Zastaralá je predovšetkým mechanická konštrukcia, pokial viem, firma prešla vývojom a tie hrbaté autobusy už nevyrába. Inde by ich už nepredala. Zbavila sa ležiakov.
Ako keby Škodovka predala vozy 1T Astra. (aj ked úprimne povedané, ani tam na tom nie sme lepšie, "Vario... - nová tramvaj pro chudé bratry")
Vidím, že SORke sa podarilo šikovne zbaviť koncepčne zastaralých "hrbatých" autobusov /BN 9,5/.
Niečo také možu kúpiť skutočne len experti z Košíc. Asi boli pekne odmenení.
Tie upravy na nejaky novy model by boli iba drobne, vysekas clanky zo stredu a mas ju kratku jaku len chces, elektricky su dlhe len koli vysokej kapacite, elektronicke alebo motoricke casti s tym nemaju nic.
Úprimne poviem, že dnes už sa naisto nedá veriť nikomu. Neuraz sa, ale tvoj pravopis a vyjadrovanie je mi veľmi podobné tým nadávačom ktorí tu stále presadzovali Škodu, akurát píšeš umiernenejšie (bez neslušných slov).
Vyrobila niekedy firma Škoda vo svojej existencii jednosmernú električku čisto svojej výroby v dĺžkovej kategórii 15-23 metrov? Nikdy k tomu v jej existencii nedošlo. Vyrábala ju iba v spolupráci s firmou Inekon a volala sa slangovo "Astra" ale to už je viac ako 10 rokov od výroby posledného kusu. Inekon sa so Škodou nepohodol, osamostatnil sa, našiel útočisko v DPO a pokračoval v už samostatnej výrobe električiek podobným Astre, ktoré sa volali Trio. Skôr sa divím že sa neprihlásil Inekon. On by mal určite väčšiu šancu so svojimi nízkopodlažnými električkami než Pars Nova s už zastaranými vysokopodlažnými rekonštrukciami typu K2*.* A náš tender práve ukázal, že sa Škodovke nevyplatí investovať do nového modelu električky s odlišnými parametrami než aké vyrába, keď v zahraničí rieši miliardové zákazky na 30 metrové električky, kde pre každé mesto stačí len zmeniť prednú masku, znížiť cenu a peniaze sú hneď v kapse.
Ak to bude financovane z EU tak tu bude musiet behat 5 rokov ak sa nemylim. To sa vystriedaju dvaja primatori a snad jeden z nich bude mat rozum a zrekonstruuje trat a dokupi zvysne tbusy
P.S. Akej farby ma vyfuk kosicky trolejbus? No predsa ciernej!
kde si ma videl nadavat tu v diskusii?vzdy sa snazim vecne diskutovat k teme.. laskavo si vyprosim aby si ma s menovanymi "miestnymi odkundesmi" daval dokopy ? kym nad niekym vynesies sudy a hodis s druhymi do jedneho kosa zisti si o dotycnom fakty a tak konaj, to len rada do buducna... a ked uz sme pri tom btw co si vsimam za tu dobu co som tu na tomto portali tak tvoje prispevky co tu davas su castokrat zavadzajuce,resp nepravdive a "mimo misu" to len tak na okraj..
Ivecu posielali zbytočne, 25 Tr (a 24 Tr) s karosériou Urbanway Škoda Plzeň (podľa vyjadrení jej zástupcov niekde) vraj robiť nebude... Ibaže by výzbroj robila rumunská Astra... ?
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť v súvislosti s touto Výzvou pripravuje verejné obstarávanie na obnovu vozového parku trolejbusov v počte 3 ks, nakoľko Výzva stanovuje podmienku vyhláseného verejného obstarávania pred podaním žiadosti o nenávratný finančný príspevok.
Za účelom určenia predpokladanej hodnoty zákazky boli zaslané 4 žiadosti spoločnostiam, a to konkrétne ŠKODA ELECTRIC, a. s. Plzeň, Česká republika, SOR Slovakia, s. r. o. Žilina, Solaris Slovensko, s. r. o. Košice a IVECO SLOVAKIA, Bratislava. Uvedené spoločnosti boli požiadané o predloženie cenovej ponuky v rámci prieskumu trhu k stanoveniu predpokladanej hodnoty zákazky.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.