeje nemalo, rovnako, ako neboli v niektorých trolejbusoch Škoda 15 Tr vybavené v zadnej časti... ?
Reakcia na: veteran #67053:
takže, čo sa týka trolejbusovej dopravy, nastal nárast počtu prepravených osôb za ostatné 2 kalendárne roky o 16,13%. Slušný vzostup. Aj tu je vidieť, že ak majú linky dobrý interval, tak cestujúci si ich skôr nájdu.
Reakcia na: Dispecer #67059:
Je to ubohost pretoze tam boli ako je mozne ze niesu "nazvys" ked tam predtym boli? 535 rovnez tak ako donedavna 521 nema ani obidva bocne na lavej strane.
Cim dalej tym menej displejov, hlavne ze uz sa vyradilo tolko vozidiel s ktorych ostali displeje a dost sa ich aj kupovalo.
A mimochodom... Dovoľte mi aby som sa predstavil. Volám sa Miro, bývam v KE a som fanúšik MHD v česko-slovenských mestách ? . Ospravedlňujem sa za tento spam že som ho nedal nižšie, ale musí vo všetkom byť poriadok.
Ja by som tých našich radných najradšej zaškrtil. ☠ Oni si asi myslia že bude ľahké sa k tomu vrátiť, ak to budú zase chcieť. Za všetkým je samozrejme podplácanie, korupcia... lebo nie je možné že sa toho držia ako kliešte a nepustia od toho.
Yogi: pekne okomentovaná sekretárka. Keby si to prečítala, tak hneď by držala zobák. ?
Reakcia na: Dispecer #67059:
Taka 1005 nema ani jeden vnutorny 😕
Reakcia na: KVKV #67049:
Na zaciatok musim povedat, ze som za zachovanie trolejbusov v KE, ale nie formou drzania status quo. ak nie je, ani nie ze ochota, ale schopnost rozvjat trolejbusy, tak ich treba zrusit.
1) siet troflov v Kosiciach je tak mala s tak malymi vykonmi, ze pre jej efektivne vyuzivanie a teda rozsirenie, by boli tieto naklady znacne. riesenie- vyuzivanie fondov na zatrolejovanie hlavnych najvyuzivanejsich tahov MHD mestom, ktore dnes obsluhuju busy.

2) dopravna cesta pre busy a Tbusy je uplne rovnaka po stoziar vedenia. tam uz trofel prehrava.
ale ano motorizmus na slovensku sa povazuje pomaly za beznakladovy. Niekde som cital zaujimavy udaj pri obhajobe verejnej a nakladnej zeleznicnej dopravy a infrastruktury. Naklady motorizmu na ekonomiku SR je 1,9mld €.

3) pri ekologizacii nemozu predstavitelia mesta a DPB porovnavat 15Tr a Euro 5/6. Ak chcu porovnavat, tak Euro 5/6 a asynchronny motor s rekuperaciou. Ale zase, aby bola rekuperacia ucinna, tak nemoze jazdit trolejbus raz za ôspln mesiaca" lebo rekuperaciou vyrobenu energiu ziaden iny trofel nevyuzije a strati sa vo vedeni. dnes i kosice mozu kupit nove trofle z fondov. bohuzial zaspali domu a predstavitelia mesta sa budu opat vyhovarat, ako napriklad starosta Tahanoviec na zlu Bratislavu. Ze ta za to vlastne moze.

Reakcia na: Rudyke902 #67058:
Najskôr ich nie je nazvyš... Ani v kĺbových trolejbusoch nie sú po dve... ?
Aj keď téma č.1 je v tých časoch naša TD, predsa len odbočím s otázkou :
Neviete prečo 535 po tej veľkej VP nemá stále vnútorné displeje? Námahu si dali s tou montážou dopytu - a bez vnútorných displejov je, keď ich predtým mala, zaujímalo by ma prečo ich teda demontovali... Tuším žiadna KT8 po VP a v "novom šate" nemá vnútorné displeje..
Reakcia na: Yogi616 #67054:
Primitívny!
Reakcia na: veteran #67053:
Ne, to ľem tota "nova mhd 2013" to ma doma pod posceľu ? ? ?
manipulovanie s ukazovatelmi je len spicka ladovca

Našťastie si to mnoho ľudí stiahlo, čiže uvidíme, čo s tým plánuje DPMK robiť. Ale toto bol dosť blbý ťah. ?
Ľudze mojo, pytam vas šumne, kamže sa podela výročná správa z webu DPMK?

A prečo vlastne zmizla? Žeby pre toto?

VYBRANÉ UKAZOVATELE SPOLOČNOSTI:
Dopravné výkony v ubehnutých vozových kilometroch (v tis. vozkm)
Trolejbusová cestná doprava: rok 2009 - 1082, rok 2010 - 1213, rok 2011 - 1296

Počet prepravených osôb (v tis.)
Trolejbusová cestná doprava: rok 2009 - 6993, rok 2010 - 7682, rok 2011 - 8121

Ponúknuté miestové kilometre (v tis. miestkm)
Trolejbusová cestná doprava: rok 2009 - 127 525, rok 2010 - 142 911, rok 2011 - 151 887

Spomínané ukazovatele u zvyšných dvoch trakcií mali v sledovanom období prevažne zostupný trend.

Ta co? Cenzúra?
Celkom nechápem Jašove slová.

"Ekonomický riaditeľ DPMK Martin Jaš doplnil, že podnik chce perspektívne presťahovať na Hornádsku i autobusy z VŠA, no trolejbusy im tam vôbec neprekážajú."
- Tak prečo tak neučinil už teraz, prípadne už skôr? Trepe 2 na 3.

"Podľa Jaša môže byť hotová do mesiaca a hoci poslanci majú rozhodnúť už v pondelok, využijú ju."
- A ako bude využitá? Už si DPMK za to priplatil, aby im tam napísali, že trolejbusová doprava je v tejto situácií nevhodná? Alebo im tam pribalia letáčik s tým, ako sa demontuje trolejové vedenie? Najprv by sa malo demontovať vedenie DPMK na čele s HREHORČÁKOM a vedenie mesta na čele s RAŠIM, lebo vďaka nim bude SMERovať doprava do aleluja...

Trolejbus je vlastne "elektrifikovaný" autobus. Prečo teda ŽSR hromadne neprestane využívať elektrické lokomotívy a nevráti sa k dieselovým? Je elektrina taká nevhodná?


Reakcia na: KVKV #67049:
Ešte doplním:
........Ich využitie v KE by bolo reálne napr. hornou trasou na KVP, predlžené spoje z Lingova do Koš.n.vsi, zachádzka na stanicu, prejazd po Hlavnej, Moyzesovej...
Než niekto nepríde na to, že niektoré z týchto trás by bolo vhodné natrvalo zatrolejovať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.